QFTquote:
De muziek is een stuk beter.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou je aan de muziek te horen niet zeggen
Traditioneel???quote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef Craptacular het volgende:
Traditioneel kutmuziek die niemand iets interesseert
Die gast is 13 toch?quote:
Hij is irritantquote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Klauz het volgende:
Waarom haten mensen in dit topic op deze kid
Irritant kindjequote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Klauz het volgende:
Natuurlijk niet, weer zo'n 'lollige' film met teveel BN'ersquote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hierna komt Black Out. Kijken of het wat is.
Eén blik zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Klauz het volgende:
Hoog tijd dus.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Heb je dat ventje weer. De nieuwe Alexander Klöpping qua irrititantheid
Nouja, zo'n jochie in dat nachtgedoe. Kom nou zeg. Lekker naar school. Snap sowieso niet dat zo'n joch zoveel klassen over slaat.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Ik vind het tof wat hij doet, slim en muzikaal, leuk toch?
Inderdaad.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef Frag_adder het volgende:
lijkt me juist erg slim dat ie pas op zijn 18e gaat studeren
hihiquote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Weakling het volgende:
Ik snap wel waarom ie gestopt is met school, werd ie te vaak inelkaar geslagen gok ik
Dat wel, maar ik vind het wel knap van hem. Dat heeft hij maar mooi geflikt.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, zo'n jochie in dat nachtgedoe. Kom nou zeg. Lekker naar school. Snap sowieso niet dat zo'n joch zoveel klassen over slaat.
Dat heeft ie dus al afquote:
Ja idd, wat is er nou aan voor zo'n jochie om op zijn 14e tussen de twintigers te zitten?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef Frag_adder het volgende:
lijkt me juist erg slim dat ie pas op zijn 18e gaat studeren
Hij loopt interlektueel jááren voor.quote:
tot zijn 16e zoals elk kind.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je al klaar bent met de universiteit?
Tot je startkwalificatie. Vwo is daarboven, dus wanneer je dat hebt gehaald mag je weg.quote:
daarom, heb je een diploma maar mis je op persoonlijk vlak toch te veel, kan je beter nu 4 jaar genieten en er dan alsnog voor gaanquote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, wat is er nou aan voor zo'n jochie om op zijn 14e tussen de twintigers te zitten?
Dat mag iedereen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Dat is best tof, dat hij een re-mix mag maken voor Kim Wilde.
Iedereen zag er niet uit voor 1990quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
het ergste van Kim WIlde is dat ze er de laatste 10 jaar beter uit zag dan vroeger
quote:
Slijmbal. Heb je aandelen in Arbores?quote:
Doe jij zijn prestaties tot nu toe na? Ik denk het niet hequote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Slijmbal. Heb je aandelen in Arbores?
nee joh, Opera bestaal alleen om afgezeken te wordenquote:
Van die opera van net iets dansbaars maken, dat lijkt me wel een uitdaging.quote:
Op zich kan iedereen het als het tot 4 kan tellenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar ik kan het niet.
Van zo'n slim mannetje verwacht je wel wat betersquote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is toch met al die trance/house meestal.
hij probeert te zeggen, als je dit kon en je was 20, dan was je niet boeiend dus doe maar iets wat je wel kanquote:
Wat zei ie?quote:
Wat hij natuurkundig kan is ook niet boeiend als hij 20 was. Daarom zit hij tussen twintigers.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hij probeert te zeggen, als je dit kon en je was 20, dan was je niet boeiend dus doe maar iets wat je wel kan
Dat stelde ik ook helemaal nietquote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Doe jij zijn prestaties tot nu toe na? Ik denk het niet he
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hij probeert te zeggen, als je dit kon en je was 20, dan was je niet boeiend dus doe maar iets wat je wel kan
Dat denk ik ook wel...maar of dat nou goed voor hem is?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef PowerData het volgende:
Princeton kan 'ie nu al z'n bachelor halen. In drie à vier jaar halen, dan master, dan PhD, en hij stroomt zo door tot professor op z'n 25ste ofzo?
Zou hij weleens gelijk in kunnen hebben.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ie meer talent heeft voor de wetenschap dan voor de muziek...
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Is ie niet gewoon leerplichtig? Hij is pas 13..
Bijna 15quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Ja maar als hij op zijn 13e gymnasium kan afmaken kan hij op zijn 60e veeeeel verder zijn in de wetenschap dan een twintiger 40 jaar later. Terwijl ik betwijfel of hij met DJen hoe gaaf ik het em ook vind voor hem, echt gaat doorbreken.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Wat hij natuurkundig kan is ook niet boeiend als hij 20 was. Daarom zit hij tussen twintigers.
Lees ff terug.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Ja dat is heel goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel...maar of dat nou goed voor hem is?
Wat valt er nog te leren danquote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Ja, dan neemt hij het op tegen premier Seabertquote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Eric gaan we over 25 jaar terugzien als lijsttrekker van het CDA.
Is niet zo moeilijk hoor, en ik heb reason op mijn pcquote:
Hij heeft een diplomaquote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Dan nog.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor, en ik heb reason op mijn pc
Dat moeten ze bij meer van de vaker terugkerende gasten niet doen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef Kroelo het volgende:
Irritant ventje. Sowieso moeten ze bij DWDD dat kind niet teveel aandacht geven.
Wie? Felix?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef Kroelo het volgende:
Irritant ventje. Sowieso moeten ze bij DWDD dat kind niet teveel aandacht geven.
Of mensen met internet.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef Klauz het volgende:
Zometeen game of thrones voor de hbo gemachtigden
Lees je mee, hexje?quote:Te gast in de uitzending van dinsdag 22 mei zijn: Tofik Dibi, René van der Gijp. Muziek is er in DWDD Recordings van Giovanca en Henny Vrienten, maar óók van The Phantom Four & The Arguido, tafeldame is Claudia de Breij.
Gijpquote:
"Ja maar Matthijssie, Matthijssie.."quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:06 schreef -Willempie- het volgende:
GijpieEven boekje promoten, niets mis mee!
quote:
Ik gebruik dat al jaren en nu gaat zeker iedereen het gebruikenquote:
Precies straks denk hij nog dat hij goed muziek kan maken... oh wacht. En dat stukje dat hij 'klassiek' noemde is toch precies hetzelfde als alle andere dingen die hij laat horen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef Kroelo het volgende:
Rudeboy! Ah, wat mis ik UDS nog altijd ...quote:The Phantom Four & The Arguido
Yep, VI-invasieposts zijn weg. En meer rullevant: blijven weg. Al posten hier nog zulke mister bigshots.quote:
Ah Gijpie fans.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Yep, VI-invasieposts zijn weg. En meer rullevant: blijven weg. Al posten hier nog zulke mister bigshots.
ik krijg er ooraids vanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
Ik moet bijna huilen om deze reclameWat erg.
Benieuwd welke bedrijven hun tarieven verhogen de komende tijd.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:28 schreef Frag_adder het volgende:
ach C1000 stopt toch dus ze raggen hun hele budget in dit filmpje
Mooi hoe dit land je altijd kan blijven verbazenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat het niet irritanter kon dan Tineke Schouten, maar ze hebben het toch voor elkaar gekregen.
Het is nu wel hetzelfde weer als in Afrika.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Hongernegers. Daar hebben we nu geen zin in, hoor.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef tralalala het volgende:
DWDD-reeks heeft een eigen Kooooooos momentje?
understatementquote:
HAAL DEZE POST WEGquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Valt mij ook op, maar dat is een goed teken toch.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef JaneDoe het volgende:
hou je bek claudia
niet door de gijpmaster heen praten!!!
Zeker, hij is gelukkig weer opgeknapt, hij was zo smalletjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Valt mij ook op, maar dat is een goed teken toch.
wat was de garp dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Gijp snapte het niet en sloopte onbedoeld Claudia's verhaaltje.
Doet ie netjes.
O ik dacht dat VI gerelateerde posts niet mochten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hoezo? Laat hem lekker eten jongen. Entrecotje, prima toch? Laat gaan, maakt het uit.
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
O ik dacht dat VI gerelateerde posts niet mochten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |