quote:Op maandag 21 mei 2012 16:02 schreef bobbernaut het volgende:
Hmm goed idee, elk topic een andere chick in de OP!
Big Bang Theoryquote:
Ohja, dat dus.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom staat mijn gastje niet in de OP?
*Fireflyquote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Big Bang Theory
Stargate universe (waar die chick uit de op in speelde, ik weet alleen haar naam niet)
Nee man, school heeft zo proggie en dan kunnen ze dat vinden, en ik ben sws slecht in leesverslagenquote:
Lol, ja als je stom bent misschien. Wat ik persoonlijk deed is die 4-5 verslagen die daar staan lezen en dan bijelkaar voegen en samenvatten. Binnen uurtje of 2 gedaan en je hebt een eigen verslag dat niet op internet te vinden is.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee man, school heeft zo proggie en dan kunnen ze dat vinden, en ik ben sws slecht in leesverslagen
truequote:Op maandag 21 mei 2012 16:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lol, ja als je stom bent misschien. Wat ik persoonlijk deed is die 4-5 verslagen die daar staan lezen en dan bijelkaar voegen en samenvatten. Binnen uurtje of 2 gedaan en je hebt een eigen verslag dat niet op internet te vinden is.
2 uur?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lol, ja als je stom bent misschien. Wat ik persoonlijk deed is die 4-5 verslagen die daar staan lezen en dan bijelkaar voegen en samenvatten. Binnen uurtje of 2 gedaan en je hebt een eigen verslag dat niet op internet te vinden is.
een kut school.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:37 schreef Timwonnacott het volgende:
Doet me er aan herinneren, hadden bij ons in de klas zo'n figuur die voor Engels de eerste Harry Potter had gelezen. Had die z'n boekverslag ingeleverd met de titel 'Harry Potter and the Stone of Wisdom'.
1 2 3 4 | [img]http://i.imgur.com/dcVEf.png[/img] [img]http://i.imgur.com/7VonE.png[/img] [img]http://i.imgur.com/B57yX.png[/img] [img]http://i.imgur.com/r6lCy.png[/img] |
En ik dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:08 schreef MineraalWater het volgende:
Nieuwe plaatjes in de OP gerne!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Heb je al gezogen?quote:
Is dat uberhaupt wel legaal als die net examen heeft gedaan moet die 15-16 zijn.. Heb je zo 18 jaar en tbs op je dak.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Heb je al gezogen?
Iedereen die in de OP wilt moet ome Plex zuigen
Je moet ook met TOR plex contacteren héquote:Op maandag 21 mei 2012 17:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt wel legaal als die net examen heeft gedaan moet die 15-16 zijn.. Heb je zo 18 jaar en tbs op je dak.
Oh nee, dan zit het wel snorquote:Op maandag 21 mei 2012 17:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je moet ook met TOR plex contacteren hé
Klinkt zo verkeerd icm wat ik net gezegd hebquote:Op maandag 21 mei 2012 17:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
[..]
Ik doe jullie morgen wel even
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
[..]
Ik doe jullie morgen wel even
"beetje" is zacht uitgedruktquote:Op maandag 21 mei 2012 17:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Pff nog warm hier![]()
[ afbeelding ]
beetje photoshop wel he deze![]()
Ja iddquote:Op maandag 21 mei 2012 17:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Klinkt zo verkeerd icm wat ik net gezegd heb___!
Leuk meisje, maar origineel was beter.quote:
Maak die van hem roze.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:44 schreef MineraalWater het volgende:
Mau je hebt dezelfde skin als Piekartz.
Oh hoe verander je je skin ook alweer heel makkelijkquote:Op maandag 21 mei 2012 17:44 schreef MineraalWater het volgende:
Mau je hebt dezelfde skin als Piekartz.
minecraft.net/profile?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh hoe verander je je skin ook alweer heel makkelijk
google MC skins.quote:
Keuze van de zangeres zeer matig, Maar ThePianoGuysquote:
dafuq is er met zijn oog?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Toe dan maar.
Vanaf 1:16 helemaal feest.
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://minecraftskins.info/knight.html nu blij?
WELKE WIL JIJ DAN GODVERDOMSE ONDANKBARE HOND?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WELKE WIL JIJ DAN GODVERDOMSE ONDANKBARE HOND?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe weet jij dat.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:02 schreef bobbernaut het volgende:
Ik denk steeds dat mau een een kerol is van jaar of 32 die allemaal puisten heeftMaar mau ziet er gewoon als een baas uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
tinychat, ik heb screens ergensquote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
14.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij een 12 jarige buitenlander bent.
Geboren in Nederland, spreek goed Nederlands (geen ABN maar eerlijk, kan jij ABN?).
Heb ook geen accent (tazzzz) dus ik vind mezelf een Nederlander.
Deze mogen ook in de OP, Bij voorbaat dank.
1
2[img]http://i.imgur.com/PVWcw.png[/img]
[img]http://i.imgur.com/chn1Y.png[/img]![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef MineraalWater het volgende:
Deze mogen ook in de OP, Bij voorbaat dank.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]Wel raar hoofd zo zonder het haar lol. Terugtrekkende haargrens
![]()
![]()
Mag ik ook een nieuwe skin?
BRONY FTWOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Had ik ook, stofzuiger erop, had ik toen mn C eraf gehaald (met stofzuiger dr nog op...) Nou C in de stofzuiger... Gelukkig was het een nieuwe zak!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Beh, kruimeltjes in het toetsenbord
Koop gewoon bij de scapino ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sportschoolspul is echt veel te duur.![]()
Die shirts en schoenen zijn niet van goud, hoor.![]()
Deze mag er ook in omdat tom een ban van 2 weken heeft.
Trouwens dat is goeie in de OP
1 [img]http://i.imgur.com/QYkJO.png[/img] ![]()
![]()
[ Bericht 41% gewijzigd door bobbernaut op 21-05-2012 19:20:05 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
mehquote:Ah, weer zo'n eentje die eerst allerlei shit koopt en een abbo neemt om vervolgens nooit te gaan?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sportschoolspul is echt veel te duur.![]()
Die shirts en schoenen zijn niet van goud, hoor.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Een tweet van jeb, iets met villagersquote:
Failed trade systeem waarbij je eten voor tokens kan ruilen en tokens voor basic spullen?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
HIJ IS ER WEER!quote:
Ik denk, post ff bazen muziek, komt drumpert ook weer is, REAGEERT IE GODDOMME NIET!!quote:
Waar kan ik zo beachplease shirt halen?
k zag er een keertje een in deze reeks gaanOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Momenteel draag ik dit shirt;quote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef bobbernaut het volgende:
k zag er een keertje een in deze reeks gaan
Zyzz right?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Momenteel draag ik dit shirt;
[ afbeelding ]![]()
Hai.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Ewa freshe stylo boiiiquote:www.trendbizz.nlquote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef bobbernaut het volgende:
k zag er een keertje een in deze reeks gaan
Wel eentje kopen he marsje van me
If not now, then when.![]()
Is dat je site?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ewa freshe stylo boiii
[..]
www.trendbizz.nl
"Wel eentje kopen he" Ja daarom vroeg ik die site jwzquote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ewa freshe stylo boiii
[..]
www.trendbizz.nl
"Marsje van me" Nvm.
Ewaa, Als ik gala heb zal ik je mijn pak laten zien aan jouw jonge, FTD every dayquote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ewa freshe stylo boiii
[..]
www.trendbizz.nl
Wel eentje kopen he marsje van me![]()
![]()
Gelukkig ben je een skater dus kan je wel een M-tje hebben ipv XS.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
"Wel eentje kopen he" Ja daarom vroeg ik die site jwz
"Marsje van me" Nvm.
![]()
Oooooh gevaarlijke vato loco deze man. Always FTD net zoals Spotnet jwzzzzzz hahaha.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ewaa, Als ik gala heb zal ik je mijn pak laten zien aan jouw jonge, FTD every day
Maar serieus, vet man. Laat die picca zien zodra je hem hebt!
Baas, maar het is GTL!!!! YEAH BUDDY!!!!! CABS ARE HEEEEREEquote:Op maandag 21 mei 2012 19:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ewaa, Als ik gala heb zal ik je mijn pak laten zien aan jouw jonge, FTD every dayOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ben geen emo, luister geen metal, heb geen skinny jeans, dus skater omdat ik op een skateboard sta?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een skater dus kan je wel een M-tje hebben ipv XS.
Zeker baws.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oooooh gevaarlijke vato loco deze man. Always FTD net zoals Spotnet jwzzzzzz hahaha.
Maar serieus, vet man. Laat die picca zien zodra je hem hebt!Nee man, Fresh To Deathquote:Op maandag 21 mei 2012 19:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Baas, maar het is GTL!!!! YEAH BUDDY!!!!! CABS ARE HEEEEREE![]()
![]()
FrEsH tO dEaTh :S:S GTL is wat anders.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Baas, maar het is GTL!!!! YEAH BUDDY!!!!! CABS ARE HEEEEREEIf not now, then when.![]()
Ik zag ook dat je Max payne hebt, Wil hem gaan halen als hij uit is voor PC, Is het spel het geld waard?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
FrEsH tO dEaTh :S:S GTL is wat anders.![]()
Klopt. Ik speelde MP2 al (1 niet) en MP2 was erg vet. Zag vorige week de gameplay van MP3 en het zag er ziek uit dus had hem gelijk gekocht. Het spel is in het begin wat wazig maar naarmate je verder komt wordt die steeds vetter en krijg je steeds meer de drang om verder te spelen. Uiteraard is het van Rockstar Games en die zijn zorgvuldig dus MP3 is z'n geld zeker waard.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik zag ook dat je Max payne hebt, Wil hem gaan halen als hij uit is voor PC, Is het spel het geld waard?
Het is ook dat ik hem voor ¤ 44,- bij de MM had gehaald, ¤ 60,- vind ik altijd nog erg veel voor een game.If not now, then when.![]()
kk ecto koning drumstickquote:Op maandag 21 mei 2012 19:40 schreef drumstickNL het volgende:
Yuri maak zo'n Zyzz shirt dan, insta-buy.
Ik maak wel eentje met Yuri Boyka, de echte legende.If not now, then when.![]()
Zeker! Het is wel iets anders dan MP2 maar het is gewoon erg leuk en ik vind dat praten op de achtergrond met die zware geile stem van Max zo bazig als syfilis in mijn endeldarm.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:43 schreef MineraalWater het volgende:
Tof, Heb MP1 en MP2 al helemaal kapot gespeeld, Had begrepen dat max weer lekker vol psychoses zit
Dat is maar een film man.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kk ecto koning drumstick
Ik maak wel eentje met Yuri Boyka, de echte legende.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker! Het is wel iets anders dan MP2 maar het is gewoon erg leuk en ik vind dat praten op de achtergrond met die zware geile stem van Max zo bazig als syfilis in mijn endeldarm.Nee maar dat spel is gewoon erg vet. Alhoewel ik hem op de PS3 qua grafisch niet super super vindt, maarja dat is niet anders.
Ik vind het nog steeds raar hoe dit kanaal meer dan 100 miljoen views heeft gekregen.
Haar stem is wel 10 keer door de filter gehaald, Die gast die drumt zit daar voor niets te drummen omdat het allemaal elektrisch is behalve de cymbals misschien.
De uitspraak is daarintegen ook 3 keer niks.
![]()
Ah die voice ken ik nog welquote:Op maandag 21 mei 2012 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Nee maar dat spel is gewoon erg vet. Alhoewel ik hem op de PS3 qua grafisch niet super super vindt, maarja dat is niet anders.
Nogsteeds die cartoons tussendoor en is mona er ook weer?
![]()
pedo-tastic'quote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef MineraalWater het volgende:
Ik vind het nog steeds raar hoe dit kanaal meer dan 100 miljoen views heeft gekregen.
Haar stem is wel 10 keer door de filter gehaald, Die gast die drumt zit daar voor niets te drummen omdat het allemaal elektrisch is behalve de cymbals misschien.
De uitspraak is daarintegen ook 3 keer niks.True, true; check hoe die gast er normaal uit ziet dan en in de film. (scheiding vs hanekam)quote:Op maandag 21 mei 2012 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Nee maar dat spel is gewoon erg vet. Alhoewel ik hem op de PS3 qua grafisch niet super super vindt, maarja dat is niet anders.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef MineraalWater het volgende:
De uitspraak is daarintegen ook 3 keer niks.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pure oorwurm.If not now, then when.![]()
Dan vind ik die van victorious beter, Maarja dat zal ook wel komen omdat ik haar wel mooi vind hihihi![]()
![]()
Ja die kon ik een tijd terug ook drummen, al een tijdje niet meer gedaan overigens.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geef nou maar toe pick
Ik drumde daar stiekem wel op toen ik 12 was.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
nee maar tochquote:Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef MineraalWater het volgende:
Dat is dan ook een van de moeilijkste nummers om op te spelen.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Dat double bass.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef drumstickNL het volgende:
Dit is een van de laatste nummer die ik heb leren spelen.![]()
![]()
Jij bent meer van de henk wijngaard en de gamesoundtracks?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef MineraalWater het volgende:
Joa, Maarja ik denk dat jullie op andere muziek meedrummen dan mij-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Nee, Jazzquote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jij bent meer van de henk wijngaard en de gamesoundtracks?![]()
![]()
Ik heb al heel lang niet meer gedrumd en ken dan ook nog alleen de basis jammer genoeg. Jazz is hard, doe is paar goeie nummers dan.quote:If not now, then when.![]()
Iemand nog een idee om mijn laptop niet zo warm te laten worden? Kan hem niet openmaken want dan moet ik hele laptop uit elkaar houden en zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van. En heb er ook al een stofzuiger tegen aangehouden, wat niet geholpen heeft.
Heb zelfs een stom ventilator ding plaat onder mijn laptop. Wat ook nog haast geen nut heeft.![]()
![]()
IJsklontjes?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef maurisioo het volgende:
Iemand nog een idee om mijn laptop niet zo warm te laten worden? Kan hem niet openmaken want dan moet ik hele laptop uit elkaar houden en zoveel verstand heb ik er nou ook niet weer van. En heb er ook al een stofzuiger tegen aangehouden, wat niet geholpen heeft.
Heb zelfs een stom ventilator ding plaat onder mijn laptop. Wat ook nog haast geen nut heeft.If not now, then when.![]()
stop er van die koelelementen in, die je in de vriezer legt!
Wouter hamel kan ik altijd wel waarderen, Nederlands trotsquote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer gedrumd en ken dan ook nog alleen de basis jammer genoeg. Jazz is hard, doe is paar goeie nummers dan..
![]()
Ik blijf wel gaan hoor, het is toch voornamelijk makkelijke cardio. Beh, maar welke mongool heeft onderrugoefeningen uitgevonden?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
meh
[..]
Ah, weer zo'n eentje die eerst allerlei shit koopt en een abbo neemt om vervolgens nooit te gaan?![]()
Just kiddin' bra, we cool?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik blijf wel gaan hoor, het is toch voornamelijk makkelijke cardio. Beh, maar welke mongool heeft onderrugoefeningen uitgevonden?
Not sure if die onderrugoefeningen wel nodig zijn als je alleen cardio doet. Yuri?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef MineraalWater het volgende:
Die gogo he, Die kan nog geen 5 pushups !!_!!:!xD
hij maakt vorderingen, dat welOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat naar de kapper gaan duurde het langst..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Voor cardio heb je geen onderrugoefeningen nodig nee, tenzij je een zwakke onderrug hebt en die echt verbetering nodig heeft.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Just kiddin' bra, we cool?
Not sure if die onderrugoefeningen wel nodig zijn als je alleen cardio doet. Yuri?If not now, then when.![]()
De bedoeling is voornamelijk cardio, maar nog wel 1/3e kracht (voorlopig).quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Just kiddin' bra, we cool?
Not sure if die onderrugoefeningen wel nodig zijn als je alleen cardio doet. Yuri?
Ik begin ook niet hard, gewoon 4-5 de week een uur of anderhalf. Tsja, het viel me nog alleszins mee.![]()
Waarom cardio? U jelly of wat?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De bedoeling is voornamelijk cardio, maar nog wel 1/3e kracht (voorlopig).
Ik begin ook niet hard, gewoon 4-5 de week een uur of anderhalf. Tsja, het viel me nog alleszins mee.If not now, then when.![]()
Lekkere muziek man! Blijft goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wouter hamel kan ik altijd wel waarderen, Nederlands trots.
U heeft een slechte instructeur, Sir.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De bedoeling is voornamelijk cardio, [b]maar nog wel 1/3e kracht (voorlopig).[/b]
Ik begin ook niet hard, gewoon 4-5 de week een uur of anderhalf. Tsja, het viel me nog alleszins mee.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Dat is het idee ervan.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alleen die krachttraining zo zwaar 13.gif-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Maar goed ben 2 jaren geleden gestopt met fitness dus ik houd mijn bek wel
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik zou het niet weten. Boeit me ook niet eigenlijk, ik wil gewoon een kant en klaar schema.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
U heeft een slechte instructeur, Sir.![]()
Heh. Tijd om weer te beginnen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Maar goed ben 2 jaren geleden gestopt met fitness dus ik houd mijn bek welDus het boeit je niet dat je je tijd verkut?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Boeit me ook niet eigenlijk, ik wil gewoon een kant en klaar schema.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Beter heb je een schema waar je in ieder geval nog een beetje progressie mee maakt dan die bullshit schema's van de sportschool.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Boeit me ook niet eigenlijk, ik wil gewoon een kant en klaar schema.
Waarvoor sport je eigenlijk? Wat is je doel?If not now, then when.![]()
Hij wil fucked up ripped worden maar hij ontkent omdat hij zich daardoor onzeker voelt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Hij is gewoon zo iemand die de hele winter een bierbuik heeft, en nu wilt beginnen met sporten omdat ie denkt dat ie ff sixpack kan krijgen voor de zomervakantie
dit zing ik onder de douche.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga keihard op dit liedje in the gym. Lkkrr pompeeeeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
kanker triest die lil-wayne.quote:
Lil Wayne weer door het lint om fotoquote:Volgens de fan, Alfredo Marino, liep de rapper samen met zijn vrienden op hem af. "Ik hoef het alleen maar te zeggen en mijn vrienden slaan je in elkaar", dreigde Lil Wayne volgens Marino.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Mooi die make-up waardoor ze er 20 jaar ouder uit zien.quote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Echt he.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Mooi die make-up waardoor ze er 20 jaar ouder uit zien.
Beter dit:
Bossquote:
Ik zoek nogsteeds zo'n heerlijke funky muziek zoals I want you back enzo.![]()
Niceequote:-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
I want you back van the Jackson 5?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Boss
Ik zoek nogsteeds zo'n heerlijke funky muziek zoals I want you back enzo.If not now, then when.![]()
Zie mezelf al zitten over 30 jaar. Deze muziek, scotch, dikke sigaar en KLAAR.quote:
Like a bossOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ey, shirt idee, een baas die achterover zit met sigaar en scotch, en daaronder 'like a boss'Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
die is baas idd!
de betere nummers.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
OMG DAT IK DIE BEN VERGETEN!!
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
Hoi mennoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Haha ekte ekte ekte P.I.M.P.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef MineraalWater het volgende:
Yoyo, Ik kom even mijn gala pak showen.
[ afbeelding ]
Chique jonge.
Je weet tochquote:Op maandag 21 mei 2012 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha ekte ekte ekte P.I.M.P.
Chique jonge..
Kleur van de schoenen komt terug in pochette en riem, Kleur van de broek en het hemd komt ook terug in de pochette.
Nu nog een dikke sigaar achter m'n oor en ik ben eckte pimp.![]()
Nee niet achter je oor, in je muil
ik ook niet, koop een propquote:
Ik dacht dat je mid 30 was.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
... srsly?quote:jij bent wel mid 30
ik dacht dat mau een oude lul was, hij is 17!![]()
Ey Jur, jij hosselt hier chicks mee, dat garandeer ik je!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Is mau 17? damnquote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
... srsly?jij bent wel mid 30
ik dacht dat hij jonger was dan ik
![]()
fuck dat man, maurice is 24quote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik dacht dat mau een oude lul was, hij is 17!
Okquote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef bobbernaut het volgende:
Ey Jur, jij hosselt hier chicks mee, dat garandeer ik je!![]()
![]()
Instant chicks.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je weet toch.
Kleur van de schoenen komt terug in pochette en riem, Kleur van de broek en het hemd komt ook terug in de pochette.
Nu nog een dikke sigaar achter m'n oor en ik ben eckte pimp.
Zijn er nog kaarten?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:04 schreef tuut-chips het volgende:
ACHTTIEN JUNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII GELREDOOOOMEIk ben al anderhalve week gestopt brah. Voelt goed.quote:If not now, then when.![]()
Heb je die list die ik je net gaf. Misschien zit daar nog wat funky shizz tussen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef MineraalWater het volgende:
Kijk dit dan.
Zo goed vind je het bijna niet meerIf not now, then when.![]()
ja maar alleen tribune volgens mijquote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Instant chicks.
[..]
Zijn er nog kaarten?
[..]
Ik ben al anderhalve week gestopt brah. Voelt goed.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Boss
Ik zoek nogsteeds zo'n heerlijke funky muziek zoals I want you back enzo.Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Ja goeie lijst man, Thanks!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je die list die ik je net gaf. Misschien zit daar nog wat funky shizz tussen.
Stevie wonder, James brown dat zijn de eckte.
Dit is trouwens een van de beste covers die ik ooit gehoord heb, Samen met KT tunstall
![]()
Stevie Wonder is legendarisch okquote:Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja goeie lijst man, Thanks!
Stevie wonder, James brown dat zijn de eckte.
Dit is trouwens een van de beste covers die ik ooit gehoord heb, Samen met KT tunstall
Edit: I Want You Back is een kut nummer om te coveren
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Baas!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
neee? hij ziet eruit als 17quote:
hoe duur per stuk?
Owh valt te doen! Tomorrowland lijkt me echt vet om heen te gaan!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan moet je nog wel even 4 jaar wachten.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef bobbernaut het volgende:
Owh valt te doen! Tomorrowland lijkt me echt vet om heen te gaan!![]()
+ geld ervoor hebben enz enzOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik wil spieren als de hulk :$:$:$quote:Op maandag 21 mei 2012 20:39 schreef drumstickNL het volgende:
Hij wil fucked up ripped worden maar hij ontkent omdat hij zich daardoor onzeker voelt.
Nee even serieus, ik post later wel even details van het schema. Het zal wel niet zo simpel zijn als ik stelde.
Doel is gewoon conditie, meer niet. Ik zit er niet voor de lol.![]()
Je moet zo'n bal kopen om op te gaan zitten op je werk.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik wil spieren als de hulk :$:$:$
Nee even serieus, ik post later wel even details van het schema. Het zal wel niet zo simpel zijn als ik stelde.
Doel is gewoon conditie, meer niet. Ik zit er niet voor de lol.![]()
Ja ik snap ook niet wat er zo super aan is maar het moet helpenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh, ik heb geen slechte rug hoor. Klinkt trouwens ook wel erg kut![]()
![]()
Pff, FOK is geblokkeert op werk.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
net 18quote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
probeer ik al 2 jaar als zomer hit te pushen
Epic clipAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
kom vegten dan kik my stuur syn mt bmw en geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Gefeliciteerd! Jij bent ook wel baas hoorquote:Proxyyyyquote:had ik al gepostquote:
Dat zijn dus 3550 off-topic reacties die dus niet in het minecrafttopic zelf zitten. Volgens mij zijn die mods er achteraf ook blij mee.![]()
Nee, ben regelmatig nog op mfok geweest. Heb hem daar al een hele tijd niet meer gezien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ook niet in de hoofdreeks trouwens. Speelt hij nog op mFok dan?![]()
Tja hij zit vast in new york.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oei oy vey, dat is wel triest. Man down enzo.![]()
Nouja eigenlijk precies 1 maand geledenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Jij bent ook wel baas hoor![]()
![]()
Ik keek gister eens kritisch rond op mijn kamer, het bureaublad van drie meter lang ligt he-le-maal vol met belastings-, verzekerings- en loonpapieren
De schone en opgevouwen kleren liggen niet in de kast maar over twee stoelen en een voort van voetenbank-poef verspreid
En honderdveertig Donald Duck-pockets liggen op de vloer langs de muur opgestapeld in plaats van op de boekenplanken te staan
Twintig dozen computeronderdelen en accecoires liggen overal en nergens
Ik wil een huishoudster, en wel nu. Bobber, wil jij wat bijverdienen?![]()
![]()
Owh..quote:
Heb je bobbers kamer wel eens gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wil een huishoudster, en wel nu. Bobber, wil jij wat bijverdienen?![]()
![]()
![]()
Bij mij is het altijd hetzelfde liedje. Een keer in de maand opruimen, dan is het een paar dagen schoon en opgeruimd. Maar een paar dagen daarna is het weer een teringzooi, voor de rest van de maand.![]()
![]()
Ik zit nu in een ietwat aparte constructie op mijn kamer waarin we de zolder vergrootten met een brede, diepe dakkapel, een grote boekenkast in het midden zetten en we nu dus binnen dezelfde ruimte twee kamers hebben, waarvan mijn broertje er eentje heeft en ik er eentje bewoon.
De ruimte is op zich prima (lees: redelijk groot), maar minder groot dan eerst dus (van zijn kamer maakten we een werkkamertje). Enfin, binnekort gaat mijn zusje een jaartje weg, sodemietert mijn broertje op naar haar kamer en heb ik weer alle ruimte.
TL;DR binnekort een nog grotere teringbende op mijn kamer.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: