SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Ik wil welquote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wil jij afspreken met mij? Ik ben ook een soort Turk.
Oef... de verleiding is groot maar uhm...... nee te snelquote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wil jij afspreken met mij? Ik ben ook een soort Turk.
Jammer. Volgende week beter.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Oef... de verleiding is groot maar uhm...... nee te snel
Oei dat is wel even een verschil van heb ik jou daar.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar ik had zowat je moeder kunnen zijn.
Ja nu nog 4 seizoenen voordat de rest het doorheeftquote:Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Alweer deze TT?
Nina heeft het eindelijk door.
nachtmerries?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef MissJ het volgende:
doe ajb een ander muziekje erbij, ik word hier bang van
hoop het nietquote:
4?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja nu nog 4 seizoenen voordat de rest het doorheeft
*Kennard Bos modus on*quote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef MissJ het volgende:
doe ajb een ander muziekje erbij, ik word hier bang van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ze vandaag toch al?
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef fotostarter het volgende:
Huh, die spoilers voor woensdag...Standaard aflevering. Nog voorspelbaarder dan PokemonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ze vandaag toch al?![]()
Ash wint altijd in the endquote:Op maandag 21 mei 2012 20:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Standaard aflevering. Nog voorspelbaarder dan Pokemon
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, en als ie verliest komt ie een dag later 10x sterker terug
Ja vind ik ook. Goed idee.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
Nina, jat gewoon Amy's dagboek en laat het aan Ludo zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Goed idee.Nuran heeft anders niet zulke goede ideeënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee maar dan noem je ook een monster van een wijf met plopogenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nuran heeft anders niet zulke goede ideeën
Ze is best mooi zonder hoofddoek hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 20:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee maar dan noem je ook een monster van een wijf met plopogen
ja echt he dat zag ik ook allang aankomenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pfff wat een voorspelbaar eind vandaag
Hij wil een natte vinger halen mattie, kom op,quote:Op maandag 21 mei 2012 20:50 schreef Gulmez het volgende:
die mike is wel beetje een skirre gast, hij heeft niks te maken met die stalking maar waarom doet hij alles voor haar als hij toch niet die stalker is beetje vaag
Oh ja dan is het nog wel oké, maar die uitpuilende ogen vind ik eng.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze is best mooi zonder hoofddoek hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja echt he dat zag ik ook allang aankomen
Omdat hij Nina wil, of beter gezegd hij wil bij haar familie horenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:50 schreef Gulmez het volgende:
die mike is wel beetje een skirre gast, hij heeft niks te maken met die stalking maar waarom doet hij alles voor haar als hij toch niet die stalker is beetje vaag
Ik houd niet van slecht zicht, maar ook niet van brillen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Zelfs zonder bril zag ik 'm aankomen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik houd niet van slecht zicht, maar ook niet van brillen.
Ik houd van de zee, niet van het strand.
Mooie promo muziek toen.quote:
Mijn ideale vrouw is gedienstig en zelfstandig. Ik ben gelovig maar denk over de wereld na. Alle mannen hier zijn losers maar ik ben de uitzondering.quote:
Nog die kikker ogen.,quote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze is best mooi zonder hoofddoek hoor![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, eigenlijk stuit die gehele tekst mij tegen de borst.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn ideale vrouw is gedienstig en zelfstandig. Ik ben gelovig maar denk over de wereld na. Alle mannen hier zijn losers maar ik ben de uitzondering.
TS is geen lapohunter. Hij had gewoon de laatste post en heeft snel een nieuw topic geopend. Check eerst de feiten voordat je wat gaat roepen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Trouwens, als TS zo graag lapohunter wil spelen moet hij wel ook even de tijd nemen om een nette nieuwe TT te bedenken. Lutser.
Voor de 2e keer achter elkaar + de laatste post is volledig inhoudsloos + hij heeft deze TT titel bedacht in het vorige topic en nu niet veranderd. Ik vind TS ook een lutser.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
TS is geen lapohunter. Hij had gewoon de laatste post en heeft snel een nieuw topic geopend. Check eerst de feiten voordat je wat gaat roepen.
Weer een mooi optrekje erbij voor Ludo.quote:Nederlands echtpaar geeft Vlaams kasteel weg
MEEUWEN-GRUITRODE - Een Nederlands echtpaar geeft een Belgisch kasteel ter waarde van circa 2 miljoen euro weg voor een symbolisch bedrag van 1 euro.
Euhm... Rik leeft toch nog?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:06 schreef Frey het volgende:
http://www.uitzending.net(...)_Slechte_Tijden.html
De begrafenis van Hennie. Wat een prachtige scènes waren dat zeg.![]()
Die muziek.![]()
Job, Robin, Harmsen...![]()
De begrafenis van Rik, met de prachtige Rik en Anita tune.![]()
![]()
![]()
Een huwelijksaanzoek op zijn Ludo's.![]()
![]()
Benjamin in de droom van Harmsen, schitterende scène.
Die muziek en dat camerawerk.![]()
![]()
Hij fakete zijn dood omdat hij in de gevangenis zat in het buitenland. hij wilde niet dat anita maar bleef hopen dat hij vrij zou komen en hem bleef bezoeken. Rik was toen een tijd uit de serie tot hij toch vrijkwam.quote:
Rik is ooit in een Thaise(?) gevangenis beland, die brandde uit en toen werd gedacht dat hij dood was.quote:
Bekijk de filmpjes hierboven om jezelf op te vrolijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:19 schreef vencodark het volgende:
Wat een afgrijselijke aflevering gisteren.Nuran interesseerd me niet en dat gedoe over die loten kan ik ook niet helemaal plaatsen.
Haha, die vonden we hier toen met zijn allen vreselijk irritant.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:19 schreef PeterKelder het volgende:
Erik Koningsberger als rechercheur Veldhuis
Ik vond Veldhuis toen al geweldigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Haha, die vonden we hier toen met zijn allen vreselijk irritant.
Maar achteraf gezien is dat juist wat hem zo geweldig maakte als rechercheur.![]()
Stel dat Jack met hem te maken zou krijgen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:11 schreef Frey het volgende:
De muziek in al die filmpjes hierboven vind ik gewoon een genot voor het oor.![]()
Ik weet dat het lang niet iedereen hier boeit, maar stel je nou toch eens die filmpjes voor met van die top 40 nummers die je de laatste seizoenen steeds hoort...
![]()
![]()
Ronald Schilperoort
![]()
![]()
Ja, idd, da's wel jammer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:02 schreef LetsGame het volgende:
Heel leuk, dat overzichtje van castfoto's, maar de castfoto van seizoen 11 staat ook geplaatst bij seizoen 12, 13 en 14
Dat is waarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, idd, da's wel jammer.
Wel gaaf dat die castfoto's nu groter zijn
Ik zit haast te watertanden bij al dat mooie materiaalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:07 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is waar
En al die scènes die ze hebben geupload, super mooi
Zoals leadersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zit haast te watertanden bij al dat mooie materiaal
Hoop dat er nog veel meer bij komt
Arnie's (oorspronkelijke) begrafenis staat op de pagina van Roosquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, of complete afleveringen (die van de jubileumweek bijvoorbeeld)
Ja, die link had ik een week of twee terug hier geplaatst volgens mijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Arnie's (oorspronkelijke) begrafenis staat op de pagina van Roos
Oopsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, die link had ik een week of twee terug hier geplaatst volgens mij
Geeft niets hoorquote:
Ja, ik ook niet. Wel leuk dat Linda toen terugkeerde.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geeft niets hoorVind de oorspronkelijke begrafenis trouwens vele malen mooier dan die uit 2005.
Beter was Peter toen teruggekeerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet. Wel leuk dat Linda toen terugkeerde.
Dat Dennis Arnie is, slaat al helemaaaaal nergens opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter was Peter toen teruggekeerd
Maar die hele verhaallijn dat Arnie's resten werden gevonden, slaat nergens op
Grootste faal ever wmb, dat die het dus ook nog had gedaan met zijn moeder en zusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat Dennis Arnie is, slaat al helemaaaaal nergens op
Moeder zus en nicht.,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:46 schreef alors het volgende:
[..]
Grootste faal ever wmb, dat die het dus ook nog had gedaan met zijn moeder en zus!
Ik heb dat filmpje van Harmsen en Benjamin nu al 10 keer bekeken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zit haast te watertanden bij al dat mooie materiaal
Hoop dat er nog veel meer bij komt
Die muziekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:07 schreef Frey het volgende:
Moet zeggen dat dit wel een hele toffe promo was.
Muziekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:13 schreef PeterKelder het volgende:
Even afgezien van het personage; de muziek![]()
![]()
Verrek zeg ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:57 schreef PeterKelder het volgende:
Ik bekijk net de 3e aflevering van dit seizoen, en zie opeens dat de acteur die Bart Botteman speelde in seizoen 3 en 4 de korpschef van Jack is
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zou Amy wel eens dirty willen zien doen
Geile tetjes
Vond het een leuk personage, had graag gezien dat hij aan de vaste cast was toegevoegd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Verrek zeg ja.![]()
Die keerde echt weer vaak terug toen.
Inderdaadquote:Het einde van die aflevering.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:09 schreef MissJ het volgende:
nou nou nou wat een spanning en sensatie met het proberen terug te leggen van die loten!!!!!111 Ik hou het niet meer van de spanning!!!1111111
Omdat ze haar vader zielig vindt!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:10 schreef lady-wrb het volgende:
waarom heeft ze ze nou gestolen? dat heb ik gemist
Ze spaart loten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:10 schreef lady-wrb het volgende:
waarom heeft ze ze nou gestolen? dat heb ik gemist
Dood omdat ze was gevallen onder de douche.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik voel me dom, maar wat is er met Isabella gebeurd ?
Oh ja, dat herinner ik me wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dood omdat ze was gevallen onder de douche.
Ze heeft haar dood al eens in scène gezet, misschien heeft ze het weer gedaan!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dood omdat ze was gevallen onder de douche.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niels die fantaseert nu over een naakte Nina en hoe hij haar flamoes paalt.
Ik paal ze gewoon allebeiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
"Hmm, die zus is lekkerder... Weet je wat?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Shortie:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nieuwe verhaallijn: Nina gaat vreemd met Niels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shortie:Nee, ze zegt tegen Mike dat het van hem is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee, ze zegt tegen Mike dat het van hem is!
Naah we have see her die.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze heeft haar dood al eens in scène gezet, misschien heeft ze het weer gedaan!
Hadden wij Ludo toentertijd ook niet eens een keer zien sterven en toenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shortie:Het komt wel een keer uit als het kind oerlelijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhu, zullen wij een mooi kindje makenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het komt wel een keer uit als het kind oerlelijk is.
Nee, doe maar met Lucas.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Uhu, zullen wij een mooi kindje maken?!
Maar wel castfoto's!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:38 schreef MoiMoi85 het volgende:
gtst.nl is vernieuwd. Het is er niet overzichtelijker op geworden. Totaal niet zelfs.
Ja, Jef, Lorena, Nuran, Jack, Rik, Maxime en Bing en Lucas zo nu en dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:44 schreef cleany het volgende:
Gaat er uberhaupt wel iemand naar school of normaal naar werk?
Jammer dat Benjamin en Robin er niet meer inzitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:06 schreef Frey het volgende:
De begrafenis van Hennie. Wat een prachtige scènes waren dat zeg.![]()
Die muziek.![]()
Job, Robin, Harmsen...![]()
De begrafenis van Rik, met de prachtige Rik en Anita tune.![]()
![]()
![]()
Een huwelijksaanzoek op zijn Ludo's.![]()
![]()
Benjamin in de droom van Harmsen, schitterende scène.
Die muziek en dat camerawerk.![]()
![]()
quote:Probeert Ludo en Fos uit handen van de politie te houden als ze hoort dat deze een illegale dvd-handel hebben. Hierdoor komt ze zelf in de problemen en moet ze voor verhoor mee naar het politiebureau.
Laura, die doet niks andersquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, Jef, Lorena, Nuran, Jack, Rik, Maxime en Bing en Lucas zo nu en dan.
Dat noem ik geen werken maar aanwezig zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, Jef, Lorena, Nuran, Jack, Rik, Maxime en Bing en Lucas zo nu en. dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, met deze schrijvers....... Die komen niet op zulke ideeën.![]()
Precies...werken doen ze amper...veel ouwehoeren, dat wel...of ineens van je werk weg gaan vanwege iets "belangrijks".quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat noem ik geen werken maar aanwezig zijn
Meik is het beste voorbeeld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef cleany het volgende:
[..]
Precies...werken doen ze amper...veel ouwehoeren, dat wel...
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:20 schreef PeterKelder het volgende:
Lees net iets grappigs in de biografie van Laura:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:12 schreef PeterKelder het volgende:
Met die prachtige Robert en Laura-tune![]()
![]()
Inderdaad. En qua stijl doet het me een beetje denken aan de huisstijl van RTL8quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:38 schreef MoiMoi85 het volgende:
gtst.nl is vernieuwd. Het is er niet overzichtelijker op geworden. Totaal niet zelfs.
Dorah en Stanga hoe zulke toffe ouders zo een kut kind hebben kunnen krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef GTFransST het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:20 schreef PeterKelder het volgende:
Lees net iets grappigs in de biografie van Laura:
[..]
Jack van Houten Klaas weer hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef LetsGame het volgende:
Jack heeft net dit dus afgewezen![]()
[ afbeelding ]
Amyquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:13 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Fos was een baas en had Skylar.
Dus je vergelijking slaat nergens op. Niels heeft niks
Ik denk dat de manager van de C1000 bij mij in het dorp het iets minder tof vindt. 1,5 jaar geleden nog verbouwd, word het straks waarschijnlijk een Jumboquote:
Moet ik eens proberenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:24 schreef loezzzje het volgende:
Oh god, er loopt weer iemand weg van zijn werk
Kan allemaal daar. De helft werkt er niet eensquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:24 schreef loezzzje het volgende:
Oh god, er loopt weer iemand weg van zijn werk
Tis ook een nep van Houten, net zoals nina een nep sanders isquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja slappeling Sjek laat het maar gebeuren he
een eckte van Houten had allang met hem afgerekend , maar nee hij is meer van geen daden maar woordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Tis ook een nep van Houten, net zoals nina een nep sanders is
Hier hetzelfde, iddquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik denk dat de manager van de C1000 bij mij in het dorp het iets minder tof vindt. 1,5 jaar geleden nog verbouwd, word het straks waarschijnlijk een Jumbo
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:32 schreef JamFlava het volgende:
Kun je de shortie van morgen niet meer bekijken?
Site is vernieuwd (en ziet er lelijk uit).
edit: al gevonden
Memegenerator.net/bingoquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef Luxuria het volgende:
In dit GTST-topic stonden een aantal erg grappige Bing-plaatjes, maar die doen het helaas niet meer: GTST #401: Bianca als lieve oma
Heeft iemand nog een paar van die plaatjes en wil die opnieuw posten??
Ik vind het leuk, de meest heftige emoties bij GTST heb ik als hij in beeld is. Om Nuran bijv geef ik geen zier. Bing is leuk om massaal uit te kotsenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Wanneer worden die schrijvers een keer vervangen?
"Bijna iedereen heeft een hekel aan Bing, dus geven we hem constant verhaallijnen waardoor hij heel vaak in beeld is."
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Jack kapt er morgen mee en gaat zelfs niks zeggen tegen Sjors.
En nee, ik zet het niet in een spoiler, daar is de shortie gewoon te sneu voor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
goed script trouwens van die inspiratieloze schrijvers .quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Jack kapt er morgen mee en gaat zelfs niks zeggen tegen Sjors.
En nee, ik zet het niet in een spoiler, daar is de shortie gewoon te sneu voor!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:48 schreef Frey het volgende:
Oei![]()
Shortie:Dat werd tijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stond er toen echt van de te kijken dat Harmsen kon autorijden, maar in seizoen 1 had hij ook gewoon een auto en in seizoen 3 zie je hem ook gewoon kalm auto rijden als ie ergens vis vandaan haalt die niet in orde blijkt te zijn. Ik was dat kennelijk vergeten toenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef Frey het volgende:
Als Harmsen hem in zijn vooruit zet in plaats van achteruit en bijna die fanfare omver rijdt.![]()
En Wil de Smet die meteen uit wil stappen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:37 schreef Frey het volgende:
Ik hoop alleen maar datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik hoop alleen maar datDat ook.., maarja deze kut schrijvers...,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
En om daarmee dus de aandacht van haar, sorry, koeieogen af te leiden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Dan het rokje van Nina, dat doen ze ook alleen maar om haar lange benen te accentueren.
Marly van der Velden kan zo meedoen bij ons jaarlijks dorpfeest Didam op Stelten.
Ik hoop alleen maar datDat hoop ik ook maar vrees het ergste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel mooie benenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:35 schreef spierbal het volgende:
Die Nina in dat rokje haha, leek wel het sprookjesbos.
En Amy draait natuurlijk automatisch Ccleaner tijdens het opstarten.
Dus: neem Martijn Schimmer als componist voor de achtergrondmuziek in GTSTquote:Componist The Voice-titelmuziek wint Amerikaanse prijs
Componist Martijn Schimmer uit Barendrecht heeft een belangrijke Amerikaanse prijs gewonnen voor de door hem geproduceerde leadermuziek van The Voice, in de Verenigde Staten uitgezonden door NBC. Dat heeft producent Talpa donderdag bekendgemaakt. Schimmer, die ook de muziek maakte voor onder meer De Wereld Draait Door en Nieuwsuur, mag de ASCAP Film and Television Music Awards op 28 juni ophalen tijdens een gala in Los Angeles.
ASCAP is een non-profit organisatie die zich richt op het beschermen van het auteursrecht op muzikale werken in Amerika. Jaarlijks kent ze prijzen toe in een groot aantal muziekstijlen, en daarnaast is er de Film And Television Music Awards Ceremony.
Er werden prijzen uitgedeeld in vier categorieën: Most Performed Themes, Most Performed Underscore, Top Box Office Films en Top Television Series. Schimmer won met zijn bedrijf Schimmer Music Productions (SMP) in de laatste categorie.
SMP ontwerpt ook de muzikale vormgeving voor omroepen en zenders, waaronder de NPO, de AVRO, SBS en RTL.
quote:We zijn al druk bezig om ook alle leaders op de site te krijgen, ze zullen zo spoedig mogelijk online staan.
We wensen je heel veel kijkplezier
Zullen ze echt álle leaders doen of 1 leader per seizoen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef LetsGame het volgende:
Ik heb de GTST redactie een mail gestuurd waarin ik vraag of alle leaders online zouden komen. Dit is hun reactie:
We zijn al druk bezig om ook alle leaders op de site te krijgen, ze zullen zo spoedig mogelijk online staan.
We wensen je heel veel kijkplezier
Ik denk alle verschillende stijlen leaders.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zullen ze echt álle leaders doen of 1 leader per seizoen?
Ik denk allemaal, maar dat ze een paar versies vergetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zullen ze echt álle leaders doen of 1 leader per seizoen?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:29 schreef GSMboy het volgende:
En nu wordt ik razend benieuwd of Nick of Martine nou terugkeert naar Meerdijk in de 4500e aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, kennen we deze nog:
[ Bericht 46% gewijzigd door BeyondTheGreen op 24-05-2012 14:54:52 ]Unbowed, Unbent, Unbroken.
Alsof met trouw bedoelt wordt dat je een huismus moet worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:58 schreef GSMboy het volgende:
Het is zo zo dat een man altijd trouw moet zijn aan de vrouw, als ze gaan trouwen?
Het zal toch niet zo zijn dat Ludo straks over een maand na alle commotie weer de jassen op gaat hangen en dergelijke.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Over de 4500e aflevering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:37 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Om te jankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had haar erg graag terug gezien.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:36 schreef Frey het volgende:
Spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Rik heeft een nieuwe vriendin, Yvon. Nuran is natuurlijk weer jaloers, en gaat stoken. Zo zorgt ze ervoor dat Rik er achter komt dat Yvon nog getrouwd is. Blabla, niet interessant.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:38 schreef Scarface88 het volgende:
Twee weken geen GTST kunnen kijken, kan iemand me even in het kort bijpraten wat er allemaal is gebeurd in die tijd? Heb geen tijd om alles op RLTgemist terug te kijken.
Hartelijk bedankt!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Rik heeft een nieuwe vriendin, Yvon. Nuran is natuurlijk weer jaloers, en gaat stoken. Zo zorgt ze ervoor dat Rik er achter komt dat Yvon nog getrouwd is. Blabla, niet interessant.
Amy is de stalker van Nina, nadat Nina eerst Mike beschuldigde en een pistool op hem richtte. Amy's kleine vriendje Niels is haar handlanger, maar hij laat zich chanteren door Amy.
Janine bijt zich nog steeds vast in het Maxime dossier, dit tot ongenoegen van Lucas, die itt J Maxime wél geloofd en onschuldig acht.
Bing is vreemd gegaan met Aysen, en nadat Lorena daar achter is gekomen weet iedereen het. Jack wil het Sjors vertellen, en nu is het oorlog tussen Bing en Jack.
Jef heeft een nieuwe obsessie; krasloten en loterijen. Hij krijgt een aantal man zover om mee te doen, ze winnen 10.000 euro en toen waren de loten opeens gejat. Iedereen beschuldigd iedereen. Uiteindelijk heeft Rikki ze gejat om Rik uit de schulden te helpen. De loten zijn netjes teruggegeven.
Niet veel interessants dusKomende 2 weken worden hopelijk wat spannender!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:11 schreef Poesopstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik zie het boulevard logo, je zou bijna denken dat het item bij ze was vandaag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:30 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Bartho Braat eist betere verhaallijnen.
GTST #426: Waar Bing comediant wordtquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik kan die spoiler niet terug vinden met wat er deze week in GTST gaat gebeuren
Heb al 4 voorgaande reeksen door gescrolled
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |