quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nja zeg! Je mag TT verandering aanvragen in Feedback als het je dwars zit
WTF man.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey daar, charmant gifje, eh?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geeft toch weer een nieuwe draai aan meidjes met een vissenlucht
Ik volg nu:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:03 schreef -Datdus- het volgende:
Ik volg nu:
Game of Thrones
The walking dead
The big bang theory (niet meer zo leuk)
How I met your mother
Community
Ga eens leren ipv series te zitten kijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:06 schreef drumstickNL het volgende:
Ik volg nu:
Game of Thrones
House (laatse episode)
Moet je horen wie het zegt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ga eens leren ipv series te zitten kijken
Begint in juni weer. Futurama.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Game of Thrones (al wel twee afleveringen gemist)
Southpark
Futurama (al komt daar denk ik niks meer van dit seizoen)
Voor de rest wat series die ik heb gedownload en bekijk, maar niet actief ga bijhouden. Daar dowload ik de seizoenen wel tegelijk van als die klaar zijn.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
mooi meisje wat is je ping? :$:$
Met je youtubekanaal vol vingerskateboardfilmpjes weet de halve wereld inmiddels hoe je kamer eruit ziet, sukkel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:34 schreef bobbernaut het volgende:
Ja godsamme, zit in de klas, denkt iedereen dat ik pron kijk want meisjes op mn scherm.
Topic chick, bazen idee (ik heb t bedacht ofc)
Owh en mender, welke kamer was dat die ik je liet zien?
JAJAJAJAJAJAAAAquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die OCD Emma van Glee vond ik altijd wel charmant. Geen idee hoezo, gewoon charmant.
Wij hebben dezelfde smaak. Alleen is die Luna een beetje dik geworden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja en dan zijn er ook nog Ginny Weasley en Luna Lovegood. Die Luna is wel een hele gare, dat dan weer wel.
Ga aan het werk, zemmel!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:34 schreef bobbernaut het volgende:
Ja godsamme, zit in de klas, denkt iedereen dat ik pron kijk want meisjes op mn scherm.
Nope, ik ben een mens.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:40 schreef MineraalWater het volgende:
Is hier iemand eigenlijk vegetarisch?
Hou je eens bezig met de les man!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:34 schreef bobbernaut het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |