Klopt, je straalt onzekerheid uit.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bij mij dus ook. Ik denk dat uitstraling het probleem is.
Oke, paar keer gedaan, 1 keer iets te direct denk ik wel vaker gezien zei ik goh vind je wel leuk.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Naar een willekeurige vrouw lopen en spontaan met haar een praatje maken.
Waren die "wil je misschien iets te drinken"-vragen het eerste wat je tegen ze zei?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oke, paar keer gedaan, 1 keer iets te direct denk ik wel vaker gezien zei ik goh vind je wel leuk.
En paar keer vragen of ze wat wouden drinken, maja als je dan word uitgelachen.
Ja, in de kroeg haar glas was leeg, ik dacht nou maar weer is proberen.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waren die "wil je misschien iets te drinken"-vragen het eerste wat je tegen ze zei?
Nou nee dat ook niet, maar die vragen zijn in mijn ogen ook te direct. Ik vroeg laatst in Assen aan een groep of ze van een internetmeet waren. Ze zeiden dat ze dat niet waren, maar ik mocht wel van ze blijvenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, in de kroeg haar glas was leeg, ik dacht nou maar weer is proberen.
Wat moet je anders zeggen dan, goedeavond ik ben Geerd waar is je auto verzekerd??
Iets aan overgehouden danquote:Op maandag 21 mei 2012 00:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nou nee dat ook niet, maar die vragen zijn in mijn ogen ook te direct. Ik vroeg laatst in Assen aan een groep of ze van een internetmeet waren. Ze zeiden dat ze dat niet waren, maar ik mocht wel van ze blijven
Het ging allemaal heel per ongeluk natuurlijk, maar het was niet direct en het resultaat was "positief"
Heb je datingsites geprobeerd?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:57 schreef Geerd het volgende:
Sociaal ben ik toch ook wel, werk op de trein elke dag duizenden reizigers en soms optreden in een volle coupe.
Macht neu dat blauwe pakkie, ben blij als het weer uit kan, bij wijze van.
Ben de laatste paar maand best wel druk om me zelf beetje vanaf een spiegelbeeld te zien, maja als ik dan weer me kameraden zie die allemaal een vriendin hebben.
En terwijl jij lekker op het terras zit biertjes weg te tikken, en hun fietsen langs met gf naar huis en ik sta nog lekker te feesten in de tent of bar, etc met andere denk sja wil ik dat wel?
Klein beetje maja ook weer met een gedachte van, waarom via internet.quote:
Pff dan faal je juist, onderscheid je van die brutaliteit!quote:Op maandag 21 mei 2012 00:55 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Meiden zijn ook meer brutaliteit gewend door dat uitschot van tegenwoordig denk ik. Je moet ze dus benaderen zoals dat halfbakken crimineel gekleurd tuig. 'Hey schatje alles goed, jatogggg. kom hier laat me arm om je heen slaan, wat, ben je xenofoob ofso?'
Don't feed the trollsquote:Op maandag 21 mei 2012 01:15 schreef Chimpa het volgende:
[..]
Pff dan faal je juist, onderscheid je van die brutaliteit!
Dat ik op z'n minst één persoon ken die het niet erg vind dat hij/zij met mij op stap gaat.quote:
Who wtf waarom wil er niemand met jou opstap?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat ik op z'n minst één persoon ken die het niet erg vind dat hij/zij met mij op stap gaat.
Dit heeft natuurlijk niks met "een leuke meid ontmoeten" te maken, wat hebben je vrienden dit weekend gedaan?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Omdat er momenteel niemand is die met mij op stap gaat, maar ik wil wel eens een keer op stap
Ik woon in de provincie Groningen, waar woon jij?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:45 schreef LazyDave het volgende:
Comp_Lex, ik zit in dezelfde situatie als jij. Sociaal isolement, maar ben van nature wel een sociaal persoon. Ik wil wel eens wat met je drinken, wat zijn je interesses?
Ik zit in gelderland, gratis met de trein.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik woon in de provincie Groningen, waar woon jij?
Ik heb je even een PM gestuurd.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je die meiden zelf niet aanspreekt, waarom verwacht je dat ze dat wel bij jou doen? Jij wilt graag 'uitgekozen' worden door die meiden, en dan straal je wanhoop uit.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:58 schreef EiPet het volgende:
Nee dat vind ik niet hetzelfde..
Ik ben niet dik ( 98 kg @ 1.96 meter), ik ben niet kaal(zelfs geen inhammen), ik ben niet klein(1.96 m), ik ben niet dom(universiteit), ik ben niet vriendloos ( heb een grote, vaste vriendengroep), maar toch ben ik nu al 2 jaar niet succesvol in de liefde...
Dan kun je wel zeggen, stap uit je slachtofferrol, maar juist als je niet echt weet waaraan het ligt dat enig succes uitblijft, is het des te frustrerender....
Op de een of andere manier heb ik ook nooit echt leuk contact met een meisje. Net weer een verjaardag gehad van een vriend. In de tuin, met bier, eten enzo, en er waren ook een paar meiden maar ik heb er gewoon geeneen gesproken..
En omdat ik al een beetje met deze vraag in mijn achterhoofd zat, ben ik er eens op gaan letten. Zijn die andere jongens nou zo assertief vergeleken met mij?
Maar nee, het viel me op dat die meiden toch regelmatig een van de jongens aanspraken, ookal kende ze hem niet echt. alleen vervelend is dat ik op de een of andere manier nooit een van die jongens ben..
Soms zakt dan echt de moed wel in de schoenen
Ik woon ook in Groningen (stad). jij ook?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee ik woon niet in de stad, maar het is geen probleem om naar de stad toe te gaanquote:Op maandag 21 mei 2012 09:25 schreef Vaith het volgende:
[..]
Ik woon ook in Groningen (stad). jij ook?
Wat doe je anders a.s. vrijdag?
Ik PM je zo evenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee ik woon niet in de stad, maar het is geen probleem om naar de stad toe te gaan
Ik doe vrijdag momenteel niets bijzonders.
Daar heb je ook wel gelijk inquote:Op maandag 21 mei 2012 03:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je die meiden zelf niet aanspreekt, waarom verwacht je dat ze dat wel bij jou doen? Jij wilt graag 'uitgekozen' worden door die meiden, en dan straal je wanhoop uit.
Hoe vaak heb je nou al gewoon eens ergens werk van gemaakt?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:52 schreef EiPet het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in
Het is overigens bij mij niet eens dat ik denk dat meiden me niet willen ofzo, want ik hoor wel regelmatig dat er hier en daar interesse is, maar dat is altijd via via. Als ik dan zo'n meid in het echt tegenkom zegt ze haast niets, en omdat ik zelf ook nogal verlegen ben schiet het dan niet echt op...
Hij zegt toch dat hij verlegen is. Dus dat zal haast we niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je nou al gewoon eens ergens werk van gemaakt?
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij verlegen is. Dus dat zal haast we niet.
I know daarom ben ik voor altijd alleenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Blijven 'ronddartelen' in de wei der verlegen lammetjes, zal je nooit een rambok maken...
Al helemaal met zo'n houding :quote:Op maandag 21 mei 2012 11:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
I know daarom ben ik voor altijd alleensowieso zal ik nooit een rambok worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:18 schreef Vaith het volgende:
[..]
Al helemaal met zo'n houding :precies ik weet dat ik een bepaalde houding heb en dat deze afstoot enz alleen weet ik t niet om te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mee eens, heb nog nooit een vrouw versierd in m'n leven. Ik heb geen vrouwen nodig om een goede avond te hebben, als je zo denkt ben je al halverwege.quote:Op maandag 21 mei 2012 03:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je die meiden zelf niet aanspreekt, waarom verwacht je dat ze dat wel bij jou doen? Jij wilt graag 'uitgekozen' worden door die meiden, en dan straal je wanhoop uit.
Ja, maar als je er van baalt en weet dat dat je probleem is dan lijkt het me logisch dat je je er eens overheen gaat zetten.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij verlegen is. Dus dat zal haast we niet.
mwa ik baal ook van mijn houding maar misschien is het wel gewoon de aard van t beestje..kan bij EIpet toch ook t geval zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar als je er van baalt en weet dat dat je probleem is dan lijkt het me logisch dat je je er eens overheen gaat zetten.
Te weinig interesse in vrouwen? Waarom zou je niet een vrouw versieren als ze leuk is?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef obsama het volgende:
[..]
Niet mee eens, heb nog nooit een vrouw versierd in m'n leven. Ik heb geen vrouwen nodig om een goede avond te hebben, als je zo denkt ben je al halverwege.
Oh ja, ik ben in een jaar tijd ineens 5x beter uit gaan zienquote:Op maandag 21 mei 2012 17:10 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Uiterlijk is nog wel het belangrijkst want dan heb je 95% binnen. De overige 5% is wat mij btereft houding en een praatje.
Ik haal meer voldoening uit versierd worden dan uit versieren.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Te weinig interesse in vrouwen? Waarom zou je niet een vrouw versieren als ze leuk is?
Het gaat niet om het "versieren" maar om de vrouw.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:12 schreef obsama het volgende:
[..]
Ik haal meer voldoening uit versierd worden dan uit versieren.
Maar wanneer is je uiterlijk van een dergelijk niveau dat je het als ''goed'' mag bestempelen? Moet je dan echt de tweelingbroer van Ronaldo zijn, of is iets middelmatiger ook prima?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:10 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Uiterlijk is nog wel het belangrijkst want dan heb je 95% binnen. De overige 5% is wat mij btereft houding en een praatje.
Voor discussie vatbaar, het beetje rond ouwehoeren zonder bedoelingen vind ik zeker vermakelijkquote:Op maandag 21 mei 2012 17:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het "versieren" maar om de vrouw.
Kleding en houding.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:16 schreef EiPet het volgende:
[..]
Maar wanneer is je uiterlijk van een dergelijk niveau dat je het als ''goed'' mag bestempelen? Moet je dan echt de tweelingbroer van Ronaldo zijn, of is iets middelmatiger ook prima?
Of ik echt knap ben of niet vind ik moeilijk te beoordelen, maar een ding wat ik zeker weet is dat ik eerder boven het gemiddelde zit dan eronder, dan heb ik ook nog eens mijn lengte mee en een ''gezonde'' sociale status, maar ik kan toch niet echt zeggen dat meiden open en spontaan zijn naar mij toe.
Herkenbaar, zo was mijn ex al maanden op mij aan het azen destijds, maar is ze nooit spontaan op me afgestapt.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:16 schreef EiPet het volgende:
[..]
Maar wanneer is je uiterlijk van een dergelijk niveau dat je het als ''goed'' mag bestempelen? Moet je dan echt de tweelingbroer van Ronaldo zijn, of is iets middelmatiger ook prima?
Of ik echt knap ben of niet vind ik moeilijk te beoordelen, maar een ding wat ik zeker weet is dat ik eerder boven het gemiddelde zit dan eronder, dan heb ik ook nog eens mijn lengte mee en een ''gezonde'' sociale status, maar ik kan toch niet echt zeggen dat meiden open en spontaan zijn naar mij toe.
Gemiddeld kwa uiterlijk mischien iets boven gemiddeld dan zit je goed genoeg denk'. Er is altijd wel een meisje dat jou dan ziet zitten.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben in een jaar tijd ineens 5x beter uit gaan zien
Natuurlijk doe je het voor jezelf en dat is precies wat je succesfactor is.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:49 schreef firefly3 het volgende:
Kleding is try-hard. Kleding doe je puur voor jezelf.
Naja, met schoenen die uit elkaar vallen en een t-shirt met een grote vlek erop kan je meer succes krijgen als je je die dag net iets beter voelt dan de dag ervoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk doe je het voor jezelf en dat is precies wat je succesfactor is.
A girl likes a guy "who can take care of things". Haar, maar in de eerste plaats zichzelf. Kleding doet met vrouwen nog meer dan met mannen die ook graag leuke rokjes willen zien toch?
Geef ze es ongelijk.
En test het uit.
Onzin. De gadget is jullie eerste klik. Dat biedt de weg naar het zoeken naar meer, wat het hele versierspel is...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:53 schreef firefly3 het volgende:
Je zult wel overigens aandacht kunnen krijgen van een vrouw als je iets hebt, een gadget ofzo. Maar ze zal dan daadwerkelijk je gadget leuk vinden, maar niet jij als persoon.
A - daar gaat het niet om. Je kan ook een auto-ongeluk krijgen als je wakker achter het stuur zit...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Naja, met schoenen die uit elkaar vallen en een t-shirt met een grote vlek erop kan je meer succes krijgen als je je die dag net iets beter voelt dan de dag ervoor.
hahaquote:Op maandag 21 mei 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:
Totaal mee oneens. Vrouwen houden van jou, niet om al die toeters en bellen.
Ik meld mij.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Gelezen en gereageerd
Ik ga nu slapen en ik lees de reacties morgen wel even
Gast... houden van komt later. Veul later. Contact is de eerste stap. En hoe verbeter je dat als je verlegen bent; aangesproken worden...?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:
Totaal mee oneens. Vrouwen houden van jou, niet om al die toeters en bellen.
Het kan me voorstellen dat het te mooi klinkt om waar te zijn voor mensen die pas beginnen. Maar na een tijd begin je pas te beseffen dat het allemaal niet uitmaakt wat je aan hebt of wat je bij je hebt.quote:
En wat als ik zeg dat je er al vanuit moet gaan dat ze je al leuk vind als je een vrouw aanspreekt? Er is geen reden dat je niet goed genoeg bentquote:Op maandag 21 mei 2012 18:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast... houden van komt later. Veul later. Contact is de eerste stap. En hoe verbeter je dat als je verlegen bent; aangesproken worden...?
Dus na je projectje met een maand geen druppel alcohol drinken, stel jij jezelf ter beschikking aan ons voor het kiezen van een willekeurige set outfits die je om en om tijdens het uitgaan moet dragen?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan me voorstellen dat het te mooi klinkt om waar te zijn voor mensen die pas beginnen. Maar na een tijd begin je pas te beseffen dat het allemaal niet uitmaakt wat je aan hebt of wat je bij je hebt.
Ik snap wat je bedoelt firefly, maar je ontkomt er niet aan dat je eerst gewoon keihard wordt beoordeeld op je uiterlijk. Heb je de juiste lengte ? Draagt hij de kleren wat ik mooi vind ? Heeft hij een uiterlijk wat bij mij past ?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan me voorstellen dat het te mooi klinkt om waar te zijn voor mensen die pas beginnen. Maar na een tijd begin je pas te beseffen dat het allemaal niet uitmaakt wat je aan hebt of wat je bij je hebt.
Bestaan die dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef El_Matador het volgende:
Vrouwen zoeken trouwens naar dingen die ze niet leuk vinden.. ben je te nice, word je gefriendzonet. een ander groot risico bij verlegen mensen.
het is een spel man. kom op, wil jij een meid die overal ja op zegt?
M'n ex was zo'n slijmbal, verschrikkelijk. Die zou alleen nee zeggen op de vraag of ze ooit 'nee' zegtquote:
De tering wat denk jij zwart-wit. Luister eens naar andere ervaringen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En wat als ik zeg dat je er al vanuit moet gaan dat ze je al leuk vind als je een vrouw aanspreekt? Er is geen reden dat je niet goed genoeg bent
Mensen die verlegen zijn en graag aangesproken willen worden moeten denken dat ze eigenlijk fout bezig zijn, als je het zelf niet doet mag je het van een ander ook niet verwachten.
De Nederlandse vrouwen zijn niet altijd katjes om zonder handschoenen aan te pakken nee... Dat maakt ze ook zo leuk.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:11 schreef obsama het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt firefly, maar je ontkomt er niet aan dat je eerst gewoon keihard wordt beoordeeld op je uiterlijk. Heb je de juiste lengte ? Draagt hij de kleren wat ik mooi vind ? Heeft hij een uiterlijk wat bij mij past ?
Haha dat klinkt wel als een missie die een maat van me wilde doen. Met de meest belachelijke outfits vrouwen overdag ontmoeten.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dus na je projectje met een maand geen druppel alcohol drinken, stel jij jezelf ter beschikking aan ons voor het kiezen van een willekeurige set outfits die je om en om tijdens het uitgaan moet dragen?
Ik heb het gezien maar snapte niet precies wat je bedoelde ermee. Kan je het nader verklaren?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De tering wat denk jij zwart-wit. Luister eens naar andere ervaringen.
Vrouwen raken geinteresseerd. En die kijken voorbij "leuk".
Kijk die liftscene, let goed op Cameron Dia en begrijp het. 3 minuten van je ongetwijfeld succesvolle versierleven. Ook dat kan je verbeteren.
Ik heb liever een bordspel dan dat spelletje.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef El_Matador het volgende:
Vrouwen zoeken trouwens naar dingen die ze niet leuk vinden.. ben je te nice, word je gefriendzonet. een ander groot risico bij verlegen mensen.
Vrouwen denken niet meer rationeel als ze gek op je zijn. Omgedraaid ook, mannen denken ook niet meer rationeel als ze gek zijn op een vrouw.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:11 schreef obsama het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt firefly, maar je ontkomt er niet aan dat je eerst gewoon keihard wordt beoordeeld op je uiterlijk. Heb je de juiste lengte ? Draagt hij de kleren wat ik mooi vind ? Heeft hij een uiterlijk wat bij mij past ?
Kijk naar het gezicht van Cameron Diaz. Kom op, dat is geen straf. Lees haar reacties. Wat valt je op in haar reactie op Benicio?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien maar snapte niet precies wat je bedoelde ermee. Kan je het nader verklaren?
Dat zou helemaal niet verkeerd zijn al is het alleen om de ego optekrikken.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef El_Matador het volgende:
heb jij thuis kleurentv, of kijk je nog zwart-wit?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:19 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Waarom zetten vrouwen je meteen in de friendszone als je 'te nice' bent. Dit komt zo onlogisch op mij over alsof vrouwen alleen maar op het zakkerige haantjes-type vallen?
Nog een filmtip; eternal sunshine of the spotless mind. Hoe leren Winslet en Carey elkaar kennen?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:21 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet verkeerd zijn al is het alleen om de ego optekrikken.
Serieus? Altijd ja is ook zo saai. Daarnaast gaat de geloofwaardigheid er ook van af.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:21 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet verkeerd zijn al is het alleen om de ego optekrikken.
speel es een avondje anders en zie het verschil. Het EK komt eraan. Een maand gadgets uittesten en lekker spelen met openere, benaderbaardere vrouwen...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb liever een bordspel dan dat spelletje.
Dit gebeurd ook niet, het is een fenomeen bedacht door internet helden om hun sociale incompetentie af te schuiven op de vrouwen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:19 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Waarom zetten vrouwen je meteen in de friendszone als je 'te nice' bent. Dit komt zo onlogisch op mij over alsof vrouwen alleen maar op het zakkerige haantjes-type vallen?
Nee, ben zelf ook meer huisje-boompje-beestje manquote:Op maandag 21 mei 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is het gek dat je als man helemaal niet op zoek bent naar een "spannende" vrouw?
Wat is spannend?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is het gek dat je als man helemaal niet op zoek bent naar een "spannende" vrouw?
Vent lul niet manquote:Op maandag 21 mei 2012 18:25 schreef obsama het volgende:
[..]
Dit gebeurd ook niet, het is een fenomeen bedacht door internet helden om hun sociale incompetentie af te schuiven op de vrouwen.
Als jij tevreden een stuk dood hout neukt, heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Snap het nog steeds niet?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk naar het gezicht van Cameron Diaz. Kom op, dat is geen straf. Lees haar reacties. Wat valt je op in haar reactie op Benicio?
Ik neem aan dat je dit niet letterlijk bedoelt? Je mag ook wel serieus reageren hoor, dis toch het serieuze topic?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als jij tevreden een stuk dood hout neukt, heb ik niets gezegd.
Dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:28 schreef obsama het volgende:
[..]
Ja, alsof mannen worden afgewezen omdat ze 'te' aardig zijnZe is gewoon niet geïnteresseerd
Ik wil alleen geen kinderen. Maar ik hoef ook niet iemand die een heel druk en gemaakt leven heeft.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:26 schreef obsama het volgende:
[..]
Nee, ben zelf ook meer huisje-boompje-beestje man
Dat is niet wat ik bedoeldequote:Op maandag 21 mei 2012 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is spannend?
Als je bedoelt iemand die direct is en er niet mysterieus om heen draait. Dan niet.
Het EK en festivals. Makkelijker ga ik het niet krijgen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
speel es een avondje anders en zie het verschil. Het EK komt eraan. Een maand gadgets uittesten en lekker spelen met openere, benaderbaardere vrouwen...
Het een is de oorzaak van het ander inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 18:28 schreef obsama het volgende:
[..]
Ja, alsof mannen worden afgewezen omdat ze 'te' aardig zijnZe is gewoon niet geïnteresseerd
Hoe reageert ze op de verschillense acties van del Toro? Welke stadia aan gevoelens gaan er door haar heen? Valt ze voor de nicest guy in de lift? De knapste? De best geklede?quote:
Hier zit wel wat in ja. Zulke vrouwen zijn wel op zoek naar iemand die spannend is (wellicht net zo spannend als zij zelf zijn).quote:Op maandag 21 mei 2012 18:28 schreef obsama het volgende:
[..]
Hele mooie vrouwen "reageren" het meest positief als je iets kleins negatiefs tegen hun zegt. Waarom? -> Omdat ze elke dag al complimentjes krijgen. Ze worden er letterlijk helemaal gestoord van dat mannen zo super aardig doen tegen haar.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:28 schreef obsama het volgende:
[..]
Je moet geen slijmbal zijn, dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier zit wel wat in ja. Zulke vrouwen zijn wel op zoek naar iemand die spannend is (wellicht net zo spannend als zij zelf zijn).
Serieus? Kom op man. Het is hier serieus in de zin van versiertips. Voor Aston Martins moet je in de SC zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit niet letterlijk bedoelt? Je mag ook wel serieus reageren hoor, dis toch het serieuze topic?
Oftewel, gewoon normaal tegen ze doen?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hele mooie vrouwen "reageren" het meest positief als je iets kleins negatiefs tegen hun zegt. Waarom? -> Omdat ze elke dag al complimentjes krijgen. Ze worden er letterlijk helemaal gestoord van dat mannen zo super aardig doen tegen haar.
Wat is een Aston Martin? En wat betekend haar op je tanden hebben? En dit is geen slowchat, dat is deze hier: [SC Versieren makkelijk of niet?] #423 Iedereen op een ander terrasjequote:Op maandag 21 mei 2012 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serieus? Kom op man. Het is hier serieus in de zin van versiertips. Voor Aston Martins moet je in de SC zijn.
Spanning zit in meer dan een Hollandse met veel haar op haar tanden...
Nee. Zelfverzekerd en afstandelijk, maar wel geinteresseerd.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oftewel, gewoon normaal tegen ze doen?
aston martin is een autoquote:Op maandag 21 mei 2012 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is een Aston Martin? En wat betekend haar op je tanden hebben? En dit is geen slowchat, dat is deze hier: [SC Versieren makkelijk of niet?] #423 Iedereen op een ander terrasje
Thanksquote:Op maandag 21 mei 2012 18:31 schreef Lot88 het volgende:
koffie dat is niet raar de ene persoon houd nu eenmaal van een druk leven de ander niet
Voor mij is dat normaalquote:Op maandag 21 mei 2012 18:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. Zelfverzekerd en afstandelijk, maar wel geinteresseerd.
je bent of een trol of een moeilijke autist.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is een Aston Martin? En wat betekend haar op je tanden hebben? En dit is geen slowchat, dat is deze hier: [SC Versieren makkelijk of niet?] #423 Iedereen op een ander terrasje
Oh dat bedoel je met kleur? Dat ze switched zeg maar.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe reageert ze op de verschillense acties van del Toro? Welke stadia aan gevoelens gaan er door haar heen? Valt ze voor de nicest guy in de lift? De knapste? De best geklede?
Inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oftewel, gewoon normaal tegen ze doen?
Het is jouw mening en die respecteer ik. Daarmee zeg ik niet dat ik het er mee eens benquote:Op maandag 21 mei 2012 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
je bent of een trol of een moeilijke autist.
Lees es wat ik schrijf.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. Zelfverzekerd en afstandelijk relaxed/"achteroverleunende" houding, maar wel geinteresseerd.
Zeg maar niet tegen d'r dat je niet weet wat een Aston Martin is dan.quote:
Ja nou en? Ik heb niks met auto's.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg maar niet tegen d'r dat je niet weet wat een Aston Martin is dan.
er zijn meer mannen met de ballen verstand van auto's hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg maar niet tegen d'r dat je niet weet wat een Aston Martin is dan.
Vrouwen besteden een hoop tijd aan hun uiterlijk! Dat is zondermeer waar (heb ik bij m'n zussen gezien).quote:Op maandag 21 mei 2012 18:36 schreef Lot88 het volgende:
Overigens om even terug te komen op de kleding issue. Ik ben inderdaad wel iemand die het prettig vind als een man een beetje aandacht aan zijn kleding besteed. Ik ben vast niet de enige. Maar een aantal van jullie doen net of vrouwen het zo makkelijk hebben maar dat valt best tegen hoor!
Prettig vinden is wat anders dan gevoelens krijgen voor iemand of niet. Natuurlijk is het niet fijn om afschuwelijk erbij te lopen. Maar het heeft echt niets met "versieren" te maken.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:36 schreef Lot88 het volgende:
Overigens om even terug te komen op de kleding issue. Ik ben inderdaad wel iemand die het prettig vind als een man een beetje aandacht aan zijn kleding besteed. Ik ben vast niet de enige. Maar een aantal van jullie doen net of vrouwen het zo makkelijk hebben maar dat valt best tegen hoor!
Het is niet meer dan logisch. Niemand hoeft gelijk zijn partner in huisbroek ongewassen op de bank te zien zitten... daar is wat tijd voor nodig...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:36 schreef Lot88 het volgende:
als iemand er niet verzorgt bij loopt en mij aanspreekt heb ik sowieso 0 interesse... dus oneens!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Prettig vinden is wat anders dan gevoelens krijgen voor iemand of niet. Natuurlijk is het niet fijn om afschuwelijk erbij te lopen. Maar het heeft echt niets met "versieren" te maken.
Ik ga er vanuit dat je als man zijnde wel gewoon verzorgt bent. Wie doet dat nou niet? Ik geloof dat de mensen hier die niet kunnen "versieren" er ook wel verzorgt uit zien. Dat leer je van je ouders in je pubertijd en ervoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
als iemand er niet verzorgt bij loopt en mij aanspreekt heb ik sowieso 0 interesse... dus oneens!
Aston Martin is gezonde algemene kennis. Kijken jullie geen James Bond?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
er zijn meer mannen met de ballen verstand van auto's hoor
James Bond ken ik wel, maar ik ga echt niet al die auto's onthouden. En waarom zou ik als het me toch niks boeit?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aston Martin is gezonde algemene kennis. Kijken jullie geen James Bond?
Trek over dat goed gezonde afgetrainde lichaam dan es een paar leuke mooie nette kleertjes en test het es een avondje uit zou ik zeggen...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je als man zijnde wel gewoon verzorgt bent. Wie doet dat nou niet? Ik geloof dat de mensen hier die niet kunnen "versieren" er ook wel verzorgt uit zien. Dat leer je van je ouders in je pubertijd en ervoor.
Hopeloos.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
James Bond ken ik wel, maar ik ga echt niet al die auto's onthouden. En waarom zou ik als het me toch niks boeit?
Nou ik ben wel iemand die de extraverte man ziet staan natuurlijk maar als ik door heb dat hij persoon nog 10 andere ''fans'' heeft haak ik wel af. Ik vind het prettig als iemand aanwezig kan zijn maar ook niet altijd haantje de voorste wil zijn. Een beetje mysterie kan ik wel waarderen. Uiteindelijk kijk je eerst naar uiterlijk maar iemand hoeft niet knap te zijn of een gespierde massa te hebben om aantrekkelijk te zijn. Een vlotte manier van praten een accent houding interesse tonen en idd geen geslijm want dat is echt walgelijk..quote:Op maandag 21 mei 2012 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is niet meer dan logisch. Niemand hoeft gelijk zijn partner in huisbroek ongewassen op de bank te zien zitten... daar is wat tijd voor nodig...
Dank Lot. Vertel ons topversierders hier es wat over waar je op afgaat in een man?
Allebei gedaan al vele malen. Succes heeft er niets mee te maken. Van nette schoenen tot aan lelijke schoenen. Van mooie shirts tot een wit shirt met een enorme vieze vlek erop. Ik werd overigens nog aangesproken door die vieze vlek en ze begon toen aan me te zitten. Maakt geen ballll uitquote:Op maandag 21 mei 2012 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trek over dat goed gezonde afgetrainde lichaam dan es een paar leuke mooie nette kleertjes en test het es een avondje uit zou ik zeggen...
nope vind ik geen zak aan. Maar hey autos's<3quote:Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aston Martin is gezonde algemene kennis. Kijken jullie geen James Bond?
Dan zal jij wel onweerstaanbaar zijn. Of je trekt bepaalde types aan. Ik vermijd mensen met onverklaarbare vlekken, witte tshirts of afgetrapte schoenen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Allebei gedaan al vele malen. Succes heeft er niets mee te maken. Van nette schoenen tot aan lelijke schoenen. Van mooie shirts tot een wit shirt met een enorme vieze vlek erop. Ik werd overigens nog aangesproken door die vieze vlek en ze begon toen aan me te zitten. Maakt geen ballll uit
Heb je niet gewoon een heel raar hoofd dan ?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Allebei gedaan al vele malen. Succes heeft er niets mee te maken. Van nette schoenen tot aan lelijke schoenen. Van mooie shirts tot een wit shirt met een enorme vieze vlek erop. Ik werd overigens nog aangesproken door die vieze vlek en ze begon toen aan me te zitten. Maakt geen ballll uit
Tja je hebt verzorgt als in basis verzorging = haren doen douchen enz.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je als man zijnde wel gewoon verzorgt bent. Wie doet dat nou niet? Ik geloof dat de mensen hier die niet kunnen "versieren" er ook wel verzorgt uit zien. Dat leer je van je ouders in je pubertijd en ervoor.
Leuk om weer het extreme erbij te halen om een discussie te beginnen
Ik vind toch zo'n afknapper als meisje woorden totaal in de verkeerde context gebruiken.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dan zal jij wel onweerstaanbaar zijn. Of je trekt bepaalde types aan. Ik vermijd mensen met onverklaarbare vlekken, witte tshirts of afgetrapte schoenen.
Ik eet vanavond Japans.quote:
nee? onweerstaanbaar is geen verkeerd woord en staat in prima context. Iemand kan onweerstaanbaar zijn door extreem lekker te ruiken of veel zelfvertrouwen oid?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef obsama het volgende:
[..]
Ik vind het toch zo'n afknapper als meisjeS woorden totaal in de [/s het ]verkeerde context gebruik[s]ten.onuitstaanbaar misschien ?
Dan val ik duidelijk in de 1e categorie, ik houd me totaal niet bezig met mode en zo. Ben ook zo a-modieus als de pleures, heb er totaal geen gevoel voorquote:Op maandag 21 mei 2012 18:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tja je hebt verzorgt als in basis verzorging = haren doen douchen enz.
en je hebt verzorgt als in duidelijk nagedacht over kleding etc en dat bedoelde ik..
Als er gevoel bij komt kijken maakt niets meer uit.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dan zal jij wel onweerstaanbaar zijn. Of je trekt bepaalde types aan. Ik vermijd mensen met onverklaarbare vlekken, witte tshirts of afgetrapte schoenen.
Ik vind het opvallend dat er iets mis is met een gewoon wit t-shirt.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik eet vanavond Japans.
Wat is er mis met een spekpannenkoek?
gast...
Maar hij kan wel leuk zingen!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:51 schreef El_Matador het volgende:
Heb je Marc Anthony, ex van Jennifer Lopez wel es goed bekeken? Niet bepaald de knapste man op aarde...
*grinnik* ik zie al een man in een bar"TSHH TSHH''quote:Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Meiden komen mij werkelijk de keel uit. Ik vind het zulke teven dat ik denk zouden Cesar Milan-tactieken werken?
Wij hebben een girlwhisperer nodig.
Mijn oprechte excuses.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee? onweerstaanbaar is geen verkeerd woord en staat in prima context. Iemand kan onweerstaanbaar zijn door extreem lekker te ruiken of veel zelfvertrouwen oid?
Misschien niet zo mierenneuken en zelf ook beter opletten
Lees es. Godver, hoeveel meer kleuren ken jij dan zwart en wit?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat er iets mis is met een gewoon wit t-shirt.
Misschien kun je beter direct zijn ipv met zulke vage opmerkingen te komenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lees es. Godver, hoeveel meer kleuren ken jij dan zwart en wit?
Tja dat gevoel heb je ook niet nodig. Ik ga bijvoorbeeld altijd mee shoppen met mijn broers voor hun. En dat duurt echt geen eeuw hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan val ik duidelijk in de 1e categorie, ik houd me totaal niet bezig met mode en zo. Ben ook zo a-modieus als de pleures, heb er totaal geen gevoel voor
Hoeveel keus denk je dat JLo in dat segment heeft, denk je?quote:
Ik snap er geen moer meer van.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lees es. Godver, hoeveel meer kleuren ken jij dan zwart en wit?
Ben je niet gewoon heel knap dan ? Dan maakt het natuurlijk geen reed uit.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:53 schreef firefly3 het volgende:
Dat over lekker ruiken ook niet. Ik had een keer niet eens tijd om te douchen. Net zoveel succesAls je niet teveel zweet dan heb je gewoon een klein beetje natuurlijk mannelijk geur. En guess what, de natuur heeft ervoor gezorgd dat het dan vanzelf wel op z'n pootjes komt.
Ik doe nooit meer geurtjes op bij het uitgaan overigens. Het doet niets
Mijn zussen hebben daar helaas geen tijd voor.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tja dat gevoel heb je ook niet nodig. Ik ga bijvoorbeeld altijd mee shoppen met mijn broers voor hun. En dat duurt echt geen eeuw hoor
Meer dan genoeg. Maar Carla Bruni schijnt op Sarkozy te zijn gevallen vanwege zijn ruime kennis van flora en fauna.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoeveel keus denk je dat JLo in dat segment heeft, denk je?
Ook niet. Ik ben gewoon vele malen beter geworden door een bepaalde reden (mijn topic)quote:Op maandag 21 mei 2012 18:54 schreef obsama het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon heel knap dan ? Dan maakt het natuurlijk geen reed uit.
Nee, ik leer jullie een beetje inzicht. En echt niet voor mezelf. Ik gun jou ook een lekker wijf. Aston Martin, Dr. Marten of biet.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien kun je beter direct zijn ipv met zulke vage opmerkingen te komen
Okee, dan snap ik het.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Zwart <3 maar wit is snel zo pauperig/pimperig/poolseimporthoer achtig
Kijk, das duidelijke taal!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Zwart <3 maar wit is snel zo pauperig/pimperig/poolseimporthoer achtig
Ben jij die gast met dat wetenschappelijke versier onderzoek ?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook niet. Ik ben gewoon vele malen beter geworden door een bepaalde reden (mijn topic)
Nah, gewoon genietenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:56 schreef obsama het volgende:
[..]
Ben jij die gast met dat wetenschappelijke versier onderzoek ?
eens dat gun ik koffie ook! En koffie zo slecht zag je er niet uit op die webcam dus die basis verzorging heb je iigquote:Op maandag 21 mei 2012 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik leer jullie een beetje inzicht. En echt niet voor mezelf. Ik gun jou ook een lekker wijf. Aston Martin, Dr. Marten of biet.
Godverdomme, heldquote:
Thanksquote:Op maandag 21 mei 2012 18:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
eens dat gun ik koffie ook! En koffie zo slecht zag je er niet uit op die webcam dus die basis verzorging heb je iig
Ik snap wel een beetje wat Firefly bedoelt met dat spontaan zijn en zo.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:57 schreef obsama het volgende:
[..]
Godverdomme, heldAl die fokkers hoop geven dat alles goedkomt als je het maar theoretisch benaderd
quote:
Is dat weer 1 van je vergelijkingen?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga vanavond naar de bios.
Wat is er mis met op de bank een downloadje kijken?
dus jij kijk nooit eerst naar uiterlijk?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:
Mode is gewoon een soort van hoop dat je jezelf kunt "upgraden" door ff snel een mooi stel kleding te kopen. Vrouwen "keuren" je toch uiteindelijk om jou. Geen gevoelens is geen gevoelens.
Krijg wel vaak complimenten over m'n kleding, denk niet dat het zo simpel is.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:
Mode is gewoon een soort van hoop dat je jezelf kunt "upgraden" door ff snel een mooi stel kleding te kopen. Vrouwen "keuren" je toch uiteindelijk om jou. Geen gevoelens is geen gevoelens.
Gewoon vaak vrouwen benaderen dan komt de rest vanzelfquote:Op maandag 21 mei 2012 18:57 schreef obsama het volgende:
[..]
Godverdomme, heldAl die fokkers hoop geven dat alles goedkomt als je het maar theoretisch benaderd
Dat is niet waar. Vrouwen krijgen gevoelens van de gekste dingen...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:
We zien het wel en sommige meiden geilen er op. Ik heb er niks meequote:Op maandag 21 mei 2012 19:00 schreef obsama het volgende:
[..]
Krijg wel vaak complimenten over m'n kleding, denk niet dat het zo simpel is.
Goede vraag misschien, denken jullie dat vrouwen kijken naar of het merkkleding is ?
Maak je maar geen zorgen over mijquote:Op maandag 21 mei 2012 19:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gewoon vaak vrouwen benaderen dan komt de rest vanzelf
Exact; 2 verschillende situaties. Pak od t-shirt. Probeer ze allebei es uit.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat weer 1 van je vergelijkingen?
De ene is buiten de deur de ander is thuis. 2 verschillende situaties. Ik kan met dit soort opmerkingen gewoon niks
Wij mannen kijken juist naar uiterlijk en veel minder naar innerlijk. Zo zit de evolutie in elkaar. Ik weet niet zeker of het zo is, maar ik las ergens dat vooral schoonheid door de moeder werd geërft en andere eigenschappen van de vader.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:00 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dus jij kijk nooit eerst naar uiterlijk?
Ja, maar duidelijke taal is het niet. Als ik je "tips" toch niet snap, kan ik er niks mee.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact; 2 verschillende situaties. Pak od t-shirt. Probeer ze allebei es uit.
firefly, maak nou niet al het gedane werk ongedaan door domme opmerkingen te makenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wij mannen kijken juist naar uiterlijk en veel minder naar innerlijk. Zo zit de evolutie in elkaar. Ik weet niet zeker of het zo is, maar ik las ergens dat vooral schoonheid door de moeder werd geërft en andere eigenschappen van de vader.
Vrouwen moeten gevoelens krijgen om jouw persoonlijkheid, niet om de dingen die je hebt. Anders koppelt ze die gevoelens niet aan jou, maar aan dat "ding". Hetzelfde als dat je ze meeneemt naar een pretpark. Ze koppelt die gevoelens aan het pretpark, niet aan jou.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Vrouwen krijgen gevoelens van de gekste dingen...
Dat is ook lastig.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar duidelijke taal is het niet. Als ik je "tips" toch niet snap, kan ik er niks mee.
quote:
waarom beweer je dan steeds dat kleding niet belangrijk is? Iemand kan met de juiste kleding een totaal andere houding en uitstraling hebben. En mode is wel degelijk belangrijk. Het is alleen de kunst de kleding die bij jou past en waardoor jij beter uit de verf komt te kiezen. Een man met een broek die te strak zit is zeker een afknapper. Zo weet ik dat veel vrouwen mannen die er als hipster bij lopen ook niet woest aantrekkelijk vinden..quote:Op maandag 21 mei 2012 19:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wij mannen kijken juist naar uiterlijk en veel minder naar innerlijk. Zo zit de evolutie in elkaar. Ik weet niet zeker of het zo is, maar ik las ergens dat vooral schoonheid door de moeder werd geërft en andere eigenschappen van de vader.
Of ze koppelt de gevoelens die ze krijgt van het pretpark juist wel aan jou.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gevoelens krijgen om jouw persoonlijkheid, niet om de dingen die je hebt. Anders koppelt ze die gevoelens niet aan jou, maar aan dat "ding". Hetzelfde als dat je ze meeneemt naar een pretpark. Ze koppelt die gevoelens aan het pretpark, niet aan jou.
het is een stukje gereedschap, en iets wat iets over jou zegt. Herkenning. Zeker met uitgaan een handig middel.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gevoelens krijgen om jouw persoonlijkheid, niet om de dingen die je hebt. Anders koppelt ze die gevoelens niet aan jou, maar aan dat "ding". Hetzelfde als dat je ze meeneemt naar een pretpark. Ze koppelt die gevoelens aan het pretpark, niet aan jou.
*zucht laat maarquote:Op maandag 21 mei 2012 19:06 schreef firefly3 het volgende:
Sterker nog, ik had een duur merk met uitgaan, en toen ging ze een negatief opmerking maken dat het overkill was (om me uit te testen). Het boeide me niet en ging gewoon over mijn onderwerpen praten met haar.
Kleding doet niets
aap.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:06 schreef firefly3 het volgende:
Sterker nog, ik had een duur merk met uitgaan, en toen ging ze een negatief opmerking maken dat het overkill was (om me uit te testen). Het boeide me niet en ging gewoon over mijn onderwerpen praten met haar.
Kleding doet niets
Je moet gewoon kleren aantrekken die je zelf mooi vindt en lekker vindt zitten.quote:
Ik ga er vanuit dat mensen niet als een Pinokkio de deur uit gaan. Enough said.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom beweer je dan steeds dat kleding niet belangrijk is? Iemand kan met de juiste kleding een totaal andere houding en uitstraling hebben. En mode is wel degelijk belangrijk. Het is alleen de kunst de kleding die bij jou past en waardoor jij beter uit de verf komt te kiezen. Een man met een broek die te strak zit is zeker een afknapper. Zo weet ik dat veel vrouwen mannen die er als hipster bij lopen ook niet woest aantrekkelijk vinden..
Welkom, aardbeitje.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of ze koppelt de gevoelens die ze krijgt van het pretpark juist wel aan jou.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet gewoon kleren aantrekken die je zelf mooi vindt en lekker vindt zitten.
Dit is ook wat ik doe, al heb ik wel vaak miskopen omdat ik niet meteen zie of iets mooi zit of nietquote:Op maandag 21 mei 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je alles "gewoon" blijft doen, kom je nooit uit dit topic.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naja, hier zijn de meningen duidelijk over verschillendquote:Op maandag 21 mei 2012 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je alles "gewoon" blijft doen, kom je nooit uit dit topic.
Er zijn inderdaad dingen die ik moet veranderen. Welke dat zijn weet ik zelf ook niet precies en hoe ook niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je alles "gewoon" blijft doen, kom je nooit uit dit topic.
Tijn de Casanova.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:08 schreef firefly3 het volgende:
jij bent goed genoeg principe. Dat legt Tijnbrein jullie uit. Back to basic.
Wat ben ik dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:10 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen hebben het overigens door als je je kleedt voor hun en niet voor jezelf. Want wat subcommuniceer je dan? -> Dat je jezelf niet goed genoeg vind en haar boven jou zet.
Een vrouw, totaal andere manier van versieren.quote:
Je subcommuniceert; hier staat een knappe vent, kom maar op dames.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:10 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen hebben het overigens door als je je kleedt voor hun en niet voor jezelf. Want wat subcommuniceer je dan? -> Dat je jezelf niet goed genoeg vind en haar boven jou zet.
Je straalt vanzelf uit wat je voelt. Kleding straalt niets uit.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn de Casanova.
Het het kan altijd beter en straal dat betere, niet de onzekerheid uit principe.
Niet van mij, maar van iedereen.
Ik vind het altijd zo wonderbaarlijk dat je beweert dat alles maar door hebben en alles in een oogwenk snappen. Ook vrouwen zijn gewoon voor de gek te houden.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:10 schreef firefly3 het volgende:
no shit sherlock maar ik geef er geen flikker om of iemand die kleren voor mij zou hebben aan gedaan of omdat hij het zelf mooi vind.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een vrouw, totaal andere manier van versieren.
precies! Goed opgemerkt heloefquote:Op maandag 21 mei 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo wonderbaarlijk dat je beweert dat alles maar door hebben en alles in een oogwenk snappen. Ook vrouwen zijn gewoon voor de gek te houden.
Waar geef je dan wel een flikker om?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
no shit sherlock maar ik geef er geen flikker om of iemand die kleren voor mij zou hebben aan gedaan of omdat hij het zelf mooi vind.
Alsof je je aangetrokken voelt als een gast zich anders voor doet dan hij is.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
no shit sherlock maar ik geef er geen flikker om of iemand die kleren voor mij zou hebben aan gedaan of omdat hij het zelf mooi vind.
Of iemand goed in zijn vel zit? en dat dus uitstraalt..quote:Op maandag 21 mei 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar geef je dan wel een flikker om?
Vrouwen zijn beter in subcommunicatie dan mannen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo wonderbaarlijk dat je beweert dat alles maar door hebben en alles in een oogwenk snappen. Ook vrouwen zijn gewoon voor de gek te houden.
dat je niet naar mij luistert vind ik dom, maar dat je niet naar de dames in dit topic luistert vind ik stompzinnig.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je straalt vanzelf uit wat je voelt. Kleding straalt niets uit.
alsof de juiste kleding aantrekken iemand zich anders laat voordoen dan hij is? De juiste kleding zorgt voor beter zefvertrouwen hooguit moet iemand er even aan wennen. En ja ik hou van mannen die afentoe eens wild doen en iets anders proberen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alsof je je aangetrokken voelt als een gast zich anders voor doet dan hij is.
Dus? Ze kunnen nog steeds niet in je hersenen kijken. Enkel dingen aan je houding aflezen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn beter in subcommunicatie dan mannen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:17 schreef firefly3 het volgende:
Met de meest belachelijke outfit kan ik meer succes hebben als ik mezelf die dag iets beter voel. Maar dat soort shit weet je alleen maar als je daadwerkelijk dingen probeert in de praktijk.
Ja dat is wel belangrijk inderdaad overigens geldt dat natuurlijk ook dat mannen daar op letten.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Of iemand goed in zijn vel zit? en dat dus uitstraalt..
Dit is volgens mij een hele belangrijke! Zegt denk ik meer over hoe ik nu in m'n vel zitquote:Op maandag 21 mei 2012 19:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Of iemand goed in zijn vel zit? en dat dus uitstraalt..
self fulfilling prophecyquote:Op maandag 21 mei 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is volgens mij een hele belangrijke! Zegt denk ik meer over hoe ik nu in m'n vel zit
Hoe langer ik het doe, hoe meer het lijkt alsof je elkaars gedachten kunt lezen. Er valt zoveel vanuit iemands ogen af te lezen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus? Ze kunnen nog steeds niet in je hersenen kijken. Enkel dingen aan je houding aflezen.
zeg hoe oud ben jij eigenlijk? krijg steeds meer het idee dat jij meiden van 16/17 datequote:Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe langer ik doe, hoe meer het lijkt alsof je elkaars gedachten kunt lezen. Er valt zoveel vanuit iemands ogen af te lezen.
Hij heeft wel gelijk. Hoe meer jij denkt dat je een leuk en tof persoon bent hoe meer je dat gaat uitstralen. Andersom ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe nou niet steeds zo negatief man
Je kan heel veel aflezen inderdaad. Maar met een goed stel acteerskills kwam ik aardig ver.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe langer ik het doe, hoe meer het lijkt alsof je elkaars gedachten kunt lezen. Er valt zoveel vanuit iemands ogen af te lezen.
Iemand is nooit te goed voor jou. Dat moet je in je achterhoofd houden. Ieder mens heeft zijn eigenaardigheden en als jij een bepaald meisje ziet zitten moet je er gewoon voor gaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan heel veel aflezen inderdaad. Maar met een goed stel acteerskills kwam ik aardig ver.
Ondanks dat er in mijn hoofd galmde "ze is veel te goed voor mij"
Ik zit de laatste paar jaar niet meer zo lekker in m'n vel, maar daar ga ik therapie voor krijgen. Eigenlijk wacht ik dat eerst een beetje af, dat m'n leven weer op de rit komt.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Hoe meer jij denkt dat je een leuk en tof persoon bent hoe meer je dat gaat uitstralen. Andersom ook.
Je moet ook eerst van jezelf houden voor je van een ander kunt houdenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit de laatste paar jaar niet meer zo lekker in m'n vel, maar daar ga ik therapie voor krijgen. Eigenlijk wacht ik dat eerst een beetje af, dat m'n leven weer op de rit komt.
Ik heb gewoon best veel aan m'n hoofd.
Ik vind het ook moeilijk om van mijzelf te houden. Maar het gaat gelukkig al beter dan de afgelopen jarenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit de laatste paar jaar niet meer zo lekker in m'n vel, maar daar ga ik therapie voor krijgen. Eigenlijk wacht ik dat eerst een beetje af, dat m'n leven weer op de rit komt.
Ik heb gewoon best veel aan m'n hoofd.
Dat wist ik toen nog niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Iemand is nooit te goed voor jou. Dat moet je in je achterhoofd houden. Ieder mens heeft zijn eigenaardigheden en als jij een bepaald meisje ziet zitten moet je er gewoon voor gaan.
Ja, ik blijf stug doorzetten. Voelt alleen alsof er geen vooruitgang isquote:Op maandag 21 mei 2012 19:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je moet ook eerst van jezelf houden voor je van een ander kunt houdenKomt goed
Ik ook voor een paar trainingen. Hopelijk komen die snelquote:Op maandag 21 mei 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik blijf stug doorzetten. Voelt alleen alsof er geen vooruitgang is![]()
Nu niet in elk geval. Ik sta nog op een wachtlijst
mja ik ken het maar al te goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik blijf stug doorzetten. Voelt alleen alsof er geen vooruitgang is![]()
Nu niet in elk geval. Ik sta nog op een wachtlijst
Zoveelquote:Op maandag 21 mei 2012 19:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zeg hoe oud ben jij eigenlijk? krijg steeds meer het idee dat jij meiden van 16/17 date
Ze had het al lang door trust me. Ze liet het toe omdat vrouwen van aandacht houden, dat geeft haar validatie.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan heel veel aflezen inderdaad. Maar met een goed stel acteerskills kwam ik aardig ver.
Ondanks dat er in mijn hoofd galmde "ze is veel te goed voor mij"
28quote:Op maandag 21 mei 2012 19:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zeg hoe oud ben jij eigenlijk? krijg steeds meer het idee dat jij meiden van 16/17 date
Verschil van mening dus.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze had het al lang door trust me. Ze liet het toe omdat vrouwen van aandacht houden, dat geeft haar validatie.
hmz heel apart.. Om eerlijk te zijn denk ik namelijk dat ik van jou niet bepaald een positieve fibe zou krijgen tijdens uitgaan/daten.. Athans niet op de manier waarop je hier overkomt..quote:
Denk je echt dat ze het niet door had? Naja, misschien was ze heel erg jong en had nog niet zoveel ervaring, dan kan het misschien. Maar vrouwen voelen heel snel aan of iets echt of nep is.quote:
Ik denk echt dat ze het niet door had ja. Het is ook maar een mens.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze het niet door had? Naja, misschien was ze heel erg jong en had nog niet zoveel ervaring, dan kan het misschien. Maar vrouwen voelen heel snel aan of iets echt of nep is.
gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:53 schreef Faxie het volgende:
Ondanks dat ik dit een kuttopic geworden vind -dankzij een paar vervelende users, maar dat terzijde- toch nog maar even melden dat ik een leuke reactie terug heb gekregen op RP, dus het balletje gaat misschien wel weer rollen.
Good for youquote:Op maandag 21 mei 2012 19:53 schreef Faxie het volgende:
Ondanks dat ik dit een kuttopic geworden vind -dankzij een paar vervelende users, maar dat terzijde- toch nog maar even melden dat ik een leuke reactie terug heb gekregen op RP, dus het balletje gaat misschien wel weer rollen.
Waarom doe je dit jezelf aan?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:35 schreef dyna18 het volgende:
Weer even een update van mijn kant.
Zoals ik bij de laatste update vertelde had ik B. leren kennen. Ondertussen heb ik 4 dates gehad met B., maar merkte ik dat ik geen gevoelens voor haar had. Wel waren de dates erg gezellig, waarbij we ook elke keer gezoend hebben. Ik heb het ook echt een kans gegeven (vandaar toch 4x afgesproken), maar het werd mij steeds duidelijker dat zij mij niet gelukkig kan maken.
Ik kom nu net van B. weg waar ik haar verteld heb dat ik niet verder met haar wil.
Ik zat er al een week tegen aan te hikken om dit aan haar te vertellen. Wat mij betreft een van de moeilijkste dingen die ik ooit heb moeten zeggen. Ik zat daar echt serieus mee, onder andere omdat ik haar niet wil kwetsen.
Maar goed, toch maar naar haar toe gegaan en de boodschap gebracht. En ik zit er nu ook best zelf mee. Ik voel me er best terneergeslagen onder.
En nu ben ik dus weer alleen...
Jaja blabla hij had op z'n minst even z'n piemel erin moeten steken zeker?quote:
Wat lul jij dan ? Dit is niet evolutionair theoretisch alpha sociaal approved, ofniet firefly ?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja blabla hij had op z'n minst even z'n piemel erin moeten steken zeker?
Nee ik vind dat je de goede keus gemaakt hebt Dyna. Als je geen gevoelens hebt moet je niet gaan zitten forceren en hopen dat het ooit nog wat gaat worden, want dat gaat gewoon niet gebeuren. Dan houd je jezelf en haar voor de gek.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef obsama het volgende:
[..]
Wat lul jij dan ? Dit is niet evolutionair theoretisch alpha sociaal approved, ofniet firefly ?
Wat doe ik mijzelf aan?quote:
Vroeg ze om een relatie? Of vond ze het ook wel goed om gewoon te zoenen en je vaker nog te zien?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat doe ik mijzelf aan?
Kijk ik ben dus niet zo'n foute gast die meisjes misbruikt. Als voor mij het gevoel mist ga ik dus niet verder met haar, puur omdat het kan. Vind ik ook niet eerlijk ten opzichte van haar.
Bovendien wil ik graag dat mijn eerste keer met iemand is die ik lief heb, niet met de eerste de beste de beschikbaar was.
Je kunt ook gewoon vrienden blijven???quote:Op maandag 21 mei 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Als het niet goed voelt voelt het niet goed, ook niet als zij wel vaker wilt zoenen..
Ik vind het dyna heel erg sieren hoe hij het heeft aangepakt!
Waar er bij de een wel gevoelens zijn om vanuit die dates iets (proberen) op te bouwen en bij de ander niet, en dit soort dingen uiteindelijk gebeuren, ontstaan die terneergeslagen gevoelens vanzelf...en dat is altijd weer jammer om te horen. Ik herken het zelf heel goed, ook al heb ik het dan van de andere kant meegemaakt.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:35 schreef dyna18 het volgende:
Weer even een update van mijn kant.
Zoals ik bij de laatste update vertelde had ik B. leren kennen. Ondertussen heb ik 4 dates gehad met B., maar merkte ik dat ik geen gevoelens voor haar had. Wel waren de dates erg gezellig, waarbij we ook elke keer gezoend hebben. Ik heb het ook echt een kans gegeven (vandaar toch 4x afgesproken), maar het werd mij steeds duidelijker dat zij mij niet gelukkig kan maken.
Ik kom nu net van B. weg waar ik haar verteld heb dat ik niet verder met haar wil.
Ik zat er al een week tegen aan te hikken om dit aan haar te vertellen. Wat mij betreft een van de moeilijkste dingen die ik ooit heb moeten zeggen. Ik zat daar echt serieus mee, onder andere omdat ik haar niet wil kwetsen.
Maar goed, toch maar naar haar toe gegaan en de boodschap gebracht. En ik zit er nu ook best zelf mee. Ik voel me er best terneergeslagen onder.
En nu ben ik dus weer alleen...
Ik mis iets. Hoe ga jij van eerlijk zijn over je gevoel en een meisje niet gebruiken om enkel te zoenen, iets wat ik vind sieren, naar absolute radiostilte waarbij zelfs een vriendschap uit den boze is???quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon vrienden blijven???
Omdat hij er zo'n drama van maakte dacht ik dat hij haar ook niet meer zal gaan zien.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik mis iets. Hoe ga jij van eerlijk zijn over je gevoel en een meisje niet gebruiken om enkel te zoenen, iets wat ik vind sieren, naar absolute radiostilte waarbij zelfs een vriendschap uit den boze is???
Op zich gaat het best, hoor. Die gevoelens waar Dyna het over had overvallen mij natuurlijk ook nog wel eens.quote:
Nee joh, maar we spraken elke week af. Dan kan ik moeilijk haar negeren.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat hij er zo'n drama van maakte dacht ik dat hij haar ook niet meer zal gaan zien.
Als dat wel zo is, waarom niet gewoon stoppen met zoenen in plaats van al die ophef?
Ok, ik denk dat het beter was als je haar gewoon stopte met zoenen als het tegen je gevoel in was. Nu komt het als zo'n klap ineens voor haar.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee joh, maar we spraken elke week af. Dan kan ik moeilijk haar negeren.
Dus ik moest het wel zeggen (of er mee door gaan, maar dat zou niet eerlijk zijn naar haar toe).
En ja, wat mij betreft blijven we vrienden (al denk ik niet dat we nog afspreken om elkaar te zien). Maar ja, dat hoor je altijd van diegene die de ander dumpt. 'laten we vrienden blijven'...
Ik denk niet dat zij daar op zit te wachten. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe ze het heeft opgepakt.
Tja, om eerlijk te zijn is dit allemaal nieuw voor me.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Omdat na heeeeel vaak afgewezen worden, iemand anders afwijzen, hoe onbenullig het voor een doorgewinterd persoon met bakken ervaring dat ook lijkt, toch een stuk lastiger is misschien?
Hoe had jij het dan aangepakt?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat het beter was als je haar gewoon stopte met zoenen als het tegen je gevoel in was. Nu komt het als zo'n klap ineens voor haar.
Het is beter om het geen "date" noemen maar gewoon afspreken. Bij een "date" schep je al onnodige verwachtingen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe had jij het dan aangepakt?
Let wel, we zagen elkaar elke week en gingen op dates met zijn tweetjes. Dan kan ik haar op de volgende date wel niet zoenen, maar zeggen dat je niet meer met haar wil als ze je uitnodigt voor de volgende date lijkt mij niet handig... Dat zou pas een klap zijn.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi,
ik wil graag van jullie weten of er überhaupt een slag dames bestaat die het niet erg vinden om minimaal om te gaan met iemand van 26 zonder ervaring.
Waarom leg je de nadruk op het hebben van geen ervaring?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi,
ik wil graag van jullie weten of er überhaupt een slag dames bestaat die het niet erg vinden om minimaal om te gaan met iemand van 26 zonder ervaring.
Nouja maak er dan van, of vaak afgewezen, of totaal onervarenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:39 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, om eerlijk te zijn is dit allemaal nieuw voor me.
Ik ben dit jaar pas voor het eerst echt afgewezen. Daarvoor durfde ik niet eens wat te proberen. Pas recent leer ik meer over het hebben van dates en relaties.
Maar dat is dus allemaal nog best lastig vind ik.
(ja ik loop een beetje achter in mijn ontwikkeling)
Ow, maar ik heb het ook geen date genoemd. Gewoon gezegd zullen we zondag pannenkoeken eten, etc. Maar natuurlijk weet iedereen dat het een date is. Je spreekt toch 1 op 1 af.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is beter om het geen "date" noemen maar gewoon afspreken. Bij een "date" schep je al onnodige verwachtingen.
Daar had ik het de vorige keer ook over, ik weet niet of het tegen jou was. Maar het "labelen" van zulke dingen brengt je alleen maar in de problemen.
Even een nuancering, 1 op 1 afspreken is niet altijd een date hoor. If so was ik wel heul vaak vreemdgegaanquote:Op maandag 21 mei 2012 22:54 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow, maar ik heb het ook geen date genoemd. Gewoon gezegd zullen we zondag pannenkoeken eten, etc. Maar natuurlijk weet iedereen dat het een date is. Je spreekt toch 1 op 1 af.
Nee maakt niet. Ik ben al een tijd hard bezig om aan mijzelf te werken.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nouja maak er dan van, of vaak afgewezen, of totaal onervaren
Maar dat maakt niet uit,
Ook niet erg dat je achterloopt. Je bent toch goed bezig nu?
Ook als het eindigt met minutenlang tongzoenen?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Even een nuancering, 1 op 1 afspreken is niet altijd een date hoor. If so was ik wel heul vaak vreemdgegaan
nee maar ik bracht ook een nuancering aan op je post, niet op je tijdsbestedingquote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ook als het eindigt met minutenlang tongzoenen?
maar ik snap wat je bedoelt. Dat is dus ook een enorme valkuil dat zij het nog steeds als vriendschappelijk oppikt als je afspreekt. Het is dan aan de man om wel degelijk te laten blijken haar leuker dan dat te vinden (en dat is eng).quote:Op maandag 21 mei 2012 22:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Even een nuancering, 1 op 1 afspreken is niet altijd een date hoor. If so was ik wel heul vaak vreemdgegaan
Omdat dat ook een reden voor afwijzing kan zijn en ik wil ook weten of ik straks, zodra ik alles op een rijtje heb, niet voor niks bezig ben.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:53 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Waarom leg je de nadruk op het hebben van geen ervaring?
Je kunt er ook voor zorgen dat jij een dusdanige interessante en leuke man wordt dat de dames daarom met je om willen gaan.
Je beschrijft hier voor een groot deel wel wat ik inmiddels ook zou kunnen zeggen. Al ben ik me wel af gaan vragen of je van dat laatste ook weer niet te veel blijk kunt geven.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Met B. was ik nu voor het eerst serieus aan het afspreken. En ook het zoenen was nog vrij nieuw voor me. Dat dit allemaal gelukt is heeft me een enorme boost aan zelfvertrouwen gegeven.
Ik heb echt het idee dat het met een ander hierna ook wel weer gaat lukken. Als ik maar de durf heb om op iemand af te stappen en niet te bang ben om te laten blijken dat ik haar wel leuk vind.
Maar je doet het echt goed hoor! Misschien niet zo snel als de gemiddelde jongere die op zijn/haar 18e al minstens 2 'relaties' heeft gehad, desondanks petje afquote:Op maandag 21 mei 2012 23:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
maar ik snap wat je bedoelt. Dat is dus ook een enorme valkuil dat zij het nog steeds als vriendschappelijk oppikt als je afspreekt. Het is dan aan de man om wel degelijk te laten blijken haar leuker dan dat te vinden (en dat is eng).
Dat kan natuurlijk altijd een reden van afwijzing zijn. Evenals interesse verschillen, om maar iets te noemen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Omdat dat ook een reden voor afwijzing kan zijn en ik wil ook weten of ik straks, zodra ik alles op een rijtje heb, niet voor niks bezig ben.
Inderdaad geen punt er van maken.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Omdat dat ook een reden voor afwijzing kan zijn en ik wil ook weten of ik straks, zodra ik alles op een rijtje heb, niet voor niks bezig ben.
Ik denk dat het op het moment zelf of erna inderdaad vaak voor beide partijen erg moeilijk kan zijn, maar verschil is dat je als ''dumpende'' partij niet echt in je ego wordt aangetast..quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef dyna18 het volgende:
Anyway, ik ga slapen.
Ik ben er echter wel verbaasd van dat het ook ongelofelijk moeilijk kan zijn om het met iemand uit te maken. Ik dacht er altijd alleen maar aan hoe vervelend het is om gedumpt te worden. Weer wat geleerd dus.
Mijn ervaring is dat de gedumpte er vanuit een gekrenkt ego ook een hele hoop onzin bij verzint en uiteindelijk dat voor waarheid aanneemt. Nou heb ik maar een keer een serieuze relatie verbroken, bij een hele hoop scharrels verwaterde het contact uit interesse verliesquote:Op maandag 21 mei 2012 23:46 schreef EiPet het volgende:
[..]
Zelf ben ik er na 1.5 jaar op dat ego-vlak nog steeds niet overheen dat ik gedumpt ben
Niet dat ik er nog dagelijks, zelfs niet wekelijks aan denk, maar als ik weer eens een foto van haar en haar vriend rond zie zwerven op facebook is de eerste gedachte als ik heel eerlijk ben iets van '' Ergens zou ik het heerlijk vinden als je morgen op staande voet wordt ontslagen'' oid:P
Kinderachtig maarja... Het mis-gedeelte was eigenlijk al na 3 weken over maar nog altijd wens ik haar diep van binnen naars toe, puur en alleen omdat ze mij gedumpt heeft, al was het ergens nog terecht ook en begrijp ik haar keuze van toen volledig
Je hebt er zelf meer een olifant van gemaakt naar mijn mening. Het over romantiseren is helemaal niet nodig in zulke situaties. Gewoon minder zoenen had genoeg geweest als je er echt moeite mee had.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:54 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow, maar ik heb het ook geen date genoemd. Gewoon gezegd zullen we zondag pannenkoeken eten, etc. Maar natuurlijk weet iedereen dat het een date is. Je spreekt toch 1 op 1 af.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 06:12 schreef El_Matador het volgende:
Oh yeah, dansuitnodiging van projectje.
ik moet vrouwen plannen nu...![]()
![]()
![]()
Als je een paar keer gezoend hebt met elkaar heb je toch niet persé een relatie?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef dyna18 het volgende:
Anyway, ik ga slapen.
Ik ben er echter wel verbaasd van dat het ook ongelofelijk moeilijk kan zijn om het met iemand uit te maken. Ik dacht er altijd alleen maar aan hoe vervelend het is om gedumpt te worden. Weer wat geleerd dus.
Nogmaals, we spraken elke week af om samen 1op1 leuke dingen te doen (dates). Ik snap totaal niet wat je bedoelt met het stoppen met zoenen dat dat ook een manier is om het daten te stoppen. Je zult toch tegen haar moeten zeggen dat je niet meer wil afspreken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt er zelf meer een olifant van gemaakt naar mijn mening. Het over romantiseren is helemaal niet nodig in zulke situaties. Gewoon minder zoenen had genoeg geweest als je er echt moeite mee had.
Klopt, het was nog geen relatie, maar ik ervoer het dat elke week we serieuzer werden. Als het zo door gegaan was, zou het niet lang duren voordat ik bij haar zou blijven slapen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:30 schreef firefly3 het volgende:
Als je een paar keer gezoend hebt met elkaar heb je toch niet persé een relatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |