QFTquote:
De muziek is een stuk beter.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou je aan de muziek te horen niet zeggen
Traditioneel???quote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef Craptacular het volgende:
Traditioneel kutmuziek die niemand iets interesseert
Die gast is 13 toch?quote:
Hij is irritantquote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Klauz het volgende:
Waarom haten mensen in dit topic op deze kid
Irritant kindjequote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Klauz het volgende:
Natuurlijk niet, weer zo'n 'lollige' film met teveel BN'ersquote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hierna komt Black Out. Kijken of het wat is.
Eén blik zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Klauz het volgende:
Hoog tijd dus.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Heb je dat ventje weer. De nieuwe Alexander Klöpping qua irrititantheid
Nouja, zo'n jochie in dat nachtgedoe. Kom nou zeg. Lekker naar school. Snap sowieso niet dat zo'n joch zoveel klassen over slaat.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Ik vind het tof wat hij doet, slim en muzikaal, leuk toch?
Inderdaad.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef Frag_adder het volgende:
lijkt me juist erg slim dat ie pas op zijn 18e gaat studeren
hihiquote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Weakling het volgende:
Ik snap wel waarom ie gestopt is met school, werd ie te vaak inelkaar geslagen gok ik
Dat wel, maar ik vind het wel knap van hem. Dat heeft hij maar mooi geflikt.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, zo'n jochie in dat nachtgedoe. Kom nou zeg. Lekker naar school. Snap sowieso niet dat zo'n joch zoveel klassen over slaat.
Dat heeft ie dus al afquote:
Ja idd, wat is er nou aan voor zo'n jochie om op zijn 14e tussen de twintigers te zitten?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef Frag_adder het volgende:
lijkt me juist erg slim dat ie pas op zijn 18e gaat studeren
Hij loopt interlektueel jááren voor.quote:
tot zijn 16e zoals elk kind.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je al klaar bent met de universiteit?
Tot je startkwalificatie. Vwo is daarboven, dus wanneer je dat hebt gehaald mag je weg.quote:
daarom, heb je een diploma maar mis je op persoonlijk vlak toch te veel, kan je beter nu 4 jaar genieten en er dan alsnog voor gaanquote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, wat is er nou aan voor zo'n jochie om op zijn 14e tussen de twintigers te zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |