zat er niet ook een low level in jouw eigen team dan? Bijvoorbeeld een premade koppeltje waarvan er eentje lvl 10 is ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:39 schreef Adames het volgende:
Nou ja, ik werd laatst tegen een lvl 23 teemo gematched, hij had maar liefst 12 wins. Was een beetje zielig. Meerdere keren nu alweer sub-30 gehad. Zag ik vroeger nooit
Ranked games op 1300 elo zijn meestal verschrikkelijkquote:Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef witte_fantasie het volgende:
Hmz... Die Diablo3 bende heeft bij mij wel behoorlijke invloed op mn normal games helaas...
Werkelijk ieder potje ontbreekt sinds 1-2 weken het volgende aan:
-geen junglers
-geen supports
-low lvls
Zelfs mn ranked games (1300 elo) is achteruit gegaan...
Hoop dat al die mensen snel uitscheten zijn met diablo.
Ligt eraan met welke standaard je het vergelijkt natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ranked games op 1300 elo zijn meestal verschrikkelijk
Voorlopig nog nietquote:Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef witte_fantasie het volgende:
Hmz... Die Diablo3 bende heeft bij mij wel behoorlijke invloed op mn normal games helaas...
Werkelijk ieder potje ontbreekt sinds 1-2 weken het volgende aan:
-geen junglers
-geen supports
-low lvls
Zelfs mn ranked games (1300 elo) is achteruit gegaan...
Hoop dat al die mensen snel uitscheten zijn met diablo.
als support/jungler hoor je geen kills te nemen, je had net zo goed dat potje kunnen verliezen en dan kwam dat door jou omdat je ad carry geen kills kreeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 05:59 schreef Keselo het volgende:
16 2 30 gegaan als Alistar. W eerste gemaxed. Meeste gold uit mijn team.
Makkelijk spel deze.
Ja want het is slecht als je 16 kills maaktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als support/jungler hoor je geen kills te nemen, je had net zo goed dat potje kunnen verliezen en dan kwam dat door jou omdat je ad carry geen kills kreeg.
Hij had ook nog 30 assists hoor. Als hij er nou een punt van maakte om elke kill te lasthitten dan sure, maar in welk universum is 't slecht als je bij 46 kills betrokken bent. Geen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou ja, hij heeft ergens wel een punt. Fed carry is beter dan fed Alistar. Je moet alleen niet het risico nemen dat iemand wegkomt omdat de support de kill niet wilde pakken. Dus tsja, die afweging moet je altijd maken.
Persoonlijk mep ik er gewoon vol op, aangezien de carry toch een biljard schade per seconde doet pakt hij/zij hem sowieso in de meeste gevallen.
Twee deaths dan weer wel, of je dan nog zoveel toegevoegde waarde hebt... ik vraag het mij af.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij had ook nog 30 assists hoor. Als hij er nou een punt van maakte om elke kill te lasthitten dan sure, maar in welk universum is 't slecht als je bij 46 kills betrokken bent. Geen.
Not sure if serious.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Twee deaths dan weer wel, of je dan nog zoveel toegevoegde waarde hebt... ik vraag het mij af.
lolwut? 0 deaths is gewoon vrijwel niet te doen. Zelfs niet met Alistar. Sterker nog: met Alistar wil ik lategame JUIST dat ze me focussen terwijl mn ulti op is. Ik doe geen damage en heb alleen CC dus terwijl ze mij focussen kan de rest van mn team ze afknallen. Hoe is het dan slecht als ik dan deaths heb?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bloedserieus. Als je met Alistar doodgaat, dan vraag ik mij af wat je dan nog doet. Klinkt mij in de oren als een gevalletje killsteal all the time in.
Twee deaths van een support kan op kritieke momenten het hele spel kosten. Dat zijn gewoon absoluut dingen die je nooit, maar dan ook nooit moet doen.
Ik denk dat hij alistar als jungle heeft gespeeld. En twee deaths op een support vallen nog best mee, liever een support dood dan een ad carry.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bloedserieus. Als je met Alistar doodgaat, dan vraag ik mij af wat je dan nog doet. Klinkt mij in de oren als een gevalletje killsteal all the time in.
Twee deaths van een support kan op kritieke momenten het hele spel kosten. Dat zijn gewoon absoluut dingen die je nooit, maar dan ook nooit moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |