Nu zijn ze wel mooi op tijd.twitter:wa_status twitterde op donderdag 04-10-2012 om 19:18:33System currently having problems. Will update you as we learn more. Sorry for the downtime. reageer retweet
Ik heb nog geen last seen en de verbinding doet nog klote..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:23 schreef Nizno het volgende:
half half..... niet helemaal nog hier...
Als het goed is niet. Maar sowieso, altijd, backup!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef zakpatat90 het volgende:
Als je whatsapp verwijderd,zijn dan ook al je foto's weg als je hem weer opnieuw installeert?
Ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef zakpatat90 het volgende:
Als je whatsapp verwijderd,zijn dan ook al je foto's weg als je hem weer opnieuw installeert?
wat zit je nou te huilen man. Als ik geen whatsapp had gehad, had ik zeker 50 x minder gewipt dit jaar. Dus zeur niet over die 1,26$ kosten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef Iwanius het volgende:
Als het al niet eerder aan de orde is gekomen dan bij deze.
Ik merk dat whatsapp soms mijn hele beltegoed opslurpt terwijl ik duidelijk alleen maar wifi gebruik aangeef. Ben ik nou de enige die dit overkomt of hebben wel meer mensen hier weleens last van gehad. Ook het feit dat je whatsapp maar 1 jaar gratis kan gebruiken en daarna je account is afgelopen vind ik ook raar.(kopen optie)
Iemand?
Onzin. Recentlijk nog Whatsapp Plus moeten verwijderen om Whatsapp te kunnen installeren, ik had alles nog, videos, fotos, gesprekken, contacten.quote:
Doe eens even normaal of reageer gewoon niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat zit je nou te huilen man. Als ik geen whatsapp had gehad, had ik zeker 50 x minder gewipt dit jaar. Dus zeur niet over die 1,26$ kosten.
Ik moest lachenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat zit je nou te huilen man. Als ik geen whatsapp had gehad, had ik zeker 50 x minder gewipt dit jaar. Dus zeur niet over die 1,26$ kosten.
Dat kan WhatsApp niet eens. Of je stuurt de hele tijd video's naar je contacten...quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef Iwanius het volgende:
Ik merk dat whatsapp soms mijn hele beltegoed opslurpt terwijl ik duidelijk alleen maar wifi gebruik aangeef. Ben ik nou de enige die dit overkomt of hebben wel meer mensen hier weleens last van gehad. Ook het feit dat je whatsapp maar 1 jaar gratis kan gebruiken en daarna je account is afgelopen vind ik ook raar.(kopen optie)
Iemand?
Nog nooit last van gehad, en ik heb het al langer dan een jaar en nog niks hoeven betalenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef Iwanius het volgende:
Iemand?
Joh...quote:
Heb al bijna 2 jaar whatsapp op android gsm. Nog nooit betaald, wordt steeds verlengdquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Bij iPhone moet je meteen betalen. Bij android pas na 1 jaar. Mijn enige klacht is de betaalmethode. Creditcard of zo toch?
Onzin, Whatsap Plus is een addon, natuurlijk verlies je daar niets mee. Echter wanneer je Whatsapp volledig verwijdert ben je ook meteen al je chat historie kwijt tenzij je backupt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Onzin. Recentlijk nog Whatsapp Plus moeten verwijderen om Whatsapp te kunnen installeren, ik had alles nog, videos, fotos, gesprekken, contacten.
Wederom onzin. Lees je eens in voor je wat uitkraamt. Whatsapp Plus is geen addon maar gewoon een gehackte Whatsapp. Chathistorie moet je idd van te voren backuppen maar jij had het over fotos en videos kwijtraken en dat is gewoon hoe je het ook went of keert onzin.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin, Whatsap Plus is een addon, natuurlijk verlies je daar niets mee. Echter wanneer je Whatsapp volledig verwijdert ben je ook meteen al je chat historie kwijt tenzij je backupt.
Leer lezen, je typt namelijk behoorlijk veel onzin. Nergens heb ik het over foto's of video's gehad die kwijt raken. Wel reageer ik op iemand die zich afvroeg of zij haar foto's kwijt zou raken bij het verwijderen van Whatsapp. Dit zijn twee verschillende zinnen. Ten tweede raak je wel degelijk je gegevens kwijt als je geen backup maakt. Aangezien ze dat niet aangaf klopt het feitelijk gewoon.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wederom onzin. Lees je eens in voor je wat uitkraamt. Whatsapp Plus is geen addon maar gewoon een gehackte Whatsapp. Chathistorie moet je idd van te voren backuppen maar jij had het over fotos en videos kwijtraken en dat is gewoon hoe je het ook went of keert onzin.
Wendtquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wederom onzin. Lees je eens in voor je wat uitkraamt. Whatsapp Plus is geen addon maar gewoon een gehackte Whatsapp. Chathistorie moet je idd van te voren backuppen maar jij had het over fotos en videos kwijtraken en dat is gewoon hoe je het ook went of keert onzin.
Bij android blijven ze om de een of andere reden maar verlengen zonder te betalenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Bij iPhone moet je meteen betalen. Bij android pas na 1 jaar. Mijn enige klacht is de betaalmethode. Creditcard of zo toch?
Dat was idd zo bij mijn oude toestel, ik wist alleen niet of dat nog steeds zo is tegenwoordig en of hoe lang dat zo blijft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij android blijven ze om de een of andere reden maar verlengen zonder te betalen
De mogelijkheid om je opslaglocatie te wijzigen is niet aanwezig bij whatsapp. Ik denk dat whatsapp standaard op extern geheugen opslaat, of geheugen dat aangemerkt is als extern terwijl dit toch echt intern is zoals bij mijn HOX, indien geen extern geheugen dan slaat whatsapp sowieso geen fotos/videos/geluidsopnames op maar krijg je popups met geen geheugenruimte of zo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wendt
En ik weet niet of het aan de instellingen ligt, geen idee of je bijvoorbeeld in kan stellen dat de foto's/video's NIET op je telefoon opgeslagen worden, dan zal je ze idd wel kwijt zijn
Bij de rest doet ie wel normaal. alleen bij deze persoon blijft ie hangen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:31 schreef BeamofLight het volgende:
Nee, dan is hij gewoon bij jou nog niet weg
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef Maureentje het volgende:
Net whatsapp verwijderd en teruggezet, foto's en zo waren er gewoon nog
Niet helemaal waar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je laat maar weer eens je onkunde zien, een simplistische persoonlijkheid zonder enig vorm van intelligentie. Allereerst download Whatsapp geen afbeeldingen automatisch. Hiervoor je toestemming te geven wanneer iemand jou een foto opstuurt. Vandaar ook dat er een altijd een balk te zien met is met ''downloaden'' als je dit accepteert; waarop vervolgens de foto opgeslagen wordt op je smartphone.
Dat is een optie die je aan moet vinken, op die iPhone staat dit niet automatisch aan.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wendt
En ik weet niet of het aan de instellingen ligt, geen idee of je bijvoorbeeld in kan stellen dat de foto's/video's NIET op je telefoon opgeslagen worden, dan zal je ze idd wel kwijt zijn
Kennelijk kan het zijn dat iedereen gelijk heeftquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De mogelijkheid om je opslaglocatie te wijzigen is niet aanwezig bij whatsapp. Ik denk dat whatsapp standaard op extern geheugen opslaat, of geheugen dat aangemerkt is als extern terwijl dit toch echt intern is zoals bij mijn HOX, indien geen extern geheugen dan slaat whatsapp sowieso geen fotos/videos/geluidsopnames op maar krijg je popups met geen geheugenruimte of zo.
Je zou ze ook kunnen blokkerenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Kandijfijn het volgende:
Soms wil ik gewoon whatsapp verwijderen,.. Zodat mensen weer een paar ct moeten betalen om me te kunnen berichten.
De onzinnige vragen die mensen nu met grote regelmaat stellen wordt je echt flauw van
Staat wel standaard aan op android ,want dat heb ik zelf nooit aangevinktquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is een optie die je aan moet vinken, op die iPhone staat dit niet automatisch aan. Volgens mij ook niet standaard op Android.
Dus....quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is een optie die je aan moet vinken, op die iPhone staat dit niet automatisch aan.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Whatsapp download automagisch de foto's.
Zijn allebei waar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst download Whatsapp geen afbeeldingen automatisch.
Mjah, in theorie. Maar mijn baas zou dat bijvoorbeeld niet echt kunnen waarderenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je zou ze ook kunnen blokkeren.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kennelijk kan het zijn dat iedereen gelijk heeft
Opgelost. Slotje
GMTAquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus....
[..]
[..]
Zijn allebei waar.
[ afbeelding ]
blokkeer eerst het nummer eens en verwijder dan nog eens...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Kan ik hier een vraag stellen? Ja toch.
Ik heb de nummer van mijn ex overal verwijderd, dus contacten, whatsapp gesprekken etc etc.
Maar nu is het zo, dat er om de half uur ofzo zijn nummer weer tussen mijn whatsapp gesprekken komt terwijl er niks wordt gezegd oid. Ik heb het nu al 30keer(ik overdrijf niet) verwijderd, whatsapp geüpdate en alles, maar het lijkt wel een vloek
Hoe kan dat?
yep. lief ziet van mij een oude emoticon als ik een nieuwe stuur. En een aantal ziet ze niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat hij OOK gelijk blijkt te hebben gok ikEn ik zie jou ook niet toegeven dat je hem daar ten onrechte van beschuldigd hebt
En het gaat allang niet meer over Whatsapp bij jullie
Ontopic: Niet iedereen van mijn contactenkan die nieuwe smiles zien, zal dat puur aan t al dan niet updaten liggen?
Blokkeren en dan verwijderen heb ik ook al geprobeerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
blokkeer eerst het nummer eens en verwijder dan nog eens...
En controleer ook of het nummer ook niet tussen je contacten staat als je echt alle weer te geven contacten aan zet, telefoon sim google alles aanzetten bij weergave.
Hij staat niet ergens in je google contacts op de pc? Dat ie het daarmee weer synchroniseert ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Blokkeren en dan verwijderen heb ik ook al geprobeerd
Ik heb hem echt overal verwijderd.
En HET komt verdomme terug, whatsapp spookt
Ik heb echt alles al geprobeerd
Je ziet alleen de smilies die je zelf heb geinstalleerd, de anderen zien zelf wat zij op dat moment hebben geinstalleerd. Het werkt niet zoals bij MSN.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep. lief ziet van mij een oude emoticon als ik een nieuwe stuur. En een aantal ziet ze niet.
Mijn vrouw kreeg laatst ook al een blokje te zien, denk dat dat aan de update ligt jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:07 schreef tombolafan het volgende:
Ontopic: Niet iedereen van mijn contactenkan die nieuwe smiles zien, zal dat puur aan t al dan niet updaten liggen?
Nee, want ik zag nieuwe van vrienden voordat ik de update had geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je ziet alleen de smilies die je zelf heb geinstalleerd, de anderen zien zelf wat zij op dat moment hebben geinstalleerd. Het werkt niet zoals bij MSN.
Dat is niet helemaal waarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je ziet alleen de smilies die je zelf heb geinstalleerd, de anderen zien zelf wat zij op dat moment hebben geinstalleerd. Het werkt niet zoals bij MSN.
Ikzelf kan alleen spreken over mijn eigen ervaring. Ik heb nooit nieuwe smilies gezien de afgelopen tijd, ik las er wel over in dit topic 1 maandje geleden of zo, en pas sinds 1 week zie ik nieuwe smilies vlak na een update.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, want ik zag nieuwe van vrienden voordat ik de update had geïnstalleerd.
Ah ok, ik zag dus wel nieuwe smileys bij vrienden. Maar een vriendin van me ziet ook blokjes. Die heeft een iphone trouwens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ikzelf kan alleen spreken over mijn eigen ervaring. Ik heb nooit nieuwe smilies gezien de afgelopen tijd, ik las er wel over in dit topic 1 maandje geleden of zo, en pas sinds 1 week zie ik nieuwe smilies.
Dan herkent de oude whatsapp de code voor de nieuwe smilies niet? Vandaar dat ie blokjes weergeeft ipv de nieuwe smilies. Het klopt dus wel wat ik schreef?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar
mn zusje ziet bv vierkantjes als ik een nieuwe smile stuur, en mn vriendin ziet wel de smile maar kan ze niet zelf sturen.
Beiden hebben niet die nieuwe geinstalleerd
En toch generaliseren naar iedereen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ikzelf kan alleen spreken over mijn eigen ervaring. Ik heb nooit nieuwe smilies gezien de afgelopen tijd, ik las er wel over in dit topic 1 maandje geleden of zo, en pas sinds 1 week zie ik nieuwe smilies.
Nee het klopt niet, mn vriendin ziet de smilies namelijk WEL terwijl ze de nieuwe versie niet heeft. Zoals bij MSN dus. Het is niet overal gelijk kennelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan herkent de oude whatsapp de code voor de nieuwe smilies niet? Vandaar dat ie blokjes weergeeft ipv de nieuwe smilies. Het klopt dus wel wat ik schreef?Bij MSN zou je gewoon meteen de nieuwe smilie hebben gezien.
Nope.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij staat niet ergens in je google contacts op de pc? Dat ie het daarmee weer synchroniseert ofzo?
Heel raar idd... Staat ie wel weer tussen je gewone contacten ook dan ineens?quote:
Nee, alleen tussen mijn whatsapp gesprekken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel raar idd... Staat ie wel weer tussen je gewone contacten ook dan ineens?
Pfffft, nu generaliseer ik ook nog eens naar iedereen? Op de vraag of iemand zijn fotos kwijt is na het verwijderen van whatsapp is maar 1 juist antwoord wat nu al meermaals is geschreven. En schreef J.Lo echt over zijn eigen ervaring of deed hij het af als feiten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En toch generaliseren naar iedereen?Zoals je Mr J. Lo verwijt dat hij zijn eigen ervaring generaliseert?
Pot en ketel enzo
Vaag...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee het klopt niet, mn vriendin ziet de smilies namelijk WEL terwijl ze de nieuwe versie niet heeft. Zoals bij MSN dus. Het is niet overal gelijk kennelijk
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pfffft, nu generaliseer ik ook nog eens naar iedereen? Op de vraag of iemand zijn fotos kwijt is na het verwijderen van whatsapp is maar 1 juist antwoord wat nu al meermaals is geschreven. En schreef J.Lo echt over zijn eigen ervaring of deed hij het af als feiten?
Dit presenteer je toch als een hard feit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Verwijder zijn gesprek nog eens, maak meteen een backup van je chathistorie. Misschien dat ie op deze manier niks meer kan terugzetten? Of is dit al geopperd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, alleen tussen mijn whatsapp gesprekken.
En in plaats van zijn naam staat dan gewoon zijn 06-nummer.
Beantwoord mijn eigen vraag eerst eens ff, dan geef ik je antwoord op jouw post.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[..]
Dit presenteer je toch als een hard feit.
Ja, zoals Egeltje1985 ook zegt presenteer je het als feitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pfffft, nu generaliseer ik ook nog eens naar iedereen?
Als je even terugleest zie je dat dat niet waar is; dat ligt aan de instellingenquote:Op de vraag of iemand zijn fotos kwijt is na het verwijderen van whatsapp is maar 1 juist antwoord wat nu al meermaals is geschreven.
Ik denk dat ie net als jij er van uit ging dat zijn ervaring generaliseerbaar isquote:En schreef J.Lo echt over zijn eigen ervaring of deed hij het af als feiten?
Huh, wat heeft mijn presentatie tot feit te maken met het generaliseren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, zoals Egeltje1985 ook zegt presenteer je het als feit
[..]
Als je even terugleest zie je dat dat niet waar is; dat ligt aan de instellingen
[..]
Ik denk dat ie net als jij er van uit ging dat zijn ervaring generaliseerbaar is
Troll je nu weer zoals in LIF?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Onzin, hetgeen wat Kloonhommel beschreef was onwaar. En heb ik terecht recht gezet. Anyway als je het topic niet weer uit de hand wil laten lopen zou ik je verzoeken om mijn forum naam niet te gebruiken.
Oh kom op zeg?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Onzin, hetgeen wat Kloonhommel beschreef was onwaar. En heb ik terecht recht gezet.
Nee, trollen is voornamelijk datgene hoe jij aan je post aantal komtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Troll je nu weer zoals in LIF?
En ik geef het op hoor, zijn nummer komt gewoon automatisch terug.
Ik blokkeer het wel, goed genoeg.
QFTquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef remlof het volgende:
Kunnen we even kappen met dat geklepzeik over en weer?
Ik kijk af en toe in deze reeks voor nieuwtjes over WhatsApp of wanneer het down is, maar het enige wat ik de laatste tijd zie zijn twee josti's die met elkaar lopen te bekvechten over weet ik bij god wat. Beetje jammer voor deze reeks.
http://www.whatsapp.com/faq/en/iphone/20950116quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik heb wat digibeten als vriend dus die hebben iphones gekocht. Alleen zeggen ze allemaal dat bij een whatsappje ze geen geluid/tril/icoontje ontvangen zoals bij sms. Is dat iets wat je op een iphone in moet stellen?
Waar verdient whatsapp zn geld mee eigenlijk? Want ik heb het nu anderhalf jaar en nog nooit hoeven betalen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar bij mij is alles kwijt. Hoe kan dat dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef Maureentje het volgende:
Net whatsapp verwijderd en teruggezet, foto's en zo waren er gewoon nog
Aan je telefoon of je instellingen van Whatsapp ? Ik had iig nix veranderd aan de instellingenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:15 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar bij mij is alles kwijt. Hoe kan dat dan?
Bij Android blijft alles behouden, bij Apple is alles weg geloof ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:15 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar bij mij is alles kwijt. Hoe kan dat dan?
Ik heb idd androidquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bij Android blijft alles behouden, bij Apple is alles weg geloof ik.
Balen, gelukkig heb ik alle foto's vantevoren al gemaild want dit had ik al bedachtquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bij Android blijft alles behouden, bij Apple is alles weg geloof ik.
Er stond eerst dat je 1 jaar gratis had en daarna moet betalen, maar die periode is bij mij allang voorbij en heb nog nooit betaald.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn er mensen die echt betalen voor Whatsapp of blijven ze die gratis periode verlengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |