Was het echt een pistoolschot dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:09 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb ook enorm kut geslapen, ten eerste omdat het gewoon bloedheet was kon ik al niet in slaap vallen. Vervolgens hoorde ik ook nog een soort schietgeluid dat leek op het geluid van een pistool (en ik had mijn 2 ramen wagenwijd open) dus ik schrok me de pleuris. Ook nog een of andere mongool die erbij gaat schreeuwen. Verder niemand gewond geraakt ofzo. Maarja, dat is mijn verhaal.
Leek het wel heel erg op.. echt een enorme korte knal (en dan ook echt heel luid)quote:
Hoorde je ook wat die schreeuwert zei schreeuwde?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:43 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Leek het wel heel erg op.. echt een enorme korte knal (en dan ook echt heel luid)Was rond 1 uur 's nachts trouwens.
Het was gewoon een gil, er werd niets gezegdquote:Op maandag 21 mei 2012 10:44 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hoorde je ook wat die schreeuwert zei schreeuwde?
Ligt er niet toevallig een lijk voor je huis?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:45 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Het was gewoon een gil, er werd niets gezegden toen was het stil.
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:45 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Het was gewoon een gil, er werd niets gezegden toen was het stil.
Nee, niksquote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ligt er niet toevallig een lijk voor je huis?
Ja waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]klinkt alsof er iemand vermoord is.
Maar dan zou je ook wel sirenes ofzo gehoord hebben
je mag 1 getal sign te veel of weinig hebben.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:50 schreef TheDutchguy het volgende:
Krijg je trouwens punten aftrek bij verkeerde significante cijfers?
Oftewel bijna altijd geen punten aftrekquote:Op maandag 21 mei 2012 10:50 schreef dramatic het volgende:
[..]
je mag 1 getal sign te veel of weinig hebben.
of je moet flink prutsen idd.. eenheden vergeten is ook niet slim maar dat doe ik tegenwoordig niet meerquote:Op maandag 21 mei 2012 10:51 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Oftewel bijna altijd geen punten aftrek
Staan de eenheden ook ergens in je binas?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:53 schreef dramatic het volgende:
[..]
of je moet flink prutsen idd.. eenheden vergeten is ook niet slim maar dat doe ik tegenwoordig niet meer
Biologie woensdag.. Maar dan moet het wel voort gaan (tochquote:Op maandag 21 mei 2012 09:55 schreef Renn het volgende:
[..]
Binnenkort nog toetsen waarbij je wel veel moet schrijven?
Je had niet moeten slapen danquote:Op maandag 21 mei 2012 10:06 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik heb echt slecht geslapen vannacht. Pas om 6 uur sliep ik. Werd wakker rond 8 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |