Dus....quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is een optie die je aan moet vinken, op die iPhone staat dit niet automatisch aan.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Whatsapp download automagisch de foto's.
Zijn allebei waar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst download Whatsapp geen afbeeldingen automatisch.
Mjah, in theorie. Maar mijn baas zou dat bijvoorbeeld niet echt kunnen waarderenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je zou ze ook kunnen blokkeren.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kennelijk kan het zijn dat iedereen gelijk heeft
Opgelost. Slotje
GMTAquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus....
[..]
[..]
Zijn allebei waar.
[ afbeelding ]
blokkeer eerst het nummer eens en verwijder dan nog eens...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Kan ik hier een vraag stellen? Ja toch.
Ik heb de nummer van mijn ex overal verwijderd, dus contacten, whatsapp gesprekken etc etc.
Maar nu is het zo, dat er om de half uur ofzo zijn nummer weer tussen mijn whatsapp gesprekken komt terwijl er niks wordt gezegd oid. Ik heb het nu al 30keer(ik overdrijf niet) verwijderd, whatsapp geüpdate en alles, maar het lijkt wel een vloek
Hoe kan dat?
yep. lief ziet van mij een oude emoticon als ik een nieuwe stuur. En een aantal ziet ze niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat hij OOK gelijk blijkt te hebben gok ikEn ik zie jou ook niet toegeven dat je hem daar ten onrechte van beschuldigd hebt
En het gaat allang niet meer over Whatsapp bij jullie
Ontopic: Niet iedereen van mijn contactenkan die nieuwe smiles zien, zal dat puur aan t al dan niet updaten liggen?
Blokkeren en dan verwijderen heb ik ook al geprobeerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
blokkeer eerst het nummer eens en verwijder dan nog eens...
En controleer ook of het nummer ook niet tussen je contacten staat als je echt alle weer te geven contacten aan zet, telefoon sim google alles aanzetten bij weergave.
Hij staat niet ergens in je google contacts op de pc? Dat ie het daarmee weer synchroniseert ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Blokkeren en dan verwijderen heb ik ook al geprobeerd
Ik heb hem echt overal verwijderd.
En HET komt verdomme terug, whatsapp spookt
Ik heb echt alles al geprobeerd
Je ziet alleen de smilies die je zelf heb geinstalleerd, de anderen zien zelf wat zij op dat moment hebben geinstalleerd. Het werkt niet zoals bij MSN.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep. lief ziet van mij een oude emoticon als ik een nieuwe stuur. En een aantal ziet ze niet.
Mijn vrouw kreeg laatst ook al een blokje te zien, denk dat dat aan de update ligt jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:07 schreef tombolafan het volgende:
Ontopic: Niet iedereen van mijn contactenkan die nieuwe smiles zien, zal dat puur aan t al dan niet updaten liggen?
Nee, want ik zag nieuwe van vrienden voordat ik de update had geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je ziet alleen de smilies die je zelf heb geinstalleerd, de anderen zien zelf wat zij op dat moment hebben geinstalleerd. Het werkt niet zoals bij MSN.
Dat is niet helemaal waarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je ziet alleen de smilies die je zelf heb geinstalleerd, de anderen zien zelf wat zij op dat moment hebben geinstalleerd. Het werkt niet zoals bij MSN.
Ikzelf kan alleen spreken over mijn eigen ervaring. Ik heb nooit nieuwe smilies gezien de afgelopen tijd, ik las er wel over in dit topic 1 maandje geleden of zo, en pas sinds 1 week zie ik nieuwe smilies vlak na een update.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, want ik zag nieuwe van vrienden voordat ik de update had geïnstalleerd.
Ah ok, ik zag dus wel nieuwe smileys bij vrienden. Maar een vriendin van me ziet ook blokjes. Die heeft een iphone trouwens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ikzelf kan alleen spreken over mijn eigen ervaring. Ik heb nooit nieuwe smilies gezien de afgelopen tijd, ik las er wel over in dit topic 1 maandje geleden of zo, en pas sinds 1 week zie ik nieuwe smilies.
Dan herkent de oude whatsapp de code voor de nieuwe smilies niet? Vandaar dat ie blokjes weergeeft ipv de nieuwe smilies. Het klopt dus wel wat ik schreef?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar
mn zusje ziet bv vierkantjes als ik een nieuwe smile stuur, en mn vriendin ziet wel de smile maar kan ze niet zelf sturen.
Beiden hebben niet die nieuwe geinstalleerd
En toch generaliseren naar iedereen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ikzelf kan alleen spreken over mijn eigen ervaring. Ik heb nooit nieuwe smilies gezien de afgelopen tijd, ik las er wel over in dit topic 1 maandje geleden of zo, en pas sinds 1 week zie ik nieuwe smilies.
Nee het klopt niet, mn vriendin ziet de smilies namelijk WEL terwijl ze de nieuwe versie niet heeft. Zoals bij MSN dus. Het is niet overal gelijk kennelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan herkent de oude whatsapp de code voor de nieuwe smilies niet? Vandaar dat ie blokjes weergeeft ipv de nieuwe smilies. Het klopt dus wel wat ik schreef?Bij MSN zou je gewoon meteen de nieuwe smilie hebben gezien.
Nope.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij staat niet ergens in je google contacts op de pc? Dat ie het daarmee weer synchroniseert ofzo?
Heel raar idd... Staat ie wel weer tussen je gewone contacten ook dan ineens?quote:
Nee, alleen tussen mijn whatsapp gesprekken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel raar idd... Staat ie wel weer tussen je gewone contacten ook dan ineens?
Pfffft, nu generaliseer ik ook nog eens naar iedereen? Op de vraag of iemand zijn fotos kwijt is na het verwijderen van whatsapp is maar 1 juist antwoord wat nu al meermaals is geschreven. En schreef J.Lo echt over zijn eigen ervaring of deed hij het af als feiten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En toch generaliseren naar iedereen?Zoals je Mr J. Lo verwijt dat hij zijn eigen ervaring generaliseert?
Pot en ketel enzo
Vaag...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee het klopt niet, mn vriendin ziet de smilies namelijk WEL terwijl ze de nieuwe versie niet heeft. Zoals bij MSN dus. Het is niet overal gelijk kennelijk
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pfffft, nu generaliseer ik ook nog eens naar iedereen? Op de vraag of iemand zijn fotos kwijt is na het verwijderen van whatsapp is maar 1 juist antwoord wat nu al meermaals is geschreven. En schreef J.Lo echt over zijn eigen ervaring of deed hij het af als feiten?
Dit presenteer je toch als een hard feit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |