... srsly?quote:
Is mau 17? damnquote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
... srsly?jij bent wel mid 30
ik dacht dat mau een oude lul was, hij is 17!![]()
fuck dat man, maurice is 24quote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
... srsly?jij bent wel mid 30
ik dacht dat mau een oude lul was, hij is 17!![]()
Okquote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef bobbernaut het volgende:
Ey Jur, jij hosselt hier chicks mee, dat garandeer ik je!
Instant chicks.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je weet toch.
Kleur van de schoenen komt terug in pochette en riem, Kleur van de broek en het hemd komt ook terug in de pochette.
Nu nog een dikke sigaar achter m'n oor en ik ben eckte pimp.
Zijn er nog kaarten?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:04 schreef tuut-chips het volgende:
ACHTTIEN JUNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII GELREDOOOOME
Ik ben al anderhalve week gestopt brah. Voelt goed.quote:
Heb je die list die ik je net gaf. Misschien zit daar nog wat funky shizz tussen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef MineraalWater het volgende:
Kijk dit dan.
Zo goed vind je het bijna niet meer
ja maar alleen tribune volgens mijquote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Instant chicks.
[..]
Zijn er nog kaarten?
[..]
Ik ben al anderhalve week gestopt brah. Voelt goed.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Boss
Ik zoek nogsteeds zo'n heerlijke funky muziek zoals I want you back enzo.
Ja goeie lijst man, Thanks!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je die list die ik je net gaf. Misschien zit daar nog wat funky shizz tussen.
Stevie Wonder is legendarisch okquote:Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja goeie lijst man, Thanks!
Stevie wonder, James brown dat zijn de eckte.
Dit is trouwens een van de beste covers die ik ooit gehoord heb, Samen met KT tunstall
Baas!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef MineraalWater het volgende:
Yoyo, Ik kom even mijn gala pak showen.
[ afbeelding ]
neee? hij ziet eruit als 17quote:
Dan moet je nog wel even 4 jaar wachten.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef bobbernaut het volgende:
Owh valt te doen! Tomorrowland lijkt me echt vet om heen te gaan!
Ik wil spieren als de hulk :$:$:$quote:Op maandag 21 mei 2012 20:39 schreef drumstickNL het volgende:
Hij wil fucked up ripped worden maar hij ontkent omdat hij zich daardoor onzeker voelt.
Je moet zo'n bal kopen om op te gaan zitten op je werk.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik wil spieren als de hulk :$:$:$
Nee even serieus, ik post later wel even details van het schema. Het zal wel niet zo simpel zijn als ik stelde.
Doel is gewoon conditie, meer niet. Ik zit er niet voor de lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |