Nu zijn ze wel mooi op tijd.twitter:wa_status twitterde op donderdag 04-10-2012 om 19:18:33System currently having problems. Will update you as we learn more. Sorry for the downtime. reageer retweet
Ik heb nog geen last seen en de verbinding doet nog klote..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:23 schreef Nizno het volgende:
half half..... niet helemaal nog hier...
Als het goed is niet. Maar sowieso, altijd, backup!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef zakpatat90 het volgende:
Als je whatsapp verwijderd,zijn dan ook al je foto's weg als je hem weer opnieuw installeert?
Ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef zakpatat90 het volgende:
Als je whatsapp verwijderd,zijn dan ook al je foto's weg als je hem weer opnieuw installeert?
wat zit je nou te huilen man. Als ik geen whatsapp had gehad, had ik zeker 50 x minder gewipt dit jaar. Dus zeur niet over die 1,26$ kosten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef Iwanius het volgende:
Als het al niet eerder aan de orde is gekomen dan bij deze.
Ik merk dat whatsapp soms mijn hele beltegoed opslurpt terwijl ik duidelijk alleen maar wifi gebruik aangeef. Ben ik nou de enige die dit overkomt of hebben wel meer mensen hier weleens last van gehad. Ook het feit dat je whatsapp maar 1 jaar gratis kan gebruiken en daarna je account is afgelopen vind ik ook raar.(kopen optie)
Iemand?
Onzin. Recentlijk nog Whatsapp Plus moeten verwijderen om Whatsapp te kunnen installeren, ik had alles nog, videos, fotos, gesprekken, contacten.quote:
Doe eens even normaal of reageer gewoon niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat zit je nou te huilen man. Als ik geen whatsapp had gehad, had ik zeker 50 x minder gewipt dit jaar. Dus zeur niet over die 1,26$ kosten.
Ik moest lachenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat zit je nou te huilen man. Als ik geen whatsapp had gehad, had ik zeker 50 x minder gewipt dit jaar. Dus zeur niet over die 1,26$ kosten.
Dat kan WhatsApp niet eens. Of je stuurt de hele tijd video's naar je contacten...quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef Iwanius het volgende:
Ik merk dat whatsapp soms mijn hele beltegoed opslurpt terwijl ik duidelijk alleen maar wifi gebruik aangeef. Ben ik nou de enige die dit overkomt of hebben wel meer mensen hier weleens last van gehad. Ook het feit dat je whatsapp maar 1 jaar gratis kan gebruiken en daarna je account is afgelopen vind ik ook raar.(kopen optie)
Iemand?
Nog nooit last van gehad, en ik heb het al langer dan een jaar en nog niks hoeven betalenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef Iwanius het volgende:
Iemand?
Joh...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |