Verwijder zijn gesprek nog eens, maak meteen een backup van je chathistorie. Misschien dat ie op deze manier niks meer kan terugzetten? Of is dit al geopperd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, alleen tussen mijn whatsapp gesprekken.
En in plaats van zijn naam staat dan gewoon zijn 06-nummer.
Beantwoord mijn eigen vraag eerst eens ff, dan geef ik je antwoord op jouw post.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[..]
Dit presenteer je toch als een hard feit.
Ja, zoals Egeltje1985 ook zegt presenteer je het als feitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pfffft, nu generaliseer ik ook nog eens naar iedereen?
Als je even terugleest zie je dat dat niet waar is; dat ligt aan de instellingenquote:Op de vraag of iemand zijn fotos kwijt is na het verwijderen van whatsapp is maar 1 juist antwoord wat nu al meermaals is geschreven.
Ik denk dat ie net als jij er van uit ging dat zijn ervaring generaliseerbaar isquote:En schreef J.Lo echt over zijn eigen ervaring of deed hij het af als feiten?
Huh, wat heeft mijn presentatie tot feit te maken met het generaliseren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, zoals Egeltje1985 ook zegt presenteer je het als feit
[..]
Als je even terugleest zie je dat dat niet waar is; dat ligt aan de instellingen
[..]
Ik denk dat ie net als jij er van uit ging dat zijn ervaring generaliseerbaar is
Troll je nu weer zoals in LIF?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Onzin, hetgeen wat Kloonhommel beschreef was onwaar. En heb ik terecht recht gezet. Anyway als je het topic niet weer uit de hand wil laten lopen zou ik je verzoeken om mijn forum naam niet te gebruiken.
Oh kom op zeg?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Onzin, hetgeen wat Kloonhommel beschreef was onwaar. En heb ik terecht recht gezet.
Nee, trollen is voornamelijk datgene hoe jij aan je post aantal komtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Troll je nu weer zoals in LIF?
En ik geef het op hoor, zijn nummer komt gewoon automatisch terug.
Ik blokkeer het wel, goed genoeg.
QFTquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef remlof het volgende:
Kunnen we even kappen met dat geklepzeik over en weer?
Ik kijk af en toe in deze reeks voor nieuwtjes over WhatsApp of wanneer het down is, maar het enige wat ik de laatste tijd zie zijn twee josti's die met elkaar lopen te bekvechten over weet ik bij god wat. Beetje jammer voor deze reeks.
http://www.whatsapp.com/faq/en/iphone/20950116quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik heb wat digibeten als vriend dus die hebben iphones gekocht. Alleen zeggen ze allemaal dat bij een whatsappje ze geen geluid/tril/icoontje ontvangen zoals bij sms. Is dat iets wat je op een iphone in moet stellen?
Waar verdient whatsapp zn geld mee eigenlijk? Want ik heb het nu anderhalf jaar en nog nooit hoeven betalen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat zit je nou te huilen man. Als ik geen whatsapp had gehad, had ik zeker 50 x minder gewipt dit jaar. Dus zeur niet over die 1,26$ kosten.
Heb ik ook gedaan maar bij mij is alles kwijt. Hoe kan dat dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef Maureentje het volgende:
Net whatsapp verwijderd en teruggezet, foto's en zo waren er gewoon nog
Aan je telefoon of je instellingen van Whatsapp ? Ik had iig nix veranderd aan de instellingenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:15 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar bij mij is alles kwijt. Hoe kan dat dan?
Bij Android blijft alles behouden, bij Apple is alles weg geloof ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:15 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar bij mij is alles kwijt. Hoe kan dat dan?
Ik heb idd androidquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bij Android blijft alles behouden, bij Apple is alles weg geloof ik.
Balen, gelukkig heb ik alle foto's vantevoren al gemaild want dit had ik al bedachtquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bij Android blijft alles behouden, bij Apple is alles weg geloof ik.
Er stond eerst dat je 1 jaar gratis had en daarna moet betalen, maar die periode is bij mij allang voorbij en heb nog nooit betaald.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn er mensen die echt betalen voor Whatsapp of blijven ze die gratis periode verlengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |