Lol nee echt nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met je youtubekanaal vol vingerskateboardfilmpjes weet de halve wereld inmiddels hoe je kamer eruit ziet, sukkel.
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:43 schreef -Datdus- het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens een noten allergie?
Was in me oude kamerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:36 schreef Mender het volgende:
Oh ja en je poste tijdje terug een plaatje. Van de zooi op je bureau.
Neequote:
Nee, zo wel een soort tussenuur, kan je zelf kiezen waar je heen gaat. Maar ik ga lekkur niks doenn!!!quote:
Ik ga zo lekker weer naar huis.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee, zo wel een soort tussenuur, kan je zelf kiezen waar je heen gaat. Maar ik ga lekkur niks doenn!!!
1337 urenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik pleit voor een 1500-uren norm voor middelbare scholieren.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:51 schreef -Datdus- het volgende:
Het is echt fucking warm en ik heb een winterjas aan...
ik 15 km.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet straks weer 10 kilometer terug gaan fietsen in mijn winterjas dwars door weilanden waar nergens schaduw is. Ik ben ook een volslagen mongool.
Snelbinders?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet straks weer 10 kilometer terug gaan fietsen in mijn winterjas dwars door weilanden waar nergens schaduw is. Ik ben ook een volslagen mongool.
5,80 euroquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Omdat jij te gierig bent om een treinkaartje te kopen van 1 euro.
Sinds 2007; ik doe het filmshizzle ernaast.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, wat? Sinds wanneer doet Piek redactie Frontpage in plaats van dat filmgebeuren?
Woon je ver van je werk dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:13 schreef Mender het volgende:
Ik moet ook maar weer eens gaan fietsen. Doe ik bijna nooit meer
Ja 35km ongeveer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Woon je ver van je werk dan?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Twee deaths dan weer wel, of je dan nog zoveel toegevoegde waarde hebt... ik vraag het mij af.
Vier mensen die hier serieus op reageerdenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bloedserieus. Als je met Alistar doodgaat, dan vraag ik mij af wat je dan nog doet. Klinkt mij in de oren als een gevalletje killsteal all the time in.
Twee deaths van een support kan op kritieke momenten het hele spel kosten. Dat zijn gewoon absoluut dingen die je nooit, maar dan ook nooit moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |