Deze mensen zijn gewoon nuchtere en ingetogen supporters. Die heb je graag als buren.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
In vergelijking met die Feyenoorder uit Zwolle valt de sneuheid dit keer nog wel mee
Heerlijk nuchter met de adelaar op de muurquote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze mensen zijn gewoon nuchtere en ingetogen supporters. Die heb je graag als buren.
Lijkt me sterk van nietquote:Op maandag 21 mei 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Kijken of ze een beetje uit hun dak gaan tijdens de wedstrijd.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Kijken of ze een beetje uit hun dak gaan tijdens de wedstrijd.
Niks mis met een adelaartje aan de muur hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heerlijk nuchter met de adelaar op de muur
Lekker laten gaan joh, heerlijk toch.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met een adelaartje aan de muur hoor.
Ik ook nietquote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik vond die adelaar best goed gedaan, maar dat zou ik ECHT niet in mijn huis willen hebben op de muur.
iddquote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze mensen zijn gewoon nuchtere en ingetogen supporters. Die heb je graag als buren.
Ik kan het wel begrijpen ergens, maar doe de schildering dan wel in de huiskamer ofzo. In de gang loop je er straal voorbij.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik vond die adelaar best goed gedaan, maar dat zou ik ECHT niet in mijn huis willen hebben op de muur.
Combosjaal he...quote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Huh ze hebben Feyenoord sjaals om? Wat sportief
Dat lijkt me ook mooi om een keer te mogen doen, wel een beetje eng.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef Palomar het volgende:
ze zijn nog het meest verheugd over de arend
schijnt dat ze heel hard knijpen met die klauwen, vandaar die handschoenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook mooi om een keer te mogen doen, wel een beetje eng.
Meer dat ik bang zou zijn dat hij in mijn ogen zou prikken.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Palomar het volgende:
[..]
schijnt dat ze heel hard knijpen met die klauwen, vandaar die handschoen
waar alles begonquote:Op maandag 21 mei 2012 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Daar loop je dan, waar alle legendes zijn geboren
Volgens mij heeft hij zijn gebitje thuis gelaten ?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:28 schreef Tim86 het volgende:
zit het kunstgebit van die ouwe los ofzo? Koop kukident man
als alle voetbalsupporters zo zouden zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]Ik vind ze wel iets aandoenlijks hebben.
Zeker. leuke aflevering. Gewoon hoe normale mensen naar een wedstrijd levenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:29 schreef Wessiej het volgende:
leuke fans, die doen ze ook maar een keertje
Lekker met opa en pa naar het voetbal en je armen in de lucht steken wanneer je club scoort zonder je agressief op te stellen naar de tegenstander. Zo is voetbal bedoeld.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:28 schreef Palomar het volgende:
[..]
als alle voetbalsupporters zo zouden zijn
Hij staat iedere week te kijken bij WKEquote:Op maandag 28 mei 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
Wat een dieptepunt hebben ze weer bereikt.
Duidelijk iemand die verder nooit voetbal volgt trouwens.
Had ik dus gelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:09 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Hij staat iedere week te kijken bij WKE
Die baalt ook dat hij zo'n waardeloos programma moet maken.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Wat een irritante troll is die interviewer zeg..dat hopen op een verspreking steeds..fucking triest..
Het spreekkoor gericht aan Stijn Vreeven, "die Indiaan, die gaat eraan", heeft hij iets te serieus genomen.quote:
sneu voor Vitesse. Daar zit het al niet volquote:Op maandag 28 mei 2012 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen die dat zingt, verdient een levenslang stadionverbod!
Kapot eens. Kinderachtige pedante lul is het. Hij heeft geluk dat ik z'n baas niet ben.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Wat een irritante troll is die interviewer zeg..dat hopen op een verspreking steeds..fucking triest..
Gelijk je winkel uitschoppen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Hij zal maar zo je winkel inlopenDan sta je wel even te kijken.
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Mert de trein naar Polen zou een beetje beladen zijn geweest.
Met de trein naar Polen zou een beetje beladen zijn geweest.
Arrival at partygroundquote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Typisch TROS idd.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:28 schreef rubbereend het volgende:
Bij TROS kompas zitten ze bij de laatste 12
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Japie komt de opening doenWat zal hij zich opgelaten voelen.
quote:
dat is voor vrouwen geen probleem tochquote:
Dan ben ik blijkbaar een uitzonderingquote:Op maandag 28 mei 2012 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is voor vrouwen geen probleem toch
Die denkt volgens mij ook dat Sar nog op doel staat.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het veld straks herkent ze hem wel, hij is de enige kale.
Edwin of Frank?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Die denkt volgens mij ook dat Sar nog op doel staat.
Gaan ook backstage met Shakira, is al eens op TV geweest. Op de belg ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:34 schreef tralalala het volgende:
Zappen, zo Webb die seks heeft in de Spaanse kleedkamer.
Jan Jongbloed toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Die denkt volgens mij ook dat Sar nog op doel staat.
nee Jaapquote:
de Spanjolen begonnen met schoppen, vergeet dat nietquote:Op maandag 28 mei 2012 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Webb had natuurlijk ook De Jong en Van Bommel na 20 minuten naar de kant kunnen sturen he
Dat zal, maar die overtredingen van Van Bommel en De Jong waren rijp voor rood. Dat gemekker op Webb slaat dus helemaal nergens op. Spanje was beter, niks aan te doen. Volgende keer beter.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Spanjolen begonnen met schoppen, vergeet dat niet
alsof de beste moet winnenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal, maar die overtredingen van Van Bommel en De Jong waren rijp voor rood. Dat gemekker op Webb slaat dus helemaal nergens op. Spanje was beter, niks aan te doen. Volgende keer beter.
Als Robben die ene kans had gemaakt of als die vrije trap van Sneijder via de muur in de goal was beland, dan had het wellicht anders gelopen. Het is niet anders, ik heb het inmiddels verwerkt. Het heeft wel 2 jaar psychiatrische behandeling gekost.quote:
Dat was die vrije trap van Sneijder idd, maar er zat nog minstens een minuut tussen de uittrap van Casillas en de goal van Iniesta.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij had NEderland toch een corner moeten krijgen maar die kregen we niet..... en daaruit viel uiteindelijk het doelpunt?
Jammer idd, je hoopt altijd op die dorpsidioten...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Deze lijkt tot nu toe vrij normaal.
De interviewer "zuigt" net zo als de vorige.
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer idd, je hoopt altijd op die dorpsidoten...
Die vorige trollde nog leukquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Deze lijkt tot nu toe vrij normaal.
De interviewer "zuigt" net zo als de vorige.
Worstenbroodjes hooligansquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Hooligans, nou dat valt nogal mee, met hun worstebroodjes
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
Zitten ze met 40 worstebroodjes met zijn drieën
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Die zijn al half lam.
Lekkere supporters, we hoeven niet te winnen
Geen stress? Zometeen op de tribune wel volgens mijquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch ben ik stiekem jaloers op deze mensen...niet hoeven nadenken, de hele dag bier drinken en geen stress...
Leef jij niet zo dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch ben ik stiekem jaloers op deze mensen...niet hoeven nadenken, de hele dag bier drinken en geen stress...
Tot nu toe klinken ze wel aardig gemoedelijk en relaxed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen stress? Zometeen op de tribune wel volgens mij
Behalve die vrouw dan... Maar net in het voorstukje zag je volgens mij al dat ze redelijk uit hun plaat gingenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot nu toe klinken ze wel aardig gemoedelijk en relaxed.
Enerzijds wel, anderzijds denk ik niet echt dat ik mezelf voldaan zou voelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
En met 40 worstenbroodjes niet te vergeten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wat moet een speler met zo'n fucking foto
Aan de hele selectie met stafquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Whut ze gaan de worstenbroodjes aan een speler geven
hele team voedselvergiftigingquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden ze die broodjes opeten denk je?
Ze zouden wel gek wezen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden ze die broodjes opeten denk je?
Sympathiek.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
Die spelers denkenMaar wel aardig dat ze het aannemen
Jonge dat betekent alleen maar meer worsebrodjes voor de ekte Eindhovenaren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:26 schreef Doublepain het volgende:
Alsof Mohktar zo´n broodje gaat eten
Het zouden ook eikels zijn geweest als ze het niet in ontvangst hadden genomen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
Die spelers denkenMaar wel aardig dat ze het aannemen
als je bij fc eindhoven speelt moet je natuurlijk geen vedette-gedrag gaan vertonen door het te weigerenquote:
jij bent ook geen echte supporterquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom gaan mensen worstenbroodjes uitdelen..waarom?
Ik ga toch ook geen bolletje beschuit brengen naar de spelers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |