mehquote:
Ah, weer zo'n eentje die eerst allerlei shit koopt en een abbo neemt om vervolgens nooit te gaan?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sportschoolspul is echt veel te duur.![]()
Die shirts en schoenen zijn niet van goud, hoor.
Een tweet van jeb, iets met villagersquote:
HIJ IS ER WEER!quote:
Ik denk, post ff bazen muziek, komt drumpert ook weer is, REAGEERT IE GODDOMME NIET!!quote:
Momenteel draag ik dit shirt;quote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef bobbernaut het volgende:
Waar kan ik zo beachplease shirt halen?
k zag er een keertje een in deze reeks gaan
Zyzz right?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Momenteel draag ik dit shirt;
[ afbeelding ]
Ewa freshe stylo boiiiquote:
www.trendbizz.nlquote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef bobbernaut het volgende:
Waar kan ik zo beachplease shirt halen?
k zag er een keertje een in deze reeks gaan
Is dat je site?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ewa freshe stylo boiii
[..]
www.trendbizz.nl
Wel eentje kopen he marsje van me
"Wel eentje kopen he" Ja daarom vroeg ik die site jwzquote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ewa freshe stylo boiii
[..]
www.trendbizz.nl
Ewaa, Als ik gala heb zal ik je mijn pak laten zien aan jouw jonge, FTD every dayquote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ewa freshe stylo boiii
[..]
www.trendbizz.nl
Gelukkig ben je een skater dus kan je wel een M-tje hebben ipv XS.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
"Wel eentje kopen he" Ja daarom vroeg ik die site jwz
"Marsje van me" Nvm.
Oooooh gevaarlijke vato loco deze man. Always FTD net zoals Spotnet jwzzzzzz hahaha.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ewaa, Als ik gala heb zal ik je mijn pak laten zien aan jouw jonge, FTD every day
Baas, maar het is GTL!!!! YEAH BUDDY!!!!! CABS ARE HEEEEREEquote:Op maandag 21 mei 2012 19:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ewaa, Als ik gala heb zal ik je mijn pak laten zien aan jouw jonge, FTD every day
Ik ben geen emo, luister geen metal, heb geen skinny jeans, dus skater omdat ik op een skateboard sta?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een skater dus kan je wel een M-tje hebben ipv XS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |