Klopt, je straalt onzekerheid uit.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bij mij dus ook. Ik denk dat uitstraling het probleem is.
Oke, paar keer gedaan, 1 keer iets te direct denk ik wel vaker gezien zei ik goh vind je wel leuk.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Naar een willekeurige vrouw lopen en spontaan met haar een praatje maken.
Waren die "wil je misschien iets te drinken"-vragen het eerste wat je tegen ze zei?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oke, paar keer gedaan, 1 keer iets te direct denk ik wel vaker gezien zei ik goh vind je wel leuk.
En paar keer vragen of ze wat wouden drinken, maja als je dan word uitgelachen.
Ja, in de kroeg haar glas was leeg, ik dacht nou maar weer is proberen.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waren die "wil je misschien iets te drinken"-vragen het eerste wat je tegen ze zei?
Nou nee dat ook niet, maar die vragen zijn in mijn ogen ook te direct. Ik vroeg laatst in Assen aan een groep of ze van een internetmeet waren. Ze zeiden dat ze dat niet waren, maar ik mocht wel van ze blijvenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, in de kroeg haar glas was leeg, ik dacht nou maar weer is proberen.
Wat moet je anders zeggen dan, goedeavond ik ben Geerd waar is je auto verzekerd??
Iets aan overgehouden danquote:Op maandag 21 mei 2012 00:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nou nee dat ook niet, maar die vragen zijn in mijn ogen ook te direct. Ik vroeg laatst in Assen aan een groep of ze van een internetmeet waren. Ze zeiden dat ze dat niet waren, maar ik mocht wel van ze blijven
Het ging allemaal heel per ongeluk natuurlijk, maar het was niet direct en het resultaat was "positief"
Heb je datingsites geprobeerd?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:57 schreef Geerd het volgende:
Sociaal ben ik toch ook wel, werk op de trein elke dag duizenden reizigers en soms optreden in een volle coupe.
Macht neu dat blauwe pakkie, ben blij als het weer uit kan, bij wijze van.
Ben de laatste paar maand best wel druk om me zelf beetje vanaf een spiegelbeeld te zien, maja als ik dan weer me kameraden zie die allemaal een vriendin hebben.
En terwijl jij lekker op het terras zit biertjes weg te tikken, en hun fietsen langs met gf naar huis en ik sta nog lekker te feesten in de tent of bar, etc met andere denk sja wil ik dat wel?
Klein beetje maja ook weer met een gedachte van, waarom via internet.quote:
Pff dan faal je juist, onderscheid je van die brutaliteit!quote:Op maandag 21 mei 2012 00:55 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Meiden zijn ook meer brutaliteit gewend door dat uitschot van tegenwoordig denk ik. Je moet ze dus benaderen zoals dat halfbakken crimineel gekleurd tuig. 'Hey schatje alles goed, jatogggg. kom hier laat me arm om je heen slaan, wat, ben je xenofoob ofso?'
Don't feed the trollsquote:Op maandag 21 mei 2012 01:15 schreef Chimpa het volgende:
[..]
Pff dan faal je juist, onderscheid je van die brutaliteit!
Dat ik op z'n minst één persoon ken die het niet erg vind dat hij/zij met mij op stap gaat.quote:
Who wtf waarom wil er niemand met jou opstap?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat ik op z'n minst één persoon ken die het niet erg vind dat hij/zij met mij op stap gaat.
Dit heeft natuurlijk niks met "een leuke meid ontmoeten" te maken, wat hebben je vrienden dit weekend gedaan?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Omdat er momenteel niemand is die met mij op stap gaat, maar ik wil wel eens een keer op stap
Ik woon in de provincie Groningen, waar woon jij?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:45 schreef LazyDave het volgende:
Comp_Lex, ik zit in dezelfde situatie als jij. Sociaal isolement, maar ben van nature wel een sociaal persoon. Ik wil wel eens wat met je drinken, wat zijn je interesses?
Ik zit in gelderland, gratis met de trein.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik woon in de provincie Groningen, waar woon jij?
Ik heb je even een PM gestuurd.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je die meiden zelf niet aanspreekt, waarom verwacht je dat ze dat wel bij jou doen? Jij wilt graag 'uitgekozen' worden door die meiden, en dan straal je wanhoop uit.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:58 schreef EiPet het volgende:
Nee dat vind ik niet hetzelfde..
Ik ben niet dik ( 98 kg @ 1.96 meter), ik ben niet kaal(zelfs geen inhammen), ik ben niet klein(1.96 m), ik ben niet dom(universiteit), ik ben niet vriendloos ( heb een grote, vaste vriendengroep), maar toch ben ik nu al 2 jaar niet succesvol in de liefde...
Dan kun je wel zeggen, stap uit je slachtofferrol, maar juist als je niet echt weet waaraan het ligt dat enig succes uitblijft, is het des te frustrerender....
Op de een of andere manier heb ik ook nooit echt leuk contact met een meisje. Net weer een verjaardag gehad van een vriend. In de tuin, met bier, eten enzo, en er waren ook een paar meiden maar ik heb er gewoon geeneen gesproken..
En omdat ik al een beetje met deze vraag in mijn achterhoofd zat, ben ik er eens op gaan letten. Zijn die andere jongens nou zo assertief vergeleken met mij?
Maar nee, het viel me op dat die meiden toch regelmatig een van de jongens aanspraken, ookal kende ze hem niet echt. alleen vervelend is dat ik op de een of andere manier nooit een van die jongens ben..
Soms zakt dan echt de moed wel in de schoenen
Ik woon ook in Groningen (stad). jij ook?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee ik woon niet in de stad, maar het is geen probleem om naar de stad toe te gaanquote:Op maandag 21 mei 2012 09:25 schreef Vaith het volgende:
[..]
Ik woon ook in Groningen (stad). jij ook?
Wat doe je anders a.s. vrijdag?
Ik PM je zo evenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee ik woon niet in de stad, maar het is geen probleem om naar de stad toe te gaan
Ik doe vrijdag momenteel niets bijzonders.
Daar heb je ook wel gelijk inquote:Op maandag 21 mei 2012 03:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je die meiden zelf niet aanspreekt, waarom verwacht je dat ze dat wel bij jou doen? Jij wilt graag 'uitgekozen' worden door die meiden, en dan straal je wanhoop uit.
Hoe vaak heb je nou al gewoon eens ergens werk van gemaakt?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:52 schreef EiPet het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in
Het is overigens bij mij niet eens dat ik denk dat meiden me niet willen ofzo, want ik hoor wel regelmatig dat er hier en daar interesse is, maar dat is altijd via via. Als ik dan zo'n meid in het echt tegenkom zegt ze haast niets, en omdat ik zelf ook nogal verlegen ben schiet het dan niet echt op...
Hij zegt toch dat hij verlegen is. Dus dat zal haast we niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je nou al gewoon eens ergens werk van gemaakt?
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij verlegen is. Dus dat zal haast we niet.
I know daarom ben ik voor altijd alleenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Blijven 'ronddartelen' in de wei der verlegen lammetjes, zal je nooit een rambok maken...
Al helemaal met zo'n houding :quote:Op maandag 21 mei 2012 11:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
I know daarom ben ik voor altijd alleensowieso zal ik nooit een rambok worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:18 schreef Vaith het volgende:
[..]
Al helemaal met zo'n houding :precies ik weet dat ik een bepaalde houding heb en dat deze afstoot enz alleen weet ik t niet om te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mee eens, heb nog nooit een vrouw versierd in m'n leven. Ik heb geen vrouwen nodig om een goede avond te hebben, als je zo denkt ben je al halverwege.quote:Op maandag 21 mei 2012 03:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je die meiden zelf niet aanspreekt, waarom verwacht je dat ze dat wel bij jou doen? Jij wilt graag 'uitgekozen' worden door die meiden, en dan straal je wanhoop uit.
Ja, maar als je er van baalt en weet dat dat je probleem is dan lijkt het me logisch dat je je er eens overheen gaat zetten.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij verlegen is. Dus dat zal haast we niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |