SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Iddquote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef henkde_j het volgende:
Die vent likt op de hoofdagent van Bassie en Adriaan
Adjundant Van der Steenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef henkde_j het volgende:
Weer te laat met googlequote:Op maandag 21 mei 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Adjudent van der steen?
[ afbeelding ]
Lijkt me niet...die stoornis zit niet in z'n balzak, maar in z'n hoofd.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan Robert M gewoon zeggen haal mijn ballen eraf en dan is hij dus gelijk klaar met TBS omdat het gevaar weg is?
Ooit een relatie met de beste man gehad?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hou nou eens op met die doods/martelverwensingen jegens robert
Het komt natuurlijk wel vanuit zijn seksualiteit.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me niet...die stoornis zit niet in z'n balzak, maar in z'n hoofd.
En die begint in je hoofd.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk wel vanuit zijn seksualiteit.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:23 schreef Specularium het volgende:
Hou eens op met Adjudant van der Steen, hij lijkt er niet op.
Iets maatschappelijks. Een musicalclubje opgericht ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iemand die weet waarom van Praag er zit? Gaat het over voetbal of over iets maatschappelijk
Idd, wat lult ze nou ook met haar strijd binnen de fractie, die twee hebben echt niks voor elkaar gekregen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Klink is tenminste echt principieel geweest. Ferrier maakte geluid, maar liep gedwee in de pas van Geertje W.
Ze wilde gewoon haar baantje van 8k/maand niet opgeven.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, wat lult ze nou ook met haar strijd binnen de fractie, die twee hebben echt niks voor elkaar gekregen.
Die omgekeerde glimlach steedsquote:
Die tas ook, daar liep ze op dat congres ook de hele tijd mee te zeulen, bazenimitatiequote:
Dan krijgen mannen maar een halfslappe ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uhh waarom is dr hoofddoek maar half op
Omdat het kan? Doen ze in Iran ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uhh waarom is dr hoofddoek maar half op
Kijk het verschil. Als je d'r mond omdraait lijkt ze veel vrolijkerquote:Op maandag 21 mei 2012 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Die tas ook, daar liep ze op dat congres ook de hele tijd mee te zeulen, bazenimitatie
Daarom, nog een klein stukje en hij is helemaal afquote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja, het ziet er 'mooier' uit dan met zo'n ding helemaal op
Genee is ook getrouwd met een Iraanse.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben niet zo geïnteresseerd in de huwelijksproblemen van Iraanse vrouwen
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kijk het verschil. Als je d'r mond omdraait lijkt ze veel vrolijker
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Volgens mij is deze Pakiquote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben niet zo geïnteresseerd in de huwelijksproblemen van Iraanse vrouwen
Dat is sowieso het meest zinnige, ook voor K&Bquote:Op maandag 21 mei 2012 23:44 schreef Kenju het volgende:
Dan laat je de religie toch gewoon voor wat het is???
Ze gaat er niet op in. En het gaat niet alleen op voor haatbaarden. Zeker het Jodendom is erg streng as het om dit soort zaken gaat. Volledig ingebed in de Israëlische wet ook nog eens.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sowieso als je in het openbaar tegen die baarden durft in te gaan als vrouw.
Waarom moet het nou weer over Ajax gaan?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ze gaat er niet op in. En het gaat niet alleen op voor haatbaarden. Zeker het Jodendom is erg streng as het om dit soort zaken gaat. Volledig ingebed in de Israëlische wet ook nog eens.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:47 schreef alors het volgende:
Gaat Sjek van Gelder dan de hoofdrol spelen?
Achja, Andries doet weer alsof christenen roomser zijn dan de paus.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ze gaat er niet op in. En het gaat niet alleen op voor haatbaarden. Zeker het Jodendom is erg streng as het om dit soort zaken gaat. Volledig ingebed in de Israëlische wet ook nog eens.
Overigens, dat het in het Christendom niet toegestaan zou zijn is ook discutabel aangezien verschillende bijbelse figuren meerdere vrouwen hadden.
How black is Jack?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Daarom, daarbij kan hij nu ook gewoon neger spelen
Eigenlijk moet ik er op afgeven, maar je ergeren aan foute muziek kan idd soms ook amusant zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
De eerste halve finale van het Songfestival is ook
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Copyright: NekSpek ofzo.
Fok topic erbij, heerlijk tochquote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik er op afgeven, maar je ergeren aan foute muziek kan idd soms ook amusant zijn.
Van Praag zette die Ferrier mooi op haar nummer. Maar Ferrier stelde later in de uitzending, toen Van Praag aan het woord was, ineens een semi-belangstellende vraag aan die Janke Dekker. Zo werd Van Praag de mond gesnoerd...quote:
Kathleen Ferrier heeft de reputatie van haar familie (vader was president van Suriname) in enkele maanden kapotgemaakt. Knap.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:37 schreef alors het volgende:
De allochtoon omdat het moet
een grotere diskwalificatie kun je niet krijgen.
Het is echt een vreselijke schijnheilige CDA trut!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:45 schreef Hexagon het volgende:
Jeetje wat liep die Ferrier genant te draaien. Een beetje zogenaamd de held uithangen terwijl ze nooit eenmaal haar rug recht hield.
Mooi dat ze optieft.
Zoals die hele club, weg ermee !quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:55 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Het is echt een vreselijke schijnheilige CDA trut!
EO en voetbalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Who the hell is Nienke de Jong en waarom zit daar geen voetbalkenner?
Gemiste kans ja, Hannie van Leeuwen had daar kunnen zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Who the hell is Nienke de Jong en waarom zit daar geen voetbalkenner?
Ik dacht dat die al gecremeerd wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gemiste kans ja, Hannie van Leeuwen had daar kunnen zitten.
Opvallend, inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat de EO een pro orgaandonatie item doet.
Is dat aan leeftijd gebonden dan? Om organen te mogen ontvangen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:27 schreef alors het volgende:
Dat vind ik best oude mensen die die organen krijgen
Lijkt me wel dat iemand van 30 voorrang heeft t.o.v. iemand van 80...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat aan leeftijd gebonden dan? Om organen te mogen ontvangen?
Ik weet het niet, maar ik zou toch liever hebben dat mijn organen naar een jonger iemand gingen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat aan leeftijd gebonden dan? Om organen te mogen ontvangen?
Boven de 70 kom je niet eens meer in aanmerking voor organen, ook al wacht je dan al 12 jaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat iemand van 30 voorrang heeft t.o.v. iemand van 80...
Precies.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat iemand van 30 voorrang heeft t.o.v. iemand van 80...
Of het hoofd van Thijsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
Je zou het dna van Tijs maar in je krijgen.
Zou Tijs een donorcodicil hebben?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
Schijnt in potten met augurken te zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef DrDentz het volgende:
9 maanden en dan al je lever kapot gezopen
Hij heeft iig geen hart, dus dat kan hij ook niet doneren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Knevel vergeet het steeds... Haha, gelul.
Hihiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft iig geen hart, dus dat kan hij ook niet doneren.
Je bedoelt stukken uit het programma waar dit over gaat?quote:
Die slechte remake van die correspondenten een paar kerenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:44 schreef Baszh het volgende:
[..]
Je bedoelt stukken uit het programma waar dit over gaat?
Ik ga het ook zeker kijken!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:45 schreef alors het volgende:
Lijkt me wel interessant, ik heb echt nauwelijks wat geleerd over die politionele acties.
Zwarte bladzijdes in onze geschiedenis worden op school zoveel mogelijk overgeslagen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:45 schreef alors het volgende:
Lijkt me wel interessant, ik heb echt nauwelijks wat geleerd over die politionele acties.
Hoezo zwarte bladzijdesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Zwarte bladzijdes in onze geschiedenis worden op school zoveel mogelijk overgeslagen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze geeft een analyse terwijl ze de 2e helft op de radio heeft beluisterd.
Jij vond het Nederlandse optreden in Indonesië wel positief?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:48 schreef Rickazio het volgende:
Vrouw kijkt sport op de EO
Hoezo zwarte bladzijdes
Alle Europese landen hadden zo hun koloniën, daar gebeurde goede en slechte dingen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij vond het Nederlandse optreden in Indonesië wel positief?
Net zoals de slavenhandel van Nederland waar zoveel aandacht in de geschiedenisboeken wordt besteed?
Mannen die doen alsof je superslim en man moet zijn om iets te kunnen zeggen over voetbalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef Rickazio het volgende:
Wat lult deze vrouw continue uit dr nekzonde van de zendtijd
Leeuwarder Courant, daar werkt ze?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kheb waarschijnlijk al heel lang niet naar K&B gekeken maar wtf doet dat grietje daar als voetbal analist![]()
Om je reet mee af te vegenquote:
Ik zei niks seksistisch volgens mij? maar nu je het zo zegt...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Mannen die doen alsof je superslim en man moet zijn om iets te kunnen zeggen over voetbal
Ik heb het niet over de VOC-tijd, maar over de 'politionele' acties in de jaren 40 van de vorige eeuw..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:54 schreef Rickazio het volgende:
Alle Europese landen hadden zo hun koloniën, daar gebeurde goede en slechte dingen.
We hadden goederen nodig, zoals bijv. specerijen, we konden niet goed met ze handelen dus dan haal je het zelf. Het heeft een belangrijke rol gespeeld in de welvaart van NL, ligt wat genuanceerder dan te zeggen of het positief of negatief is maar begrijp dat het zo gelopen is.
Dit is kolder natuurlijk. Nederland was gewoon de bezetter. Klaar. Iets anders moeten we daar niet van maken. Dat mag best erkend worden. Het getuigt van weinig respect wanneer dat niet gebeurt en doen alsof alles wat we hebben gebaseerd is op de Hollandse koopmansgeest. Dat spastische gedoe altijd rondom feiten waar we niet op kunnen zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:54 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Alle Europese landen hadden zo hun koloniën, daar gebeurde goede en slechte dingen.
We hadden goederen nodig, zoals bijv. specerijen, we konden niet goed met ze handelen dus dan haal je het zelf. Het heeft een belangrijke rol gespeeld in de welvaart van NL, ligt wat genuanceerder dan te zeggen of het positief of negatief is maar begrijp dat het zo gelopen is.
quote:Vanavond in Knevel & Van den Brink: Marco Borsato over War Child en journalist Joost Niemöller over immigratie, Ger Hukker over het hervormingsplan voor de woningmarkt en buschauffeur Erwin Schuitema over de vrijlating van zijn belager.
De huizenmarkt die instortte.quote:
Was je erbij?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
Gaat ie weer zitten patsen met dat ie bijna dood was.
Multiculti samenlevingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Die kerel is gewoon geestesziek. En daar zou ie ook voor naar een inrichting gaan.quote:
Neergestoken en van achter.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:33 schreef Kenju het volgende:
Rare vent. Dit soort stoere taal sloeg hij eerder ook al uit. Maar hij is gewoon in elkaar geslagen. Dus geen reden om aan te nemen dat wanneer hij die vent weer ziet, hij het weer aflegt.
Dan heb ik daar niets over gezegd... Schakel net pas in.... Ging af op de post van marcodej.quote:
En PvdA het onmogelijk maakte ze terug te sturen en hun hele familie liet overkomen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:39 schreef rubbereend het volgende:
zeg er ff bij dat de VVD ze binnen heeft gehaald destijds
Gezinshereniging was van de CDA destijdsquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:40 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
En PvdA het onmogelijk maakte ze terug te sturen en hun hele familie liet overkomen.
Omdat hij de waarheid vertelde? Er is niks mis met de Kanaaleilanden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:41 schreef marcodej het volgende:
Buschauffeurtje wordt ineens een stuk minder sympathiek.
Links was ook de eerste die zeiden dat er een probleem aan zat te komen. Overigens was het niet alleen de VVD, maar met name het CDA.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:41 schreef marcodej het volgende:
Buschauffeurtje wordt ineens een stuk minder sympathiek.
Laat je indoctrineren door de multiculturele samenleving, koop een stuk papier met inkt erop.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:45 schreef UncleDolan het volgende:
Nu wordt meneer de buschauffeur inderdaad wel een typetje.
Hét introductiezinnetje voorafgaand aan de multiculti-bash.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:45 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb best wel wat allochtonen vrienden
Vreselijk he, zulke mensen, je zou maar eens wat doen voor een ander.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:49 schreef Rickazio het volgende:
Zie Marco Borsato eens betrokken zijn, wauw
Ben je echt zo naïef? Symbolische acties voor zijn eigen imago,quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Vreselijk he, zulke mensen, je zou maar eens wat doen voor een ander.
Dus mag Borsato er niet over vertellen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:53 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ben je echt zo naïef? Symbolische acties voor zijn eigen imago,
er zijn miljoenen mensen die doneren aan goede doelen en niet met hun snufferd op de publieke televisie hoeven
Moeilijk om hier over te oordelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Vreselijk he, zulke mensen, je zou maar eens wat doen voor een ander.
Je móet wel een gezicht hebben om die miljoenen mensen eraan doen helpen te doneren, he?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:53 schreef Rickazio het volgende:
[..]
er zijn miljoenen mensen die doneren aan goede doelen en niet met hun snufferd op de publieke televisie hoeven
Mag wel, maar liever niet natuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dus mag Borsato er niet over vertellen?
Vind dit soort opmerkingen altijd een beetje makkelijk. Tuurlijk is het pr-technisch handig. En daarbij ook nog eens ontzettend leuk om te doen. Het respect wat mensen hebben voor de Bono's van deze wereld vind ik dan ook vololedig misplaatst. Maar het is natuurlijk ook zo dat ze ervoor kunnen kiezen om het niet te doen en mee te gaan met de momenteel meer generaal aangenomen trend om te stellen dat het allemaal onzin is en iets is waar we vooral op moeten bezuinigen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:53 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zou vooral niet die Marco Borsato gaan lopen nadoen als je beetje terug kijkt in het verledenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je móet wel een gezicht hebben om die miljoenen mensen eraan doen helpen te doneren, he?
Ah, vandaar die V.quote:
Oh, en ook nog Anna Drijver.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Gerrit Zalm, Kees Jongkind, een kort gesprek met Joan Franka via de telefoon en Teun van Dijck.
quote:
Omdat ie dat bij de mensen die ons vertegenwoordigen al gedaan heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:04 schreef Eenskijken het volgende:
waarom komt JKdJ geen verantwoording afleggen over ESM in een talkshow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |