Ja, idd, da's wel jammer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:02 schreef LetsGame het volgende:
Heel leuk, dat overzichtje van castfoto's, maar de castfoto van seizoen 11 staat ook geplaatst bij seizoen 12, 13 en 14
Dat is waarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, idd, da's wel jammer.
Wel gaaf dat die castfoto's nu groter zijn
Ik zit haast te watertanden bij al dat mooie materiaalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:07 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is waar
En al die scènes die ze hebben geupload, super mooi
Zoals leadersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zit haast te watertanden bij al dat mooie materiaal
Hoop dat er nog veel meer bij komt
Arnie's (oorspronkelijke) begrafenis staat op de pagina van Roosquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, of complete afleveringen (die van de jubileumweek bijvoorbeeld)
Ja, die link had ik een week of twee terug hier geplaatst volgens mijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Arnie's (oorspronkelijke) begrafenis staat op de pagina van Roos
Oopsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, die link had ik een week of twee terug hier geplaatst volgens mij
Geeft niets hoorquote:
Ja, ik ook niet. Wel leuk dat Linda toen terugkeerde.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geeft niets hoorVind de oorspronkelijke begrafenis trouwens vele malen mooier dan die uit 2005.
Beter was Peter toen teruggekeerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet. Wel leuk dat Linda toen terugkeerde.
Dat Dennis Arnie is, slaat al helemaaaaal nergens opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter was Peter toen teruggekeerd
Maar die hele verhaallijn dat Arnie's resten werden gevonden, slaat nergens op
Grootste faal ever wmb, dat die het dus ook nog had gedaan met zijn moeder en zusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat Dennis Arnie is, slaat al helemaaaaal nergens op
Moeder zus en nicht.,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:46 schreef alors het volgende:
[..]
Grootste faal ever wmb, dat die het dus ook nog had gedaan met zijn moeder en zus!
Ik heb dat filmpje van Harmsen en Benjamin nu al 10 keer bekeken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zit haast te watertanden bij al dat mooie materiaal
Hoop dat er nog veel meer bij komt
Die muziekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:07 schreef Frey het volgende:
Moet zeggen dat dit wel een hele toffe promo was.
Muziekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:13 schreef PeterKelder het volgende:
Even afgezien van het personage; de muziek![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |