Dat double bass.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef drumstickNL het volgende:
Dit is een van de laatste nummer die ik heb leren spelen.
Jij bent meer van de henk wijngaard en de gamesoundtracks?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef MineraalWater het volgende:
Joa, Maarja ik denk dat jullie op andere muziek meedrummen dan mij
Nee, Jazzquote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jij bent meer van de henk wijngaard en de gamesoundtracks?
Ik heb al heel lang niet meer gedrumd en ken dan ook nog alleen de basis jammer genoeg. Jazz is hard, doe is paar goeie nummers dan.quote:
IJsklontjes?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef maurisioo het volgende:
Iemand nog een idee om mijn laptop niet zo warm te laten worden? Kan hem niet openmaken want dan moet ik hele laptop uit elkaar houden en zoveel verstand heb ik er nou ook niet weer van. En heb er ook al een stofzuiger tegen aangehouden, wat niet geholpen heeft.
Heb zelfs een stom ventilator ding plaat onder mijn laptop. Wat ook nog haast geen nut heeft.
Wouter hamel kan ik altijd wel waarderen, Nederlands trotsquote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer gedrumd en ken dan ook nog alleen de basis jammer genoeg. Jazz is hard, doe is paar goeie nummers dan.
Ik blijf wel gaan hoor, het is toch voornamelijk makkelijke cardio. Beh, maar welke mongool heeft onderrugoefeningen uitgevonden?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
meh
[..]
Ah, weer zo'n eentje die eerst allerlei shit koopt en een abbo neemt om vervolgens nooit te gaan?
Just kiddin' bra, we cool?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik blijf wel gaan hoor, het is toch voornamelijk makkelijke cardio. Beh, maar welke mongool heeft onderrugoefeningen uitgevonden?
Ik wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef MineraalWater het volgende:
Die gogo he, Die kan nog geen 5 pushups !!_!!:!xD
Voor cardio heb je geen onderrugoefeningen nodig nee, tenzij je een zwakke onderrug hebt en die echt verbetering nodig heeft.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Just kiddin' bra, we cool?
Not sure if die onderrugoefeningen wel nodig zijn als je alleen cardio doet. Yuri?
De bedoeling is voornamelijk cardio, maar nog wel 1/3e kracht (voorlopig).quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Just kiddin' bra, we cool?
Not sure if die onderrugoefeningen wel nodig zijn als je alleen cardio doet. Yuri?
Waarom cardio? U jelly of wat?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De bedoeling is voornamelijk cardio, maar nog wel 1/3e kracht (voorlopig).
Ik begin ook niet hard, gewoon 4-5 de week een uur of anderhalf. Tsja, het viel me nog alleszins mee.
Lekkere muziek man! Blijft goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wouter hamel kan ik altijd wel waarderen, Nederlands trots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |