Lol nee echt nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met je youtubekanaal vol vingerskateboardfilmpjes weet de halve wereld inmiddels hoe je kamer eruit ziet, sukkel.
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:43 schreef -Datdus- het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens een noten allergie?
Was in me oude kamerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:36 schreef Mender het volgende:
Oh ja en je poste tijdje terug een plaatje. Van de zooi op je bureau.
Neequote:
Nee, zo wel een soort tussenuur, kan je zelf kiezen waar je heen gaat. Maar ik ga lekkur niks doenn!!!quote:
Ik ga zo lekker weer naar huis.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee, zo wel een soort tussenuur, kan je zelf kiezen waar je heen gaat. Maar ik ga lekkur niks doenn!!!
1337 urenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik pleit voor een 1500-uren norm voor middelbare scholieren.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:51 schreef -Datdus- het volgende:
Het is echt fucking warm en ik heb een winterjas aan...
ik 15 km.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet straks weer 10 kilometer terug gaan fietsen in mijn winterjas dwars door weilanden waar nergens schaduw is. Ik ben ook een volslagen mongool.
Snelbinders?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet straks weer 10 kilometer terug gaan fietsen in mijn winterjas dwars door weilanden waar nergens schaduw is. Ik ben ook een volslagen mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |