Nu zijn ze wel mooi op tijd.twitter:wa_status twitterde op donderdag 04-10-2012 om 19:18:33System currently having problems. Will update you as we learn more. Sorry for the downtime. reageer retweet
Ik heb nog geen last seen en de verbinding doet nog klote..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:23 schreef Nizno het volgende:
half half..... niet helemaal nog hier...
Als het goed is niet. Maar sowieso, altijd, backup!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef zakpatat90 het volgende:
Als je whatsapp verwijderd,zijn dan ook al je foto's weg als je hem weer opnieuw installeert?
Ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef zakpatat90 het volgende:
Als je whatsapp verwijderd,zijn dan ook al je foto's weg als je hem weer opnieuw installeert?
wat zit je nou te huilen man. Als ik geen whatsapp had gehad, had ik zeker 50 x minder gewipt dit jaar. Dus zeur niet over die 1,26$ kosten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef Iwanius het volgende:
Als het al niet eerder aan de orde is gekomen dan bij deze.
Ik merk dat whatsapp soms mijn hele beltegoed opslurpt terwijl ik duidelijk alleen maar wifi gebruik aangeef. Ben ik nou de enige die dit overkomt of hebben wel meer mensen hier weleens last van gehad. Ook het feit dat je whatsapp maar 1 jaar gratis kan gebruiken en daarna je account is afgelopen vind ik ook raar.(kopen optie)
Iemand?
Onzin. Recentlijk nog Whatsapp Plus moeten verwijderen om Whatsapp te kunnen installeren, ik had alles nog, videos, fotos, gesprekken, contacten.quote:
Doe eens even normaal of reageer gewoon niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat zit je nou te huilen man. Als ik geen whatsapp had gehad, had ik zeker 50 x minder gewipt dit jaar. Dus zeur niet over die 1,26$ kosten.
Ik moest lachenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat zit je nou te huilen man. Als ik geen whatsapp had gehad, had ik zeker 50 x minder gewipt dit jaar. Dus zeur niet over die 1,26$ kosten.
Dat kan WhatsApp niet eens. Of je stuurt de hele tijd video's naar je contacten...quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef Iwanius het volgende:
Ik merk dat whatsapp soms mijn hele beltegoed opslurpt terwijl ik duidelijk alleen maar wifi gebruik aangeef. Ben ik nou de enige die dit overkomt of hebben wel meer mensen hier weleens last van gehad. Ook het feit dat je whatsapp maar 1 jaar gratis kan gebruiken en daarna je account is afgelopen vind ik ook raar.(kopen optie)
Iemand?
Nog nooit last van gehad, en ik heb het al langer dan een jaar en nog niks hoeven betalenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef Iwanius het volgende:
Iemand?
Joh...quote:
Heb al bijna 2 jaar whatsapp op android gsm. Nog nooit betaald, wordt steeds verlengdquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Bij iPhone moet je meteen betalen. Bij android pas na 1 jaar. Mijn enige klacht is de betaalmethode. Creditcard of zo toch?
Onzin, Whatsap Plus is een addon, natuurlijk verlies je daar niets mee. Echter wanneer je Whatsapp volledig verwijdert ben je ook meteen al je chat historie kwijt tenzij je backupt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Onzin. Recentlijk nog Whatsapp Plus moeten verwijderen om Whatsapp te kunnen installeren, ik had alles nog, videos, fotos, gesprekken, contacten.
Wederom onzin. Lees je eens in voor je wat uitkraamt. Whatsapp Plus is geen addon maar gewoon een gehackte Whatsapp. Chathistorie moet je idd van te voren backuppen maar jij had het over fotos en videos kwijtraken en dat is gewoon hoe je het ook went of keert onzin.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin, Whatsap Plus is een addon, natuurlijk verlies je daar niets mee. Echter wanneer je Whatsapp volledig verwijdert ben je ook meteen al je chat historie kwijt tenzij je backupt.
Leer lezen, je typt namelijk behoorlijk veel onzin. Nergens heb ik het over foto's of video's gehad die kwijt raken. Wel reageer ik op iemand die zich afvroeg of zij haar foto's kwijt zou raken bij het verwijderen van Whatsapp. Dit zijn twee verschillende zinnen. Ten tweede raak je wel degelijk je gegevens kwijt als je geen backup maakt. Aangezien ze dat niet aangaf klopt het feitelijk gewoon.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wederom onzin. Lees je eens in voor je wat uitkraamt. Whatsapp Plus is geen addon maar gewoon een gehackte Whatsapp. Chathistorie moet je idd van te voren backuppen maar jij had het over fotos en videos kwijtraken en dat is gewoon hoe je het ook went of keert onzin.
Wendtquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wederom onzin. Lees je eens in voor je wat uitkraamt. Whatsapp Plus is geen addon maar gewoon een gehackte Whatsapp. Chathistorie moet je idd van te voren backuppen maar jij had het over fotos en videos kwijtraken en dat is gewoon hoe je het ook went of keert onzin.
Bij android blijven ze om de een of andere reden maar verlengen zonder te betalenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Bij iPhone moet je meteen betalen. Bij android pas na 1 jaar. Mijn enige klacht is de betaalmethode. Creditcard of zo toch?
Dat was idd zo bij mijn oude toestel, ik wist alleen niet of dat nog steeds zo is tegenwoordig en of hoe lang dat zo blijft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij android blijven ze om de een of andere reden maar verlengen zonder te betalen
De mogelijkheid om je opslaglocatie te wijzigen is niet aanwezig bij whatsapp. Ik denk dat whatsapp standaard op extern geheugen opslaat, of geheugen dat aangemerkt is als extern terwijl dit toch echt intern is zoals bij mijn HOX, indien geen extern geheugen dan slaat whatsapp sowieso geen fotos/videos/geluidsopnames op maar krijg je popups met geen geheugenruimte of zo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wendt
En ik weet niet of het aan de instellingen ligt, geen idee of je bijvoorbeeld in kan stellen dat de foto's/video's NIET op je telefoon opgeslagen worden, dan zal je ze idd wel kwijt zijn
Bij de rest doet ie wel normaal. alleen bij deze persoon blijft ie hangen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:31 schreef BeamofLight het volgende:
Nee, dan is hij gewoon bij jou nog niet weg
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef Maureentje het volgende:
Net whatsapp verwijderd en teruggezet, foto's en zo waren er gewoon nog
Niet helemaal waar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je laat maar weer eens je onkunde zien, een simplistische persoonlijkheid zonder enig vorm van intelligentie. Allereerst download Whatsapp geen afbeeldingen automatisch. Hiervoor je toestemming te geven wanneer iemand jou een foto opstuurt. Vandaar ook dat er een altijd een balk te zien met is met ''downloaden'' als je dit accepteert; waarop vervolgens de foto opgeslagen wordt op je smartphone.
Dat is een optie die je aan moet vinken, op die iPhone staat dit niet automatisch aan.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wendt
En ik weet niet of het aan de instellingen ligt, geen idee of je bijvoorbeeld in kan stellen dat de foto's/video's NIET op je telefoon opgeslagen worden, dan zal je ze idd wel kwijt zijn
Kennelijk kan het zijn dat iedereen gelijk heeftquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De mogelijkheid om je opslaglocatie te wijzigen is niet aanwezig bij whatsapp. Ik denk dat whatsapp standaard op extern geheugen opslaat, of geheugen dat aangemerkt is als extern terwijl dit toch echt intern is zoals bij mijn HOX, indien geen extern geheugen dan slaat whatsapp sowieso geen fotos/videos/geluidsopnames op maar krijg je popups met geen geheugenruimte of zo.
Je zou ze ook kunnen blokkerenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Kandijfijn het volgende:
Soms wil ik gewoon whatsapp verwijderen,.. Zodat mensen weer een paar ct moeten betalen om me te kunnen berichten.
De onzinnige vragen die mensen nu met grote regelmaat stellen wordt je echt flauw van
Staat wel standaard aan op android ,want dat heb ik zelf nooit aangevinktquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is een optie die je aan moet vinken, op die iPhone staat dit niet automatisch aan. Volgens mij ook niet standaard op Android.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |