Ja hoor!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb eind vorig jaar samen met Evy (de nieuwe editie) de 5km gelopen. Nu wil ik door naar de 10km, ik ben benieuwd of Renate mij hierbij kan helpen.
Ben benieuwd of zij net zo lief is als Evy.
Euh?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef apenkont het volgende:
Ik heb eindelijk ook maar een slimme telefoon aangeschaft. wat vinden jullie fijner? Runkeeper of endo?
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ja hoor!Muziek is veeel beter te pruimen...
Renate zegt alleen steeds : kijk eens om je heen! Is het bij jou ook zo mooi?
En dan kijk ik om me heen ( binnenstad Schiedam ) en denk : mweeh!
Verstandigquote:Op maandag 21 mei 2012 19:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanks for asking. Na een pastaatje gaat het prima. Alleen wel echt superstijve kuiten. Maar eventjes minimaal 2 dagen rust dan maar.
Ja lach maarquote:
Oefquote:Op maandag 21 mei 2012 20:38 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ja lach maarZe zegt ook regelmatig : niet naar je voeten kijken maar vooruit!
Nou, niet doen in SchiedamHeb me dus verstapt op zo'n fijne scheve Schiedamse stoeptegel en nu een scheurtje in de enkel
Veel plezier er mee!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verstandig
Oh, en nog even een grote![]()
voor alle lieve medelopers hier. Ik heb de 0-5km van Evy 2006 inmiddels van MoBlo gekregen, maar er waren 4 Fok!kers die het hebben aangeboden. Helden
Niet... 6 weken niet lopen en dan heeel voorzichtig kijken...quote:Op maandag 21 mei 2012 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
OefDat is niet fijn!!
Hoe gaat het nu met lopen dan?
Thanks! Dat gaat zeker lukkenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Veel plezier er mee!![]()
Mocht je het willen proberen: Renate is op dezelfde manier te achterhalen...
Oh nee!!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Niet... 6 weken niet lopen en dan heeel voorzichtig kijken...
Heb er 'al ' 2 weken op zitten...
en die heeft het van... en die weer van ... die het weer kreeg van...quote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks! Dat gaat zeker lukkenDoor m'n fijne loop van gisteren heb ik er weer helemaal vertrouwen in
Renate heb ik al, met grote dank aan RobDriessen
Thanks!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh nee!!
Ik duim voor je dat de tijd snel gaatBeterschap!
Bazentopicquote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
en die heeft het van... en die weer van ... die het weer kreeg van...
Zo gaat dat!
Goed bezig! En ik kan uit ervaring zeggen dat dit topic zeker motiveertquote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef apenkont het volgende:
[..]danku. Vandaag evy les 4 gelopen. hopelijk houdt dit topic me gemotiveerd :p
succes!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef apenkont het volgende:
[..]danku. Vandaag evy les 4 gelopen. hopelijk houdt dit topic me gemotiveerd :p
Doe vooral mee met het verspreiden van het evangelie van Evy/Renate als anderen er om vragen...quote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bazentopic
[..]
Goed bezig! En ik kan uit ervaring zeggen dat dit topic zeker motiveert
Ik vind Endo prettiger, maar je kan workouts exporteren en importeren, dus feitelijk om het evenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef apenkont het volgende:
Ik heb eindelijk ook maar een slimme telefoon aangeschaft. wat vinden jullie fijner? Runkeeper of endo?
Ohh, I willquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Doe vooral mee met het verspreiden van het evangelie van Evy/Renate als anderen er om vragen...
Oh, oh, wordt je hier nu verketterd als je geen van beide volgt?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Doe vooral mee met het verspreiden van het evangelie van Evy/Renate als anderen er om vragen...
Klinkt misschien gek, maar ik loop wel beter sinds ik erop let mn rug recht te houden en een beetje naar voren/boven te kijkenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:38 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ja lach maarZe zegt ook regelmatig : niet naar je voeten kijken maar vooruit!
Nou, niet doen in SchiedamHeb me dus verstapt op zo'n fijne scheve Schiedamse stoeptegel en nu een scheurtje in de enkel
Ik heb nog nooit een vrouw gevolgdquote:Op maandag 21 mei 2012 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, oh, wordt je hier nu verketterd als je geen van beide volgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |