abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111826387
Geschiedenis ging niet heel erg goed, hopelijk voldoende met een normering van waarschijnlijk 0,0 :P
graag verwijderen
pi_111826408
Die volgordevragen waren overigens echt inkoppers ;)
graag verwijderen
pi_111826425
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:48 schreef Niles-Crane het volgende:
Geschiedenis ging niet heel erg goed, hopelijk voldoende met een normering van waarschijnlijk 0,0 :P
uch ik vind de examens in zijn geheel wel heel moeilijk hoor. Van nieuwe leraren horen we steeds dat onze SE's heel moeilijk zijn vergeleken met andere scholen en zelfs CE, maar ik merk er niks van :')
The search for perfection begins with detecting imperfection
pi_111826428
VWO geschiedenis vond ik toch wel pittig. Vooral de Republiek, Vietnam viel wel mee. Had 'm trouwens ook net niet af (alhoewel ik de laatste vraag toch niet wist bij nader inzien)
pi_111826449
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:48 schreef Niles-Crane het volgende:
Over de afgelopen vier examens was de normering 0,1 (vwo). Maar al die examens waren een stuk makkelijker dan het examen van dit jaar (het Vietnam-deel dan). Dus misschien hebben we kans op 0,2. :P
pi_111826453
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:49 schreef MarjoleinK het volgende:
VWO geschiedenis vond ik toch wel pittig. Vooral de Republiek, Vietnam viel wel mee. Had 'm trouwens ook net niet af (alhoewel ik de laatste vraag toch niet wist bij nader inzien)
Ik kreeg het ook niet af. :P
pi_111826461
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Over de afgelopen vier examens was de normering 0,1 (vwo). Maar al die examens waren een stuk makkelijker dan het examen van dit jaar (het Vietnam-deel dan). Dus misschien hebben we kans op 0,2. :P
_O- top.
pi_111826511
Ik vond 'm goed te doen anders. Zaten een aantal weggevertjes bij zoals de laatste en die over de paus en de armada ;)
pi_111826520
Overigens was het wel grappig om te zien dat de meeste havisten een half uur voor tijd klaar waren en de vwo-ers allemaal nog zaten om 12 uur. Ik heb 14 kantjes volgeschreven en nu doet m'n hand pijn ;)
pi_111826524
Ik weet niet wat 't is met de examens. Proefexamens gaan altijd goed, met Nederlands altijd een dikke 7-7,5, voor geschiedenis een ruime 6,5, maar nu heb ik het gevoel dat ik alles een stuk slechter heb gemaakt :') En met NL is dat sowieso ook zo
graag verwijderen
pi_111826545
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:51 schreef Rummikub het volgende:
Ik vond 'm goed te doen anders. Zaten een aantal weggevertjes bij zoals de laatste en die over de paus en de armada ;)
De paus was communistisch en Engeland was kapitalistisch, daarom steunde de paus communistisch Spanje in de strijd tegen het imperialistische, kapitalistische Engeland.

Duh.
pi_111826550
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik weet niet wat 't is met de examens. Proefexamens gaan altijd goed, met Nederlands altijd een dikke 7-7,5, voor geschiedenis een ruime 6,5, maar nu heb ik het gevoel dat ik alles een stuk slechter heb gemaakt :') En met NL is dat sowieso ook zo
Spanning misschien.
pi_111826565
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

De paus was communistisch en Engeland was kapitalistisch, daarom steunde de paus communistisch Spanje in de strijd tegen het imperialistische, kapitalistische Engeland.

Duh.
Jij hebt 't gebrepen!
pi_111826570
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik zit in hetzelfde schuitje. ;(
pi_111826597
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef Rummikub het volgende:

[..]

Spanning misschien.
ik ben helemaal niet zo zenuwachtig voor die examens en ben ook amper nerveus. TOch lijkt het net alsof ik niet bij al mijn kennis kom in die examenzaal
graag verwijderen
pi_111826633
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Duh.
Is dit VWO?
Ik had dat Engeland de Anglicaanse kerk had gesticht en daarom Engeland van het Rooms-Katholieke was afgestapt. De paus steunde dus de Armada, omdat hij wilde dat Engeland weer katholiek werd en dus ook weer belastingen aan de paus zou betalen.
pi_111826638
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:54 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

ik ben helemaal niet zo zenuwachtig voor die examens en ben ook amper nerveus. TOch lijkt het net alsof ik niet bij al mijn kennis kom in die examenzaal
Bij ons zat vandaag de hele gymzaal vol. Het was er zo warm. ;( Blij dat ik van geschiedenis af ben, op naar wiskunde.
pi_111826668
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:55 schreef MarjoleinK het volgende:

[..]

Is dit VWO?
Ik had dat Engeland de Anglicaanse kerk had gesticht en daarom Engeland van het Rooms-Katholieke was afgestapt. De paus steunde dus de Armada, omdat hij wilde dat Engeland weer katholiek werd en dus ook weer belastingen aan de paus zou betalen.
_O- Dat je me nog serieus neemt ook.
pi_111826694
quote:

[..]

Is dit VWO?
Volgens mij is het noodzakelijk dat je het protestantisme noemt, niet alleen een afscheiding van het katholicisme.
pi_111826695
quote:

[..]

Is dit VWO?
Op de belastingen na had ik qua strekking hetzelfde :)
graag verwijderen
pi_111826709
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:56 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

_O- Dat je me nog serieus neemt ook.
Oh, haha. Met een half oog je stukje zitten lezen. You caught me there.
Wie weet, sommigen mensen hadden het misschien wel écht serieus bedoeld kunnen hebben :P
pi_111826714
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:56 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Op de belastingen na had ik qua strekking hetzelfde :)
Was ook niet de allermoeilijkste vraag.
pi_111826722
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:56 schreef Weka het volgende:

[..]

Volgens mij is het noodzakelijk dat je het protestantisme noemt, niet alleen een afscheiding van het katholicisme.
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik gebruikte zelf de term ''de protestantse (anglicaanse) kerk''
graag verwijderen
pi_111826737
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:56 schreef Weka het volgende:

[..]

Anglicaanse kerk lijkt me voldoende. Maar als het goed is heb ik dat protestantisme er ook in staan.
pi_111826746
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:57 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Was ook niet de allermoeilijkste vraag.
Niet zo gek voor 1 punt :P Al die 1punters zijn inkoppers samen met die 2 chronologievragen en die laatste 2 vragen
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')