Ik had het gewoon overdag.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:23 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Guinness is lekker bij etenbij vlees enzo, gewoon overdag is het niet echt super
Ik probeer het zaterdag wel bij eten.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:24 schreef TwentyFourr het volgende:
maar bij eten is het ook meteen heel erg lekker
Jullie mogen het examen eerder maken dan ik, jaloers.quote:
Hoe laat jij?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jullie mogen het examen eerder maken dan ik, jaloers.
ligt aan jouquote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef enthiric het volgende:
=o zijn er bijna alleen maar vwo hier of ligt het nu aan mij?
Een groot deel wel ja, maar ook wat havo en een enkele vmbo'er geloof ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef enthiric het volgende:
=o zijn er bijna alleen maar vwo hier of ligt het nu aan mij?
5 uur 's avonds pas.quote:
60x60 pixelsquote:
Radialen heb ik ook wel eens gebruikt bij natuurkunde.quote:
Nauwelijksquote:Op zondag 20 mei 2012 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
5 uur 's avonds pas.
[..]
60x60 pixels
[..]
Radialen heb ik ook wel eens gebruikt bij natuurkunde.
geen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Weka het volgende:
@alle geschiedeniskandidaten VWO: hoeveel jaartallen kennen jullie ongeveer uit je hoofd?
Altijd al zo geweest eigenlijk in EXA. De rest houdt zich blijkbaar in mindere mate bezig met het digitaal bespreken van de examensquote:Op zondag 20 mei 2012 22:28 schreef Rezania het volgende:
Er zijn trouwens wel veel vwo'ers ja, best wel apart.
Dit is dan ook FOK!.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het nou aan mij of horen deze resultaten op nationaal niveau omgekeerd te zijn?
Wat zijn we toch een nerds.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest eigenlijk in EXA. De rest houdt zich blijkbaar in mindere mate bezig met het digitaal bespreken van de examens
Oh ja, IQ van minstens 130, lul van 30cm en een netto-inkomen van 3 ton per jaar. Tuurlijk, alles is weer logisch.quote:
heeft ook mee te maken dat de vmboers altijd worden gebasht door de meesten hierquote:Op zondag 20 mei 2012 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest eigenlijk in EXA. De rest houdt zich blijkbaar in mindere mate bezig met het digitaal bespreken van de examens
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk duidelijk dat er geen vrouwen op het internet komen.
vrijwel geen. Je moet ook wel gek zijn om ieder jaartal uit je hoofd te gaan leren voor 2 puntenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Weka het volgende:
@alle geschiedeniskandidaten VWO: hoeveel jaartallen kennen jullie ongeveer uit je hoofd?
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:42 schreef Rezania het volgende:
Ik zou Skyrim gaan spelen, maar toen kreeg ik een EXA in mijn knie.
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:42 schreef Rezania het volgende:
Ik zou Skyrim gaan spelen, maar toen kreeg ik een EXA in mijn knie.
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:45 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Motorbloempje is een vrouw van 90 die af en toe een nachtje doorhaalt met Skyrim.
[..]
Motorbloempje is een vrouw van 100 die af en toe een nachtje doorhaalt met Skyrim.
[..]
Motorbloempje is een vrouw van 80 die af en toe een nachtje doorhaalt met Skyrim.
Ik zeg 1 ding: gewoon alles in 1x halen. En ik kan het weten.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:52 schreef Niles-Crane het volgende:
Als ik m'n VWO niet haal knal ik er nog even een jaartje VAVO doorheen. Ik heb besloten dat ik dat ook helemaal niet zo erg zal vinden (rustig jaartje, werken en dan lekker op vakantie). Dat geeft toch wel een beetje rust en ontspanning in deze stressweken
Ik ga er wel vanuit dat ik slaag, maar ik heb altijd al faalangst gehad wat dat betreft (ook met overgaan vorige jaren)quote:Op zondag 20 mei 2012 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg 1 ding: gewoon alles in 1x halen. En ik kan het weten.
Dat is vervelend ja, maar zorg er alsjeblieft voor dat je slaagt.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:53 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat ik slaag, maar ik heb altijd al faalangst gehad wat dat betreft (ook met overgaan vorige jaren)
ik klaag niet snelquote:Op zondag 20 mei 2012 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is vervelend ja, maar zorg er alsjeblieft voor dat je slaagt.vavo is een afrader.
ik ga met niemand om, ik praat met niemand op school, ik kom en ik ga weer.quote:
als ik 2 of 3 vakken per week op school moet doen vind ik dat geen probleemquote:Op zondag 20 mei 2012 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga met niemand om, ik praat met niemand op school, ik kom en ik ga weer.
wil je dit?
Haha, gelukkig dat je mijn vorige username niet kentquote:Op zondag 20 mei 2012 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*checkt PoHi*
Weinig KLB inderdaad!
Ik zou me echt dood vervelen met maar 3 vakken per week.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:58 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
als ik 2 of 3 vakken per week op school moet doen vind ik dat geen probleem
Alsof ik verder thuis ga zittenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou me echt dood vervelen met maar 3 vakken per week.
Het is rustiger ja, je kan er meer tijd aan besteden en je haalt ongetwijfeld hogere cijfers. Maar het is rete saai. Maandag 4 uurtjes, dinsdag 2 uurtjes en woensdag hele dag school. Do/Vr vrij, en in het begin kon ik gaan werken bij m'n bijbaan maar toen hadden ze me niet meer nodig, dus zat ik thuis uit m'n neus te eten. Huiswerk had ik ook niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:58 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
als ik 2 of 3 vakken per week op school moet doen vind ik dat geen probleem
ik zal mn best voor je doenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is rustiger ja, je kan er meer tijd aan besteden en je haalt ongetwijfeld hogere cijfers. Maar het is rete saai. Maandag 4 uurtjes, dinsdag 2 uurtjes en woensdag hele dag school. Do/Vr vrij, en in het begin kon ik gaan werken bij m'n bijbaan maar toen hadden ze me niet meer nodig, dus zat ik thuis uit m'n neus te eten. Huiswerk had ik ook niet.
Dus beter haal je het gewoon.
Werken is wel lekker ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:59 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Alsof ik verder thuis ga zittenLekker een jaar werken en dan 2 maanden op verkansie
Ik hou sowieso een tussenjaar na VWO dus dan maatk dat ook niet zo gek veel uit
Precies en ik ben dan nog wel een aanpakker die met gemak ieder mogelijk uurtje die die niet naar school hoeft gaat werken. Dus geen probleem voor mij. Als ik VWO gewoon haal doe ik een tussenjaar en ga ik ook 35-40 uur werken.quote:
Tussenjaar werken lijkt me dan weer niks, ik wil gelijk aan één stuk door.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:01 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Precies en ik ben dan nog wel een aanpakker die met gemak ieder mogelijk uurtje die die niet naar school hoeft gaat werken. Dus geen probleem voor mij. Als ik VWO gewoon haal doe ik een tussenjaar en ga ik ook 35-40 uur werken.
haha hoezo?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is vervelend ja, maar zorg er alsjeblieft voor dat je slaagt.vavo is een afrader.
Dit is wel zo ja... praat af en toe met mensen in de pauze maar dat is het ook welquote:Op zondag 20 mei 2012 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga met niemand om, ik praat met niemand op school, ik kom en ik ga weer.
wil je dit?
nja, ligt ook wel een beetje aan mijik WIL niet met ze omgaan
maar het zijn mijn type mensen ook niet.
Doe jij vavo?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dit is wel zo ja... praat af en toe met mensen in de pauze maar dat is het ook wel
Ik wil graag even alle stress van de afgelopen 3 jaar van me afzetten (ook vanuit privé), een jaar ervaring opdoen op de werkvloer (al is t een kutbaan) en wat van de wereld zien (2 maanden weg)quote:Op zondag 20 mei 2012 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tussenjaar werken lijkt me dan weer niks, ik wil gelijk aan één stuk door.
Ja. Was voor de 2e keer blijven zitten in 5gym dus mocht niet overquote:
Ik kan geen goede vragen voor die katern vinden, zou je een linkje kunnen sturen?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef MarjoleinK het volgende:
Ik ga denk nog maar oefenvragen maken over de republiek. Pff, kan al die willems en karels niet uit elkaar houden.
Nog één jaar op mijn school moet ik niet aan denken. En dan heb ik t nog niet eens over het feit dat vakken als Geschiedenis totaal anders zijn en dat je daar dan nog voor moet gaan leren...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Opzich zou een jaar Vavo voor mij niet anders zijn dan nog een jaar Havo op mijn huidige school. Heb wegens ziek zijn een jaar over moeten doen, en ik ging dus ook naar school, zit mijn uren en uit, en ga weer naar huis. Dit jaar slagen, moet lukken. Anders eet ik mijn schoenen op.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja. Was voor de 2e keer blijven zitten in 5gym dus mocht niet overkon wel op vavo 6wvo doen, dat maar gedaan
Ik heb het Katern van walburg pers.. daarmee kun je inloggen op hun website en staan antwoorden van de basisvragen die achterin het katern staan. Kan geen link sturen helaas.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kan geen goede vragen voor die katern vinden, zou je een linkje kunnen sturen?
Hmm, lastig. Oh well, ik zie wel wat het morgen wordt. Ik ga nog ff leren tot een uurtje of 12, 1, en dan hopen dat ik morgen een 5.5 haal.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Ik heb het Katern van walburg pers.. daarmee kun je inloggen op hun website en staan antwoorden van de basisvragen die achterin het katern staan. Kan geen link sturen helaas.
Ik heb dit jaar hard geleerd voor mijn SE's en Examens, het enige wat ik op het vavo zou moeten doen is die kennis op peil houdenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja maar het ligt er nog maar net aan hoe je met die vrijheid omgaat he, je moet er imo wel heel zelfstandig voor zijn, want de leraren op het vavo hebben, van wat ik begrepen heb, echt scheit aan je. Je bent zelf verantwoordelijk voor je cijfers, en het is geheel aan jezelf of je slaagt.
Dat ik niet overging kwam vooral door latijn, rector geloofde ook wel dat ik het zou kunnen halen en met het voordeel van de twijfel van de vavoschool mocht ik beginnenquote:
Ik hoop voor je dat je ondertussen gestopt bent met Latijn?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat ik niet overging kwam vooral door latijn, rector geloofde ook wel dat ik het zou kunnen halen en met het voordeel van de twijfel van de vavoschool mocht ik beginnen![]()
Sta er nu ook wel redelijk voor en doe net zo weinig als de vorige jarendusja..
Dat hangt dan van je school af, hier heb ik juist het gevoel dat de docenten echt willen dat je slaagt.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja maar het ligt er nog maar net aan hoe je met die vrijheid omgaat he, je moet er imo wel heel zelfstandig voor zijn, want de leraren op het vavo hebben, van wat ik begrepen heb, echt scheit aan je. Je bent zelf verantwoordelijk voor je cijfers, en het is geheel aan jezelf of je slaagt.
Dan ligt het idd aan de school, lees over het algemeen ook wel goede dingen over het Vavo, maar ik wil dit jaar gewoon slagenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat hangt dan van je school af, hier heb ik juist het gevoel dat de docenten echt willen dat je slaagt.
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 20 mei 2012 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je ondertussen gestopt bent met Latijn?
ik ga ze niet eens uit elkaar proberen te houden, zo letterlijk zul je ze toch wel niet krijgen denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef MarjoleinK het volgende:
Ik ga denk nog maar oefenvragen maken over de republiek. Pff, kan al die willems en karels niet uit elkaar houden.
Nicequote:Op maandag 21 mei 2012 08:57 schreef Renn het volgende:
[..]
Geen geschiedenis![]()
Wel natuurkunde, in de middag
Je weet niet zo goed wat je moet verwachten ehquote:Op maandag 21 mei 2012 09:51 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Beetjeben alleen wel een beetje nerveus
Binnenkort nog toetsen waarbij je wel veel moet schrijven?quote:Op maandag 21 mei 2012 09:53 schreef Lutte het volgende:
Gister een akkefietje gehad met een scharnier en m'n duimGelukkig is natuurkunde niet zo'n schrijftoets, want dit doet ZEER.
inderdaad, kan van alles zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 09:52 schreef Renn het volgende:
[..]
Je weet niet zo goed wat je moet verwachten eh
Dan heb je zó'n mazzel dat Nederlands al geweest isquote:Op maandag 21 mei 2012 09:53 schreef Lutte het volgende:
Gister een akkefietje gehad met een scharnier en m'n duimGelukkig is natuurkunde niet zo'n schrijftoets, want dit doet ZEER.
Was het echt een pistoolschot dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:09 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb ook enorm kut geslapen, ten eerste omdat het gewoon bloedheet was kon ik al niet in slaap vallen. Vervolgens hoorde ik ook nog een soort schietgeluid dat leek op het geluid van een pistool (en ik had mijn 2 ramen wagenwijd open) dus ik schrok me de pleuris. Ook nog een of andere mongool die erbij gaat schreeuwen. Verder niemand gewond geraakt ofzo. Maarja, dat is mijn verhaal.
Leek het wel heel erg op.. echt een enorme korte knal (en dan ook echt heel luid)quote:
Hoorde je ook wat die schreeuwert zei schreeuwde?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:43 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Leek het wel heel erg op.. echt een enorme korte knal (en dan ook echt heel luid)Was rond 1 uur 's nachts trouwens.
Het was gewoon een gil, er werd niets gezegdquote:Op maandag 21 mei 2012 10:44 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hoorde je ook wat die schreeuwert zei schreeuwde?
Ligt er niet toevallig een lijk voor je huis?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:45 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Het was gewoon een gil, er werd niets gezegden toen was het stil.
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:45 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Het was gewoon een gil, er werd niets gezegden toen was het stil.
Nee, niksquote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ligt er niet toevallig een lijk voor je huis?
Ja waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]klinkt alsof er iemand vermoord is.
Maar dan zou je ook wel sirenes ofzo gehoord hebben
je mag 1 getal sign te veel of weinig hebben.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:50 schreef TheDutchguy het volgende:
Krijg je trouwens punten aftrek bij verkeerde significante cijfers?
Oftewel bijna altijd geen punten aftrekquote:Op maandag 21 mei 2012 10:50 schreef dramatic het volgende:
[..]
je mag 1 getal sign te veel of weinig hebben.
of je moet flink prutsen idd.. eenheden vergeten is ook niet slim maar dat doe ik tegenwoordig niet meerquote:Op maandag 21 mei 2012 10:51 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Oftewel bijna altijd geen punten aftrek
Staan de eenheden ook ergens in je binas?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:53 schreef dramatic het volgende:
[..]
of je moet flink prutsen idd.. eenheden vergeten is ook niet slim maar dat doe ik tegenwoordig niet meer
Biologie woensdag.. Maar dan moet het wel voort gaan (tochquote:Op maandag 21 mei 2012 09:55 schreef Renn het volgende:
[..]
Binnenkort nog toetsen waarbij je wel veel moet schrijven?
Je had niet moeten slapen danquote:Op maandag 21 mei 2012 10:06 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik heb echt slecht geslapen vannacht. Pas om 6 uur sliep ik. Werd wakker rond 8 uur
quote:
Succes jongensquote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Renn het volgende:
Mooi
Ik ga nu naar school. Binas nog even controleren en eventueel omwisselen en dan natuurkunde maken.
Sukkel, iedereen weet dat de volgorde 123456 isquote:Op maandag 21 mei 2012 12:42 schreef SummerSunshine het volgende:
die volgordevraag van de republiek was echt wtf?! weet ik veel wanneer wie met wie trouwde.. ik dacht toch echt dat het wat meer om politiek zou gaan xD
bwhaha bijdehandjequote:Op maandag 21 mei 2012 12:43 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Sukkel, iedereen weet dat de volgorde 123456 is
owh echt? vraag 14 heb ik niet eens gemaakt. zat in tijdnoodquote:Op maandag 21 mei 2012 12:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Die volgorgdevraag werd nog enigzins weggegeven bij de laatste vragen van de Republiek.Die heb ik ook 100% goed.
uch ik vind de examens in zijn geheel wel heel moeilijk hoor. Van nieuwe leraren horen we steeds dat onze SE's heel moeilijk zijn vergeleken met andere scholen en zelfs CE, maar ik merk er niks vanquote:Op maandag 21 mei 2012 12:48 schreef Niles-Crane het volgende:
Geschiedenis ging niet heel erg goed, hopelijk voldoende met een normering van waarschijnlijk 0,0
Over de afgelopen vier examens was de normering 0,1 (vwo). Maar al die examens waren een stuk makkelijker dan het examen van dit jaar (het Vietnam-deel dan). Dus misschien hebben we kans op 0,2.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:48 schreef Niles-Crane het volgende:
Geschiedenis ging niet heel erg goed, hopelijk voldoende met een normering van waarschijnlijk 0,0
Ik kreeg het ook niet af.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:49 schreef MarjoleinK het volgende:
VWO geschiedenis vond ik toch wel pittig. Vooral de Republiek, Vietnam viel wel mee. Had 'm trouwens ook net niet af (alhoewel ik de laatste vraag toch niet wist bij nader inzien)
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Over de afgelopen vier examens was de normering 0,1 (vwo). Maar al die examens waren een stuk makkelijker dan het examen van dit jaar (het Vietnam-deel dan). Dus misschien hebben we kans op 0,2.
De paus was communistisch en Engeland was kapitalistisch, daarom steunde de paus communistisch Spanje in de strijd tegen het imperialistische, kapitalistische Engeland.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:51 schreef Rummikub het volgende:
Ik vond 'm goed te doen anders. Zaten een aantal weggevertjes bij zoals de laatste en die over de paus en de armada
Spanning misschien.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik weet niet wat 't is met de examens. Proefexamens gaan altijd goed, met Nederlands altijd een dikke 7-7,5, voor geschiedenis een ruime 6,5, maar nu heb ik het gevoel dat ik alles een stuk slechter heb gemaaktEn met NL is dat sowieso ook zo
Jij hebt 't gebrepen!quote:Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De paus was communistisch en Engeland was kapitalistisch, daarom steunde de paus communistisch Spanje in de strijd tegen het imperialistische, kapitalistische Engeland.
Duh.
Ik zit in hetzelfde schuitje.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik weet niet wat 't is met de examens. Proefexamens gaan altijd goed, met Nederlands altijd een dikke 7-7,5, voor geschiedenis een ruime 6,5, maar nu heb ik het gevoel dat ik alles een stuk slechter heb gemaaktEn met NL is dat sowieso ook zo
ik ben helemaal niet zo zenuwachtig voor die examens en ben ook amper nerveus. TOch lijkt het net alsof ik niet bij al mijn kennis kom in die examenzaalquote:
Is dit VWO?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De paus was communistisch en Engeland was kapitalistisch, daarom steunde de paus communistisch Spanje in de strijd tegen het imperialistische, kapitalistische Engeland.
Duh.
Bij ons zat vandaag de hele gymzaal vol. Het was er zo warm.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:54 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet zo zenuwachtig voor die examens en ben ook amper nerveus. TOch lijkt het net alsof ik niet bij al mijn kennis kom in die examenzaal
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:55 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Is dit VWO?
Ik had dat Engeland de Anglicaanse kerk had gesticht en daarom Engeland van het Rooms-Katholieke was afgestapt. De paus steunde dus de Armada, omdat hij wilde dat Engeland weer katholiek werd en dus ook weer belastingen aan de paus zou betalen.
Volgens mij is het noodzakelijk dat je het protestantisme noemt, niet alleen een afscheiding van het katholicisme.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:55 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Is dit VWO?
Ik had dat Engeland de Anglicaanse kerk had gesticht en daarom Engeland van het Rooms-Katholieke was afgestapt. De paus steunde dus de Armada, omdat hij wilde dat Engeland weer katholiek werd en dus ook weer belastingen aan de paus zou betalen.
Op de belastingen na had ik qua strekking hetzelfdequote:Op maandag 21 mei 2012 12:55 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Is dit VWO?
Oh, haha. Met een half oog je stukje zitten lezen. You caught me there.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:56 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]Dat je me nog serieus neemt ook.
Was ook niet de allermoeilijkste vraag.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:56 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Op de belastingen na had ik qua strekking hetzelfde
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik gebruikte zelf de term ''de protestantse (anglicaanse) kerk''quote:Op maandag 21 mei 2012 12:56 schreef Weka het volgende:
[..]
Volgens mij is het noodzakelijk dat je het protestantisme noemt, niet alleen een afscheiding van het katholicisme.
Anglicaanse kerk lijkt me voldoende. Maar als het goed is heb ik dat protestantisme er ook in staan.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:56 schreef Weka het volgende:
[..]
Volgens mij is het noodzakelijk dat je het protestantisme noemt, niet alleen een afscheiding van het katholicisme.
Niet zo gek voor 1 puntquote:Op maandag 21 mei 2012 12:57 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Was ook niet de allermoeilijkste vraag.
Die chronologievragen had ik weer niet. =(quote:Op maandag 21 mei 2012 12:58 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Niet zo gek voor 1 puntAl die 1punters zijn inkoppers samen met die 2 chronologievragen en die laatste 2 vragen
Is denk ook niet noodzakelijk, maar vond het er wel handig om er bij te doen, aangezien de paus nogal kapitalistisch was ingesteld x'Dquote:Op maandag 21 mei 2012 12:58 schreef Rummikub het volgende:
Dat van die belastingen had ik er niet bij.
Omdat je tot 5 uur 's ochtends bezig was met lerenquote:Op maandag 21 mei 2012 12:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Hoe dafuq heb ik geschiedenis nou weer kunnen verpesten?
Was tot friggin 5uur 's ochtends bezig het te lezen =(
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:00 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Omdat je tot 5 uur 's ochtends bezig was met leren
Dat is het probleem. Je kunt niet helder nadenken als je dan een paar uur later dat examen hebt. Het moet allemaal inzinken en vervolgens moet je herhalen.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Zal je zien dat je een 6-7 ofzo hebt.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:02 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
En de vragen die voor mijn gevoel goed gingen: of ik wist ze en heb ze ook goed, of ik heb zo faktap veel bullshit op gaan schrijven dat ik het ben gaan geloven
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik hoop het zooo! geschiedenis is bij mij: 10% feiten, 90% fantasiequote:Op maandag 21 mei 2012 13:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Zal je zien dat je een 6-7 ofzo hebt.Don't worry.
Die wist ik niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:04 schreef Rummikub het volgende:
Trouwens die laatste vraag over Jane Fonda was wel poep.
dat was toch propaganda voor noord-vietnam omdat het laat zien dat niet iedere amerikaan voor de oorlog is en dat amerika ook verdeeld is?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:04 schreef Rummikub het volgende:
Ja daar heb ik maar wat geluldquote:Op maandag 21 mei 2012 13:04 schreef Rummikub het volgende:
Niets opschrijven bij Geschiedenis is sowieso doodzonde, een beetje fanatieke leraar kan uit ieder antwoord 1 puntje halenquote:
Ja, die eerste had ik ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
dat was toch propaganda voor noord-vietnam omdat het laat zien dat niet iedere amerikaan voor de oorlog is en dat amerika ook verdeeld is?
en die daarna had ik dat Fonda de noord-vietnamese militairen oppept en dat dit niet juist is omdat ze nog steeds de vijand zijn
Ik had iets met dat ze er aziatisch uitzag bij de tweede vraag.. achja, moest toch wat.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:06 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ja daar heb ik maar wat geluld
[..]
Niets opschrijven bij Geschiedenis is sowieso doodzonde, een beetje fanatieke leraar kan uit ieder antwoord 1 puntje halen
Ik had dat het een vorm van protest was, in dit geval door een bekende Amerikaan (zal vast ook wel iets goeds van zijn). Wat jij bij dat 2e zegt is logischer dan mijn antwoord denk ik, ik ahd iets dat ze een helm droeg en dat het te gevaarlijk en onverantwoord is om naar Noord Vietnam te gaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
dat was toch propaganda voor noord-vietnam omdat het laat zien dat niet iedere amerikaan voor de oorlog is en dat amerika ook verdeeld is?
en die daarna had ik dat Fonda de noord-vietnamese militairen oppept en dat dit niet juist is omdat ze nog steeds de vijand zijn
nog 53 minuten tot een antwoordmodel, alhoewel ik niet weet of ik ga nakijkenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:06 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Ja, die eerste had ik ook.
De tweede kon ik niet opkomen
Ja had ik ook, maar weet niet of het goed isquote:Op maandag 21 mei 2012 13:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
hahaha XD ik had dat Amerika hierdoor liet zien dat ze het beste met Vietnam voorhadden. Door een actrice een liedje te laten zingenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:07 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Ik had iets met dat ze er aziatisch uitzag bij de tweede vraag.. achja, moest toch wat.
Dat is sowieso zoquote:Op maandag 21 mei 2012 13:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
nog 53 minuten tot een antwoordmodel, alhoewel ik niet weet of ik ga nakijkenik denk dat ik veel fout heb wat later wel goed of 1 punt waard blijkt te zijn
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:07 schreef MarjoleinK het volgende:[quote]
Ik had iets met dat ze er aziatisch uitzag bij de tweede vraag.. achja, moest toch wat.
Zoiets had ik ook ja, maar zoals ik al zei ik kan bij examens echt nooit helder/logisch denkenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:09 schreef Rummikub het volgende:
Sommige mensen hadden, ja ze staat tussen wapens en dat is gevaarlijk dus ze had niet moeten gaan (of iets van die strekking)
Ja einde van het examen he, je moet iets verzinnenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:09 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook ja, maar zoals ik al zei ik kan bij examens echt nooit helder/logisch denken
ik las aan het begin 20 vragen, was ik bij 19 nog een uur te gaanquote:Op maandag 21 mei 2012 13:09 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ja einde van het examen he, je moet iets verzinnen
Ja terwijl het zo voo rde hand kan liggenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:09 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ja einde van het examen he, je moet iets verzinnen
dat hoop ik wel in ieder gevalquote:Op maandag 21 mei 2012 13:10 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ja terwijl het zo voo rde hand kan liggenNet zoals die Kunst Algemeen examens, dat je bij het einde ook denkt: waarom heb ik daar in godsnaam niet aan gedacht
Ja en nog 2 punten ookquote:Op maandag 21 mei 2012 13:11 schreef WJE11 het volgende:
Laatste vraag was btw wel inkoppertje, alsof ze dachten, ja we willen iedereen met een goed gevoel klaar laten zijn.
Was gewoon China's overname van Taiwan's plek in de Veiligheidsraad in 1972 toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:11 schreef WJE11 het volgende:
Laatste vraag was btw wel inkoppertje, alsof ze dachten, ja we willen iedereen met een goed gevoel klaar laten zijn.
Ja in grote lijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:12 schreef Weka het volgende:
[..]
Was gewoon China's overname van Taiwan's plek in de Veiligheidsraad in 1972 toch?
Ja idd, mijn leraar zei tegen mij, hier heb je alle kans gehad op een mooi compensatiecijfer.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:13 schreef Rummikub het volgende:
Geschiedenis 165 20492
Valt nog mee met de klachten, maar het was dan ook een prima examen volgens mij, weinig onduidelijkheden.
ik had; Nixon had een deal met China gesloten waardoor Taiwan uit de Verenigde Naties was gezet, waardoor de rol in de internationale politiek en de internationale positie van Taiwan daalde.quote:
herkansingquote:Op maandag 21 mei 2012 13:15 schreef WJE11 het volgende:
Bij ons was er btw een jongen die dacht dat we half 2 examen hadden, die heeft m gemist..
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:15 schreef WJE11 het volgende:
Bij ons was er btw een jongen die dacht dat we half 2 examen hadden, die heeft m gemist..
Ja maar dat is dan toch zijn enige? Aangezien het onreglementair is.quote:
Ze werden niet uit de VN gezet he, alleen uit de VN-veiligheidsraad.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
ik had; Nixon had een deal met China gesloten waardoor Taiwan uit de Verenigde Naties was gezet, waardoor de rol in de internationale politiek en de internationale positie van Taiwan daalde.
Idd, ze verloren alleen de permanente zetel.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:16 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ze werden niet uit de VN gezet he, alleen uit de VN-veiligheidsraad.
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:17 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Idd, ze verloren alleen de permanente zetel.
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:16 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ze werden niet uit de VN gezet he, alleen uit de VN-veiligheidsraad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |