Ik had trouwens een paar games van je gespectate. Je speelt prima (tering, wat zoog die shenquote:
Haha dat was mn eerste potje met Jax en ik was vooral aan t lachen op skype met P8 over hoe OP die champ is. Op een gegeven moment als al mn procs tegelijk kwamen deed ik meer dan 1K dmg met een basicattack. Maar thanks for tips!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik had trouwens een paar games van je gespectate. Je speelt prima (tering, wat zoog die shen), maar je mag rond de dertigste minuut echt wel jungle pakken, vooral als er toch niks gebeurt. Je jungler heeft er dan niet meer alleenrecht op, vooral met Jax kun je je dan rustig bedienen. Daar laat je nog best wel behoorlijk wat goud liggen.
Mid- en lategame ben je maar een paar secondes kwijt aan die beessies, dan kun je er rustig voor omlopen.
Volgens mij een tijdje geleden dat Blaze van Frost won.quote:
..............quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:52 schreef BaajGuardian het volgende:
mn broertje mained jax ook (hij is nu lvl 12 geloof ik)
Waarom is Taric met Varus niet optimaal? Die pijl van hem knalt in een keer 1/3 van je hp weg, dus een stun is daar wel fijn bij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ungankable lanes.
top yorick is al lastig te ganken omdat de top al genoeg moeite heeft er tegen te lanen, mid fizz bijna onmogelijk, en als je dan bot janna hebt dan heb je daar ook al problemen mee, dus dan kan je jungler nergens de nodige assists of kills halen, daarnaast is janna ook een verschrikkelijk sterke teamfighter met dr lage cooldown aoe cc.
dus was wel blij dat ze taric kozen.
Het was ook geen issue of taric wel of niet goed is als champ, ze hadden varus + taric comp, ook al niet optimaal. en hij was 1st timer met taric spelen.
Ikzelf heb taric gemained in ranked dus ik weet ook wel dat hij heel goed is met comps zoals cait of graves etc, maar ik vroeg vooraf aan onze ad carry (cait) of hij passive of aggressive wilde spelen, hij zei aggressive dus koos ik soraka zodat ik em infinite mana kon toesmijten (en soraka is atm ook mn meest gespeelde champ maar dat terzijde)
Die gast heeft geen idee waar die het over heeft man, Taric Varus is leipquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom is Taric met Varus niet optimaal? Die pijl van hem knalt in een keer 1/3 van je hp weg, dus een stun is daar wel fijn bij.
Tis ook te dom voor woorden dat van die AFK idioten een random champ krijgen, die zouden zelf gekicked moeten worden en de penalty krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:33 schreef kensei het volgende:
Hoe gay dat je een penalty van 5 minuten krijgt, als je de que moet leaven omdat iemand anders AFK is
Een van de beste tips ooit, zo snel mogelijk belangrijke items halen. Geweldig, zou er niet op kunnen komen.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:47 schreef iScrim het volgende:
Gister met Varus alle potje gewonnen en het gaat er gewoon om zo vroeg mogelijk je infinity edge te halen!
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:21 schreef jespertje het volgende:
[..]
Een van de beste tips ooit, zo snel mogelijk belangrijke items halen. Geweldig, zou er niet op kunnen komen.
Als ik er niet ben om je te carryen moet je ook niet spelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:29 schreef P8 het volgende:
Verdorie, net een Kennen en een Nautilus die mij eerst als Tristana solo bot wilden laten gaan, omdat zij "premade" waren. Uiteindelijk ging ik dan maar solo top tegen Morde (wat beter ging dan verwacht, maar alsnog slecht), en zij tegen Poppy en Lux. In de 15de minuut stonden Ken en Naut beiden 4/7/x
Leuk spelen zo
Graves, Corki, Ashe zijn volgens mij veruit de meest gebruikte AD carries in professional play. Caitlyn heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:07 schreef Ame_thyst het volgende:
pff ik snap niet wat mensen zien in graves.
Nu toch al een flink aantal potjes gebruikt maar voel me niet bepaald nuttig.
Cait lijkt in alles beter dan graves, kan dat ik iets mis
Mwah niet veel meer ervaring met Cait, ben geen fan van AD ranged carries maar soms moet jequote:Op zondag 20 mei 2012 18:20 schreef tdrone het volgende:
probleem is waarschijnlijk dat je al zo gewend bent aan caitlyn en daar zo goed mee bent dat elke andere ad carry vreemd aanvoelt
Die W en E van Graves geven genoeg escape abilities.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Mwah niet veel meer ervaring met Cait, ben geen fan van AD ranged carries maar soms moet je
Probleem dat ik met Graves heb is zijn gebrekkige range. Waardoor ik dus te dicht bij/in een gevecht kom en daarna niet meer weg kan kom. Cait heeft op het gebied van ontsnappen toch wat meer mogelijkheden.
1000 elo? Waarom sta je zelf niet 9/0 binnen 10 minuten om het te compensaten?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef Jajong het volgende:
Epic als je jungle gepikt wordt door first pick, en die vervolgens dood gaat aan wolves en na 10 minuten lvl3 is en 0/9 gaat. Great game.
Ben BG niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:06 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
1000 elo? Waarom sta je zelf niet 9/0 binnen 10 minuten om het te compensaten?
Haha, je bent inderdaad wel echt een lachertjequote:
Caitlyn haar enorme range is gewoon heerlijk. Een Caitlyn heeft early/mid een direct voordeel tov de andere AD carry. Alleen Sivir zal echt goed tegen een Cait kunnen lanen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Graves, Corki, Ashe zijn volgens mij veruit de meest gebruikte AD carries in professional play. Caitlyn heb ik nog nooit gezien.
En Urgot.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Caitlyn haar enorme range is gewoon heerlijk. Een Caitlyn heeft early/mid een direct voordeel tov de andere AD carry. Alleen Sivir zal echt goed tegen een Cait kunnen lanen.
Ook die ja, trist na een aantal levels mee. Alleen Urgot zie ik vrijwel nooit. Toch blijft Sivir de beste counter door spellshield. Haal je de ult wegquote:
Urgot dropt, net als Caitlyn, hard lategame. Urgot's ult is daarentegen wel nog nuttig.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook die ja, trist na een aantal levels mee. Alleen Urgot zie ik vrijwel nooit.
jaquote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Urgot dropt, net als Caitlyn, hard lategame. Urgot's ult is daarentegen wel nog nuttig.
Bij mij nooit. Jij bent toch nog niet eens lvl 30?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:58 schreef Jajong het volgende:
Urgot wordt net zo vaak gebanned als Morgana.
Als ik 2500+ ELO soloqueue streams kijk, wordt hij bijna altijd gebanned.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij mij nooit. Jij bent toch nog niet eens lvl 30?
Ahri en Blitz zijn beter met een véééél lagere cd. Ze picken hem puur om het early game-voordeel, Urgot bannen is dan naar mijn mening ook vrij nutteloos.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef Jajong het volgende:
Het is denk ik vooral de utility van zijn ult, wat gewoon heel erg sterk is.
Ik snap deze vergelijking niet zo. Een ap carry en een "support" vergelijken met een AD carryquote:Op maandag 21 mei 2012 01:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ahri en Blitz zijn beter met een véééél lagere cd. Ze picken hem puur om het early game-voordeel, Urgot bannen is dan naar mijn mening ook vrij nutteloos.
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik 2500+ ELO soloqueue streams kijk, wordt hij bijna altijd gebanned.
Als AD carry wil je over het algemeen niet jezelf naar de vijandelijke team teleporterenquote:Op maandag 21 mei 2012 02:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik snap deze vergelijking niet zo. Een ap carry en een "support" vergelijken met een AD carry
lol nee het is de early game anti carry kracht van em, 1 hit van E en je hebt 3 free hits die hard aankomen als je zoals de meesten brutalizer rushed.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef Jajong het volgende:
Het is denk ik vooral de utility van zijn ult, wat gewoon heel erg sterk is.
Zijn ult is superlekker bij ganks vanaf dat je lvl 6 bent. Als je in range komt bijna een gegarandeerde kill samen met je jungler.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
lol nee het is de early game anti carry kracht van em, 1 hit van E en je hebt 3 free hits die hard aankomen als je zoals de meesten brutalizer rushed.
persoonlijk vind ik rustig manamune en dan frozen heart een betere keuze, Urgot is beter tanky en damage doet hij zo ook wel.
Zn ult is het minst van je zorgen.
en dat is het enige waar zn ult goed voor is, ganks en catches want in teamfights heb je er weinig aan tenzij je in die tf al er goed voorstaat en het veilig genoeg is hun ad carry te debuffen, anders mol je jezelf en dus je teams grootste damage output.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zijn ult is superlekker bij ganks vanaf dat je lvl 6 bent. Als je in range komt bijna een gegarandeerde kill samen met je jungler.
Als je je flash up hebt en je tanky items (iig frozen heart) al hebt KUN je het overwegen, maar het is niet echt bedoeld als initiator tijdens teamfights nee.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en dat is het enige waar zn ult goed voor is, ganks en catches want in teamfights heb je er weinig aan tenzij je in die tf al er goed voorstaat en het veilig genoeg is hun ad carry te debuffen, anders mol je jezelf en dus je teams grootste damage output.
zat er niet ook een low level in jouw eigen team dan? Bijvoorbeeld een premade koppeltje waarvan er eentje lvl 10 is ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:39 schreef Adames het volgende:
Nou ja, ik werd laatst tegen een lvl 23 teemo gematched, hij had maar liefst 12 wins. Was een beetje zielig. Meerdere keren nu alweer sub-30 gehad. Zag ik vroeger nooit
Ranked games op 1300 elo zijn meestal verschrikkelijkquote:Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef witte_fantasie het volgende:
Hmz... Die Diablo3 bende heeft bij mij wel behoorlijke invloed op mn normal games helaas...
Werkelijk ieder potje ontbreekt sinds 1-2 weken het volgende aan:
-geen junglers
-geen supports
-low lvls
Zelfs mn ranked games (1300 elo) is achteruit gegaan...
Hoop dat al die mensen snel uitscheten zijn met diablo.
Ligt eraan met welke standaard je het vergelijkt natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ranked games op 1300 elo zijn meestal verschrikkelijk
Voorlopig nog nietquote:Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef witte_fantasie het volgende:
Hmz... Die Diablo3 bende heeft bij mij wel behoorlijke invloed op mn normal games helaas...
Werkelijk ieder potje ontbreekt sinds 1-2 weken het volgende aan:
-geen junglers
-geen supports
-low lvls
Zelfs mn ranked games (1300 elo) is achteruit gegaan...
Hoop dat al die mensen snel uitscheten zijn met diablo.
als support/jungler hoor je geen kills te nemen, je had net zo goed dat potje kunnen verliezen en dan kwam dat door jou omdat je ad carry geen kills kreeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 05:59 schreef Keselo het volgende:
16 2 30 gegaan als Alistar. W eerste gemaxed. Meeste gold uit mijn team.
Makkelijk spel deze.
Ja want het is slecht als je 16 kills maaktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als support/jungler hoor je geen kills te nemen, je had net zo goed dat potje kunnen verliezen en dan kwam dat door jou omdat je ad carry geen kills kreeg.
Hij had ook nog 30 assists hoor. Als hij er nou een punt van maakte om elke kill te lasthitten dan sure, maar in welk universum is 't slecht als je bij 46 kills betrokken bent. Geen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou ja, hij heeft ergens wel een punt. Fed carry is beter dan fed Alistar. Je moet alleen niet het risico nemen dat iemand wegkomt omdat de support de kill niet wilde pakken. Dus tsja, die afweging moet je altijd maken.
Persoonlijk mep ik er gewoon vol op, aangezien de carry toch een biljard schade per seconde doet pakt hij/zij hem sowieso in de meeste gevallen.
Twee deaths dan weer wel, of je dan nog zoveel toegevoegde waarde hebt... ik vraag het mij af.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij had ook nog 30 assists hoor. Als hij er nou een punt van maakte om elke kill te lasthitten dan sure, maar in welk universum is 't slecht als je bij 46 kills betrokken bent. Geen.
Not sure if serious.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Twee deaths dan weer wel, of je dan nog zoveel toegevoegde waarde hebt... ik vraag het mij af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |