Klopt, je straalt onzekerheid uit.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bij mij dus ook. Ik denk dat uitstraling het probleem is.
Oke, paar keer gedaan, 1 keer iets te direct denk ik wel vaker gezien zei ik goh vind je wel leuk.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Naar een willekeurige vrouw lopen en spontaan met haar een praatje maken.
Waren die "wil je misschien iets te drinken"-vragen het eerste wat je tegen ze zei?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oke, paar keer gedaan, 1 keer iets te direct denk ik wel vaker gezien zei ik goh vind je wel leuk.
En paar keer vragen of ze wat wouden drinken, maja als je dan word uitgelachen.
Ja, in de kroeg haar glas was leeg, ik dacht nou maar weer is proberen.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waren die "wil je misschien iets te drinken"-vragen het eerste wat je tegen ze zei?
Nou nee dat ook niet, maar die vragen zijn in mijn ogen ook te direct. Ik vroeg laatst in Assen aan een groep of ze van een internetmeet waren. Ze zeiden dat ze dat niet waren, maar ik mocht wel van ze blijvenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, in de kroeg haar glas was leeg, ik dacht nou maar weer is proberen.
Wat moet je anders zeggen dan, goedeavond ik ben Geerd waar is je auto verzekerd??
Iets aan overgehouden danquote:Op maandag 21 mei 2012 00:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nou nee dat ook niet, maar die vragen zijn in mijn ogen ook te direct. Ik vroeg laatst in Assen aan een groep of ze van een internetmeet waren. Ze zeiden dat ze dat niet waren, maar ik mocht wel van ze blijven
Het ging allemaal heel per ongeluk natuurlijk, maar het was niet direct en het resultaat was "positief"
Heb je datingsites geprobeerd?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:57 schreef Geerd het volgende:
Sociaal ben ik toch ook wel, werk op de trein elke dag duizenden reizigers en soms optreden in een volle coupe.
Macht neu dat blauwe pakkie, ben blij als het weer uit kan, bij wijze van.
Ben de laatste paar maand best wel druk om me zelf beetje vanaf een spiegelbeeld te zien, maja als ik dan weer me kameraden zie die allemaal een vriendin hebben.
En terwijl jij lekker op het terras zit biertjes weg te tikken, en hun fietsen langs met gf naar huis en ik sta nog lekker te feesten in de tent of bar, etc met andere denk sja wil ik dat wel?
Klein beetje maja ook weer met een gedachte van, waarom via internet.quote:
Pff dan faal je juist, onderscheid je van die brutaliteit!quote:Op maandag 21 mei 2012 00:55 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Meiden zijn ook meer brutaliteit gewend door dat uitschot van tegenwoordig denk ik. Je moet ze dus benaderen zoals dat halfbakken crimineel gekleurd tuig. 'Hey schatje alles goed, jatogggg. kom hier laat me arm om je heen slaan, wat, ben je xenofoob ofso?'
Don't feed the trollsquote:Op maandag 21 mei 2012 01:15 schreef Chimpa het volgende:
[..]
Pff dan faal je juist, onderscheid je van die brutaliteit!
Dat ik op z'n minst één persoon ken die het niet erg vind dat hij/zij met mij op stap gaat.quote:
Who wtf waarom wil er niemand met jou opstap?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat ik op z'n minst één persoon ken die het niet erg vind dat hij/zij met mij op stap gaat.
Dit heeft natuurlijk niks met "een leuke meid ontmoeten" te maken, wat hebben je vrienden dit weekend gedaan?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Omdat er momenteel niemand is die met mij op stap gaat, maar ik wil wel eens een keer op stap
Ik woon in de provincie Groningen, waar woon jij?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:45 schreef LazyDave het volgende:
Comp_Lex, ik zit in dezelfde situatie als jij. Sociaal isolement, maar ben van nature wel een sociaal persoon. Ik wil wel eens wat met je drinken, wat zijn je interesses?
Ik zit in gelderland, gratis met de trein.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik woon in de provincie Groningen, waar woon jij?
Ik heb je even een PM gestuurd.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je die meiden zelf niet aanspreekt, waarom verwacht je dat ze dat wel bij jou doen? Jij wilt graag 'uitgekozen' worden door die meiden, en dan straal je wanhoop uit.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:58 schreef EiPet het volgende:
Nee dat vind ik niet hetzelfde..
Ik ben niet dik ( 98 kg @ 1.96 meter), ik ben niet kaal(zelfs geen inhammen), ik ben niet klein(1.96 m), ik ben niet dom(universiteit), ik ben niet vriendloos ( heb een grote, vaste vriendengroep), maar toch ben ik nu al 2 jaar niet succesvol in de liefde...
Dan kun je wel zeggen, stap uit je slachtofferrol, maar juist als je niet echt weet waaraan het ligt dat enig succes uitblijft, is het des te frustrerender....
Op de een of andere manier heb ik ook nooit echt leuk contact met een meisje. Net weer een verjaardag gehad van een vriend. In de tuin, met bier, eten enzo, en er waren ook een paar meiden maar ik heb er gewoon geeneen gesproken..
En omdat ik al een beetje met deze vraag in mijn achterhoofd zat, ben ik er eens op gaan letten. Zijn die andere jongens nou zo assertief vergeleken met mij?
Maar nee, het viel me op dat die meiden toch regelmatig een van de jongens aanspraken, ookal kende ze hem niet echt. alleen vervelend is dat ik op de een of andere manier nooit een van die jongens ben..
Soms zakt dan echt de moed wel in de schoenen
Ik woon ook in Groningen (stad). jij ook?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee ik woon niet in de stad, maar het is geen probleem om naar de stad toe te gaanquote:Op maandag 21 mei 2012 09:25 schreef Vaith het volgende:
[..]
Ik woon ook in Groningen (stad). jij ook?
Wat doe je anders a.s. vrijdag?
Ik PM je zo evenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee ik woon niet in de stad, maar het is geen probleem om naar de stad toe te gaan
Ik doe vrijdag momenteel niets bijzonders.
Daar heb je ook wel gelijk inquote:Op maandag 21 mei 2012 03:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je die meiden zelf niet aanspreekt, waarom verwacht je dat ze dat wel bij jou doen? Jij wilt graag 'uitgekozen' worden door die meiden, en dan straal je wanhoop uit.
Hoe vaak heb je nou al gewoon eens ergens werk van gemaakt?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:52 schreef EiPet het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in
Het is overigens bij mij niet eens dat ik denk dat meiden me niet willen ofzo, want ik hoor wel regelmatig dat er hier en daar interesse is, maar dat is altijd via via. Als ik dan zo'n meid in het echt tegenkom zegt ze haast niets, en omdat ik zelf ook nogal verlegen ben schiet het dan niet echt op...
Hij zegt toch dat hij verlegen is. Dus dat zal haast we niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je nou al gewoon eens ergens werk van gemaakt?
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij verlegen is. Dus dat zal haast we niet.
I know daarom ben ik voor altijd alleenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Blijven 'ronddartelen' in de wei der verlegen lammetjes, zal je nooit een rambok maken...
Al helemaal met zo'n houding :quote:Op maandag 21 mei 2012 11:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
I know daarom ben ik voor altijd alleensowieso zal ik nooit een rambok worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:18 schreef Vaith het volgende:
[..]
Al helemaal met zo'n houding :precies ik weet dat ik een bepaalde houding heb en dat deze afstoot enz alleen weet ik t niet om te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mee eens, heb nog nooit een vrouw versierd in m'n leven. Ik heb geen vrouwen nodig om een goede avond te hebben, als je zo denkt ben je al halverwege.quote:Op maandag 21 mei 2012 03:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je die meiden zelf niet aanspreekt, waarom verwacht je dat ze dat wel bij jou doen? Jij wilt graag 'uitgekozen' worden door die meiden, en dan straal je wanhoop uit.
Ja, maar als je er van baalt en weet dat dat je probleem is dan lijkt het me logisch dat je je er eens overheen gaat zetten.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij verlegen is. Dus dat zal haast we niet.
mwa ik baal ook van mijn houding maar misschien is het wel gewoon de aard van t beestje..kan bij EIpet toch ook t geval zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar als je er van baalt en weet dat dat je probleem is dan lijkt het me logisch dat je je er eens overheen gaat zetten.
Te weinig interesse in vrouwen? Waarom zou je niet een vrouw versieren als ze leuk is?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef obsama het volgende:
[..]
Niet mee eens, heb nog nooit een vrouw versierd in m'n leven. Ik heb geen vrouwen nodig om een goede avond te hebben, als je zo denkt ben je al halverwege.
Oh ja, ik ben in een jaar tijd ineens 5x beter uit gaan zienquote:Op maandag 21 mei 2012 17:10 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Uiterlijk is nog wel het belangrijkst want dan heb je 95% binnen. De overige 5% is wat mij btereft houding en een praatje.
Ik haal meer voldoening uit versierd worden dan uit versieren.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Te weinig interesse in vrouwen? Waarom zou je niet een vrouw versieren als ze leuk is?
Het gaat niet om het "versieren" maar om de vrouw.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:12 schreef obsama het volgende:
[..]
Ik haal meer voldoening uit versierd worden dan uit versieren.
Maar wanneer is je uiterlijk van een dergelijk niveau dat je het als ''goed'' mag bestempelen? Moet je dan echt de tweelingbroer van Ronaldo zijn, of is iets middelmatiger ook prima?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:10 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Uiterlijk is nog wel het belangrijkst want dan heb je 95% binnen. De overige 5% is wat mij btereft houding en een praatje.
Voor discussie vatbaar, het beetje rond ouwehoeren zonder bedoelingen vind ik zeker vermakelijkquote:Op maandag 21 mei 2012 17:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het "versieren" maar om de vrouw.
Kleding en houding.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:16 schreef EiPet het volgende:
[..]
Maar wanneer is je uiterlijk van een dergelijk niveau dat je het als ''goed'' mag bestempelen? Moet je dan echt de tweelingbroer van Ronaldo zijn, of is iets middelmatiger ook prima?
Of ik echt knap ben of niet vind ik moeilijk te beoordelen, maar een ding wat ik zeker weet is dat ik eerder boven het gemiddelde zit dan eronder, dan heb ik ook nog eens mijn lengte mee en een ''gezonde'' sociale status, maar ik kan toch niet echt zeggen dat meiden open en spontaan zijn naar mij toe.
Herkenbaar, zo was mijn ex al maanden op mij aan het azen destijds, maar is ze nooit spontaan op me afgestapt.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:16 schreef EiPet het volgende:
[..]
Maar wanneer is je uiterlijk van een dergelijk niveau dat je het als ''goed'' mag bestempelen? Moet je dan echt de tweelingbroer van Ronaldo zijn, of is iets middelmatiger ook prima?
Of ik echt knap ben of niet vind ik moeilijk te beoordelen, maar een ding wat ik zeker weet is dat ik eerder boven het gemiddelde zit dan eronder, dan heb ik ook nog eens mijn lengte mee en een ''gezonde'' sociale status, maar ik kan toch niet echt zeggen dat meiden open en spontaan zijn naar mij toe.
Gemiddeld kwa uiterlijk mischien iets boven gemiddeld dan zit je goed genoeg denk'. Er is altijd wel een meisje dat jou dan ziet zitten.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben in een jaar tijd ineens 5x beter uit gaan zien
Natuurlijk doe je het voor jezelf en dat is precies wat je succesfactor is.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:49 schreef firefly3 het volgende:
Kleding is try-hard. Kleding doe je puur voor jezelf.
Naja, met schoenen die uit elkaar vallen en een t-shirt met een grote vlek erop kan je meer succes krijgen als je je die dag net iets beter voelt dan de dag ervoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk doe je het voor jezelf en dat is precies wat je succesfactor is.
A girl likes a guy "who can take care of things". Haar, maar in de eerste plaats zichzelf. Kleding doet met vrouwen nog meer dan met mannen die ook graag leuke rokjes willen zien toch?
Geef ze es ongelijk.
En test het uit.
Onzin. De gadget is jullie eerste klik. Dat biedt de weg naar het zoeken naar meer, wat het hele versierspel is...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:53 schreef firefly3 het volgende:
Je zult wel overigens aandacht kunnen krijgen van een vrouw als je iets hebt, een gadget ofzo. Maar ze zal dan daadwerkelijk je gadget leuk vinden, maar niet jij als persoon.
A - daar gaat het niet om. Je kan ook een auto-ongeluk krijgen als je wakker achter het stuur zit...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Naja, met schoenen die uit elkaar vallen en een t-shirt met een grote vlek erop kan je meer succes krijgen als je je die dag net iets beter voelt dan de dag ervoor.
hahaquote:Op maandag 21 mei 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:
Totaal mee oneens. Vrouwen houden van jou, niet om al die toeters en bellen.
Ik meld mij.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Gelezen en gereageerd
Ik ga nu slapen en ik lees de reacties morgen wel even
Gast... houden van komt later. Veul later. Contact is de eerste stap. En hoe verbeter je dat als je verlegen bent; aangesproken worden...?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:
Totaal mee oneens. Vrouwen houden van jou, niet om al die toeters en bellen.
Het kan me voorstellen dat het te mooi klinkt om waar te zijn voor mensen die pas beginnen. Maar na een tijd begin je pas te beseffen dat het allemaal niet uitmaakt wat je aan hebt of wat je bij je hebt.quote:
En wat als ik zeg dat je er al vanuit moet gaan dat ze je al leuk vind als je een vrouw aanspreekt? Er is geen reden dat je niet goed genoeg bentquote:Op maandag 21 mei 2012 18:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast... houden van komt later. Veul later. Contact is de eerste stap. En hoe verbeter je dat als je verlegen bent; aangesproken worden...?
Dus na je projectje met een maand geen druppel alcohol drinken, stel jij jezelf ter beschikking aan ons voor het kiezen van een willekeurige set outfits die je om en om tijdens het uitgaan moet dragen?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan me voorstellen dat het te mooi klinkt om waar te zijn voor mensen die pas beginnen. Maar na een tijd begin je pas te beseffen dat het allemaal niet uitmaakt wat je aan hebt of wat je bij je hebt.
Ik snap wat je bedoelt firefly, maar je ontkomt er niet aan dat je eerst gewoon keihard wordt beoordeeld op je uiterlijk. Heb je de juiste lengte ? Draagt hij de kleren wat ik mooi vind ? Heeft hij een uiterlijk wat bij mij past ?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan me voorstellen dat het te mooi klinkt om waar te zijn voor mensen die pas beginnen. Maar na een tijd begin je pas te beseffen dat het allemaal niet uitmaakt wat je aan hebt of wat je bij je hebt.
Bestaan die dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef El_Matador het volgende:
Vrouwen zoeken trouwens naar dingen die ze niet leuk vinden.. ben je te nice, word je gefriendzonet. een ander groot risico bij verlegen mensen.
het is een spel man. kom op, wil jij een meid die overal ja op zegt?
M'n ex was zo'n slijmbal, verschrikkelijk. Die zou alleen nee zeggen op de vraag of ze ooit 'nee' zegtquote:
De tering wat denk jij zwart-wit. Luister eens naar andere ervaringen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En wat als ik zeg dat je er al vanuit moet gaan dat ze je al leuk vind als je een vrouw aanspreekt? Er is geen reden dat je niet goed genoeg bent
Mensen die verlegen zijn en graag aangesproken willen worden moeten denken dat ze eigenlijk fout bezig zijn, als je het zelf niet doet mag je het van een ander ook niet verwachten.
De Nederlandse vrouwen zijn niet altijd katjes om zonder handschoenen aan te pakken nee... Dat maakt ze ook zo leuk.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:11 schreef obsama het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt firefly, maar je ontkomt er niet aan dat je eerst gewoon keihard wordt beoordeeld op je uiterlijk. Heb je de juiste lengte ? Draagt hij de kleren wat ik mooi vind ? Heeft hij een uiterlijk wat bij mij past ?
Haha dat klinkt wel als een missie die een maat van me wilde doen. Met de meest belachelijke outfits vrouwen overdag ontmoeten.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dus na je projectje met een maand geen druppel alcohol drinken, stel jij jezelf ter beschikking aan ons voor het kiezen van een willekeurige set outfits die je om en om tijdens het uitgaan moet dragen?
Ik heb het gezien maar snapte niet precies wat je bedoelde ermee. Kan je het nader verklaren?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De tering wat denk jij zwart-wit. Luister eens naar andere ervaringen.
Vrouwen raken geinteresseerd. En die kijken voorbij "leuk".
Kijk die liftscene, let goed op Cameron Dia en begrijp het. 3 minuten van je ongetwijfeld succesvolle versierleven. Ook dat kan je verbeteren.
Ik heb liever een bordspel dan dat spelletje.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef El_Matador het volgende:
Vrouwen zoeken trouwens naar dingen die ze niet leuk vinden.. ben je te nice, word je gefriendzonet. een ander groot risico bij verlegen mensen.
Vrouwen denken niet meer rationeel als ze gek op je zijn. Omgedraaid ook, mannen denken ook niet meer rationeel als ze gek zijn op een vrouw.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:11 schreef obsama het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt firefly, maar je ontkomt er niet aan dat je eerst gewoon keihard wordt beoordeeld op je uiterlijk. Heb je de juiste lengte ? Draagt hij de kleren wat ik mooi vind ? Heeft hij een uiterlijk wat bij mij past ?
Kijk naar het gezicht van Cameron Diaz. Kom op, dat is geen straf. Lees haar reacties. Wat valt je op in haar reactie op Benicio?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien maar snapte niet precies wat je bedoelde ermee. Kan je het nader verklaren?
Dat zou helemaal niet verkeerd zijn al is het alleen om de ego optekrikken.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef El_Matador het volgende:
heb jij thuis kleurentv, of kijk je nog zwart-wit?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:19 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Waarom zetten vrouwen je meteen in de friendszone als je 'te nice' bent. Dit komt zo onlogisch op mij over alsof vrouwen alleen maar op het zakkerige haantjes-type vallen?
Nog een filmtip; eternal sunshine of the spotless mind. Hoe leren Winslet en Carey elkaar kennen?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:21 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet verkeerd zijn al is het alleen om de ego optekrikken.
Serieus? Altijd ja is ook zo saai. Daarnaast gaat de geloofwaardigheid er ook van af.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:21 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet verkeerd zijn al is het alleen om de ego optekrikken.
speel es een avondje anders en zie het verschil. Het EK komt eraan. Een maand gadgets uittesten en lekker spelen met openere, benaderbaardere vrouwen...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb liever een bordspel dan dat spelletje.
Dit gebeurd ook niet, het is een fenomeen bedacht door internet helden om hun sociale incompetentie af te schuiven op de vrouwen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:19 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Waarom zetten vrouwen je meteen in de friendszone als je 'te nice' bent. Dit komt zo onlogisch op mij over alsof vrouwen alleen maar op het zakkerige haantjes-type vallen?
Nee, ben zelf ook meer huisje-boompje-beestje manquote:Op maandag 21 mei 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is het gek dat je als man helemaal niet op zoek bent naar een "spannende" vrouw?
Wat is spannend?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is het gek dat je als man helemaal niet op zoek bent naar een "spannende" vrouw?
Vent lul niet manquote:Op maandag 21 mei 2012 18:25 schreef obsama het volgende:
[..]
Dit gebeurd ook niet, het is een fenomeen bedacht door internet helden om hun sociale incompetentie af te schuiven op de vrouwen.
Als jij tevreden een stuk dood hout neukt, heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Snap het nog steeds niet?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk naar het gezicht van Cameron Diaz. Kom op, dat is geen straf. Lees haar reacties. Wat valt je op in haar reactie op Benicio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |