Voor cardio heb je geen onderrugoefeningen nodig nee, tenzij je een zwakke onderrug hebt en die echt verbetering nodig heeft.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Just kiddin' bra, we cool?
Not sure if die onderrugoefeningen wel nodig zijn als je alleen cardio doet. Yuri?

De bedoeling is voornamelijk cardio, maar nog wel 1/3e kracht (voorlopig).quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Just kiddin' bra, we cool?
Not sure if die onderrugoefeningen wel nodig zijn als je alleen cardio doet. Yuri?

Waarom cardio? U jelly of wat?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De bedoeling is voornamelijk cardio, maar nog wel 1/3e kracht (voorlopig).
Ik begin ook niet hard, gewoon 4-5 de week een uur of anderhalf. Tsja, het viel me nog alleszins mee.

Lekkere muziek man! Blijft goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wouter hamel kan ik altijd wel waarderen, Nederlands trots.

U heeft een slechte instructeur, Sir.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De bedoeling is voornamelijk cardio, [b]maar nog wel 1/3e kracht (voorlopig).[/b]
Ik begin ook niet hard, gewoon 4-5 de week een uur of anderhalf. Tsja, het viel me nog alleszins mee.

Dat is het idee ervan.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alleen die krachttraining zo zwaar 13.gif

Ik zou het niet weten. Boeit me ook niet eigenlijk, ik wil gewoon een kant en klaar schema.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
U heeft een slechte instructeur, Sir.

Heh. Tijd om weer te beginnen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Maar goed ben 2 jaren geleden gestopt met fitness dus ik houd mijn bek wel
Dus het boeit je niet dat je je tijd verkut?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Boeit me ook niet eigenlijk, ik wil gewoon een kant en klaar schema.

Beter heb je een schema waar je in ieder geval nog een beetje progressie mee maakt dan die bullshit schema's van de sportschool.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Boeit me ook niet eigenlijk, ik wil gewoon een kant en klaar schema.

dit zing ik onder de douche.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga keihard op dit liedje in the gym. Lkkrr pompeeee

kanker triest die lil-wayne.quote:
quote:Volgens de fan, Alfredo Marino, liep de rapper samen met zijn vrienden op hem af. "Ik hoef het alleen maar te zeggen en mijn vrienden slaan je in elkaar", dreigde Lil Wayne volgens Marino.

Mooi die make-up waardoor ze er 20 jaar ouder uit zien.quote:

Echt he.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Mooi die make-up waardoor ze er 20 jaar ouder uit zien.

Bossquote:

I want you back van the Jackson 5?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Boss
Ik zoek nogsteeds zo'n heerlijke funky muziek zoals I want you back enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |