Deze mensen zijn gewoon nuchtere en ingetogen supporters. Die heb je graag als buren.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
In vergelijking met die Feyenoorder uit Zwolle valt de sneuheid dit keer nog wel mee
Heerlijk nuchter met de adelaar op de muurquote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze mensen zijn gewoon nuchtere en ingetogen supporters. Die heb je graag als buren.
Lijkt me sterk van nietquote:Op maandag 21 mei 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Kijken of ze een beetje uit hun dak gaan tijdens de wedstrijd.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Kijken of ze een beetje uit hun dak gaan tijdens de wedstrijd.
Niks mis met een adelaartje aan de muur hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heerlijk nuchter met de adelaar op de muur
Lekker laten gaan joh, heerlijk toch.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met een adelaartje aan de muur hoor.
Ik ook nietquote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik vond die adelaar best goed gedaan, maar dat zou ik ECHT niet in mijn huis willen hebben op de muur.
iddquote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze mensen zijn gewoon nuchtere en ingetogen supporters. Die heb je graag als buren.
Ik kan het wel begrijpen ergens, maar doe de schildering dan wel in de huiskamer ofzo. In de gang loop je er straal voorbij.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik vond die adelaar best goed gedaan, maar dat zou ik ECHT niet in mijn huis willen hebben op de muur.
Combosjaal he...quote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Huh ze hebben Feyenoord sjaals om? Wat sportief
Dat lijkt me ook mooi om een keer te mogen doen, wel een beetje eng.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef Palomar het volgende:
ze zijn nog het meest verheugd over de arend
schijnt dat ze heel hard knijpen met die klauwen, vandaar die handschoenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook mooi om een keer te mogen doen, wel een beetje eng.
Meer dat ik bang zou zijn dat hij in mijn ogen zou prikken.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Palomar het volgende:
[..]
schijnt dat ze heel hard knijpen met die klauwen, vandaar die handschoen
waar alles begonquote:Op maandag 21 mei 2012 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Daar loop je dan, waar alle legendes zijn geboren
Volgens mij heeft hij zijn gebitje thuis gelaten ?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:28 schreef Tim86 het volgende:
zit het kunstgebit van die ouwe los ofzo? Koop kukident man
als alle voetbalsupporters zo zouden zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]Ik vind ze wel iets aandoenlijks hebben.
Zeker. leuke aflevering. Gewoon hoe normale mensen naar een wedstrijd levenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:29 schreef Wessiej het volgende:
leuke fans, die doen ze ook maar een keertje
Lekker met opa en pa naar het voetbal en je armen in de lucht steken wanneer je club scoort zonder je agressief op te stellen naar de tegenstander. Zo is voetbal bedoeld.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:28 schreef Palomar het volgende:
[..]
als alle voetbalsupporters zo zouden zijn
Hij staat iedere week te kijken bij WKEquote:Op maandag 28 mei 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
Wat een dieptepunt hebben ze weer bereikt.
Duidelijk iemand die verder nooit voetbal volgt trouwens.
Had ik dus gelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:09 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Hij staat iedere week te kijken bij WKE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |