Urgot dropt, net als Caitlyn, hard lategame. Urgot's ult is daarentegen wel nog nuttig.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook die ja, trist na een aantal levels mee. Alleen Urgot zie ik vrijwel nooit.
jaquote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Urgot dropt, net als Caitlyn, hard lategame. Urgot's ult is daarentegen wel nog nuttig.
Bij mij nooit. Jij bent toch nog niet eens lvl 30?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:58 schreef Jajong het volgende:
Urgot wordt net zo vaak gebanned als Morgana.
Als ik 2500+ ELO soloqueue streams kijk, wordt hij bijna altijd gebanned.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij mij nooit. Jij bent toch nog niet eens lvl 30?
Ahri en Blitz zijn beter met een véééél lagere cd. Ze picken hem puur om het early game-voordeel, Urgot bannen is dan naar mijn mening ook vrij nutteloos.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef Jajong het volgende:
Het is denk ik vooral de utility van zijn ult, wat gewoon heel erg sterk is.
Ik snap deze vergelijking niet zo. Een ap carry en een "support" vergelijken met een AD carryquote:Op maandag 21 mei 2012 01:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ahri en Blitz zijn beter met een véééél lagere cd. Ze picken hem puur om het early game-voordeel, Urgot bannen is dan naar mijn mening ook vrij nutteloos.
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik 2500+ ELO soloqueue streams kijk, wordt hij bijna altijd gebanned.
Als AD carry wil je over het algemeen niet jezelf naar de vijandelijke team teleporterenquote:Op maandag 21 mei 2012 02:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik snap deze vergelijking niet zo. Een ap carry en een "support" vergelijken met een AD carry
lol nee het is de early game anti carry kracht van em, 1 hit van E en je hebt 3 free hits die hard aankomen als je zoals de meesten brutalizer rushed.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef Jajong het volgende:
Het is denk ik vooral de utility van zijn ult, wat gewoon heel erg sterk is.
Zijn ult is superlekker bij ganks vanaf dat je lvl 6 bent. Als je in range komt bijna een gegarandeerde kill samen met je jungler.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
lol nee het is de early game anti carry kracht van em, 1 hit van E en je hebt 3 free hits die hard aankomen als je zoals de meesten brutalizer rushed.
persoonlijk vind ik rustig manamune en dan frozen heart een betere keuze, Urgot is beter tanky en damage doet hij zo ook wel.
Zn ult is het minst van je zorgen.
en dat is het enige waar zn ult goed voor is, ganks en catches want in teamfights heb je er weinig aan tenzij je in die tf al er goed voorstaat en het veilig genoeg is hun ad carry te debuffen, anders mol je jezelf en dus je teams grootste damage output.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zijn ult is superlekker bij ganks vanaf dat je lvl 6 bent. Als je in range komt bijna een gegarandeerde kill samen met je jungler.
Als je je flash up hebt en je tanky items (iig frozen heart) al hebt KUN je het overwegen, maar het is niet echt bedoeld als initiator tijdens teamfights nee.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en dat is het enige waar zn ult goed voor is, ganks en catches want in teamfights heb je er weinig aan tenzij je in die tf al er goed voorstaat en het veilig genoeg is hun ad carry te debuffen, anders mol je jezelf en dus je teams grootste damage output.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |