uch ik vind de examens in zijn geheel wel heel moeilijk hoor. Van nieuwe leraren horen we steeds dat onze SE's heel moeilijk zijn vergeleken met andere scholen en zelfs CE, maar ik merk er niks vanquote:Op maandag 21 mei 2012 12:48 schreef Niles-Crane het volgende:
Geschiedenis ging niet heel erg goed, hopelijk voldoende met een normering van waarschijnlijk 0,0
Over de afgelopen vier examens was de normering 0,1 (vwo). Maar al die examens waren een stuk makkelijker dan het examen van dit jaar (het Vietnam-deel dan). Dus misschien hebben we kans op 0,2.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:48 schreef Niles-Crane het volgende:
Geschiedenis ging niet heel erg goed, hopelijk voldoende met een normering van waarschijnlijk 0,0
Ik kreeg het ook niet af.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:49 schreef MarjoleinK het volgende:
VWO geschiedenis vond ik toch wel pittig. Vooral de Republiek, Vietnam viel wel mee. Had 'm trouwens ook net niet af (alhoewel ik de laatste vraag toch niet wist bij nader inzien)
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Over de afgelopen vier examens was de normering 0,1 (vwo). Maar al die examens waren een stuk makkelijker dan het examen van dit jaar (het Vietnam-deel dan). Dus misschien hebben we kans op 0,2.
De paus was communistisch en Engeland was kapitalistisch, daarom steunde de paus communistisch Spanje in de strijd tegen het imperialistische, kapitalistische Engeland.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:51 schreef Rummikub het volgende:
Ik vond 'm goed te doen anders. Zaten een aantal weggevertjes bij zoals de laatste en die over de paus en de armada
Spanning misschien.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik weet niet wat 't is met de examens. Proefexamens gaan altijd goed, met Nederlands altijd een dikke 7-7,5, voor geschiedenis een ruime 6,5, maar nu heb ik het gevoel dat ik alles een stuk slechter heb gemaaktEn met NL is dat sowieso ook zo
Jij hebt 't gebrepen!quote:Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De paus was communistisch en Engeland was kapitalistisch, daarom steunde de paus communistisch Spanje in de strijd tegen het imperialistische, kapitalistische Engeland.
Duh.
Ik zit in hetzelfde schuitje.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik weet niet wat 't is met de examens. Proefexamens gaan altijd goed, met Nederlands altijd een dikke 7-7,5, voor geschiedenis een ruime 6,5, maar nu heb ik het gevoel dat ik alles een stuk slechter heb gemaaktEn met NL is dat sowieso ook zo
ik ben helemaal niet zo zenuwachtig voor die examens en ben ook amper nerveus. TOch lijkt het net alsof ik niet bij al mijn kennis kom in die examenzaalquote:
Is dit VWO?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De paus was communistisch en Engeland was kapitalistisch, daarom steunde de paus communistisch Spanje in de strijd tegen het imperialistische, kapitalistische Engeland.
Duh.
Bij ons zat vandaag de hele gymzaal vol. Het was er zo warm.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:54 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet zo zenuwachtig voor die examens en ben ook amper nerveus. TOch lijkt het net alsof ik niet bij al mijn kennis kom in die examenzaal
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:55 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Is dit VWO?
Ik had dat Engeland de Anglicaanse kerk had gesticht en daarom Engeland van het Rooms-Katholieke was afgestapt. De paus steunde dus de Armada, omdat hij wilde dat Engeland weer katholiek werd en dus ook weer belastingen aan de paus zou betalen.
Volgens mij is het noodzakelijk dat je het protestantisme noemt, niet alleen een afscheiding van het katholicisme.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:55 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Is dit VWO?
Ik had dat Engeland de Anglicaanse kerk had gesticht en daarom Engeland van het Rooms-Katholieke was afgestapt. De paus steunde dus de Armada, omdat hij wilde dat Engeland weer katholiek werd en dus ook weer belastingen aan de paus zou betalen.
Op de belastingen na had ik qua strekking hetzelfdequote:Op maandag 21 mei 2012 12:55 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Is dit VWO?
Oh, haha. Met een half oog je stukje zitten lezen. You caught me there.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:56 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]Dat je me nog serieus neemt ook.
Was ook niet de allermoeilijkste vraag.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:56 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Op de belastingen na had ik qua strekking hetzelfde
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik gebruikte zelf de term ''de protestantse (anglicaanse) kerk''quote:Op maandag 21 mei 2012 12:56 schreef Weka het volgende:
[..]
Volgens mij is het noodzakelijk dat je het protestantisme noemt, niet alleen een afscheiding van het katholicisme.
Anglicaanse kerk lijkt me voldoende. Maar als het goed is heb ik dat protestantisme er ook in staan.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:56 schreef Weka het volgende:
[..]
Volgens mij is het noodzakelijk dat je het protestantisme noemt, niet alleen een afscheiding van het katholicisme.
Niet zo gek voor 1 puntquote:Op maandag 21 mei 2012 12:57 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Was ook niet de allermoeilijkste vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |