quote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Japie komt de opening doenWat zal hij zich opgelaten voelen.
quote:
dat is voor vrouwen geen probleem tochquote:
Dan ben ik blijkbaar een uitzonderingquote:Op maandag 28 mei 2012 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is voor vrouwen geen probleem toch
Die denkt volgens mij ook dat Sar nog op doel staat.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het veld straks herkent ze hem wel, hij is de enige kale.
Edwin of Frank?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Die denkt volgens mij ook dat Sar nog op doel staat.
Gaan ook backstage met Shakira, is al eens op TV geweest. Op de belg ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:34 schreef tralalala het volgende:
Zappen, zo Webb die seks heeft in de Spaanse kleedkamer.
Jan Jongbloed toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Die denkt volgens mij ook dat Sar nog op doel staat.
nee Jaapquote:
de Spanjolen begonnen met schoppen, vergeet dat nietquote:Op maandag 28 mei 2012 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Webb had natuurlijk ook De Jong en Van Bommel na 20 minuten naar de kant kunnen sturen he
Dat zal, maar die overtredingen van Van Bommel en De Jong waren rijp voor rood. Dat gemekker op Webb slaat dus helemaal nergens op. Spanje was beter, niks aan te doen. Volgende keer beter.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Spanjolen begonnen met schoppen, vergeet dat niet
alsof de beste moet winnenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal, maar die overtredingen van Van Bommel en De Jong waren rijp voor rood. Dat gemekker op Webb slaat dus helemaal nergens op. Spanje was beter, niks aan te doen. Volgende keer beter.
Als Robben die ene kans had gemaakt of als die vrije trap van Sneijder via de muur in de goal was beland, dan had het wellicht anders gelopen. Het is niet anders, ik heb het inmiddels verwerkt. Het heeft wel 2 jaar psychiatrische behandeling gekost.quote:
Dat was die vrije trap van Sneijder idd, maar er zat nog minstens een minuut tussen de uittrap van Casillas en de goal van Iniesta.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij had NEderland toch een corner moeten krijgen maar die kregen we niet..... en daaruit viel uiteindelijk het doelpunt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |