quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
mooi meisje wat is je ping? :$:$
Met je youtubekanaal vol vingerskateboardfilmpjes weet de halve wereld inmiddels hoe je kamer eruit ziet, sukkel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:34 schreef bobbernaut het volgende:
Ja godsamme, zit in de klas, denkt iedereen dat ik pron kijk want meisjes op mn scherm.
Topic chick, bazen idee (ik heb t bedacht ofc)
Owh en mender, welke kamer was dat die ik je liet zien?
JAJAJAJAJAJAAAAquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die OCD Emma van Glee vond ik altijd wel charmant. Geen idee hoezo, gewoon charmant.
Wij hebben dezelfde smaak. Alleen is die Luna een beetje dik geworden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja en dan zijn er ook nog Ginny Weasley en Luna Lovegood. Die Luna is wel een hele gare, dat dan weer wel.
Ga aan het werk, zemmel!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:34 schreef bobbernaut het volgende:
Ja godsamme, zit in de klas, denkt iedereen dat ik pron kijk want meisjes op mn scherm.
Nope, ik ben een mens.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:40 schreef MineraalWater het volgende:
Is hier iemand eigenlijk vegetarisch?
Hou je eens bezig met de les man!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:34 schreef bobbernaut het volgende:
Lol nee echt nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met je youtubekanaal vol vingerskateboardfilmpjes weet de halve wereld inmiddels hoe je kamer eruit ziet, sukkel.
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:43 schreef -Datdus- het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens een noten allergie?
Was in me oude kamerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:36 schreef Mender het volgende:
Oh ja en je poste tijdje terug een plaatje. Van de zooi op je bureau.
Neequote:
Nee, zo wel een soort tussenuur, kan je zelf kiezen waar je heen gaat. Maar ik ga lekkur niks doenn!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |