ik klaag niet snelquote:Op zondag 20 mei 2012 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is vervelend ja, maar zorg er alsjeblieft voor dat je slaagt.vavo is een afrader.
ik ga met niemand om, ik praat met niemand op school, ik kom en ik ga weer.quote:
als ik 2 of 3 vakken per week op school moet doen vind ik dat geen probleemquote:Op zondag 20 mei 2012 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga met niemand om, ik praat met niemand op school, ik kom en ik ga weer.
wil je dit?
Haha, gelukkig dat je mijn vorige username niet kentquote:Op zondag 20 mei 2012 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*checkt PoHi*
Weinig KLB inderdaad!
Ik zou me echt dood vervelen met maar 3 vakken per week.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:58 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
als ik 2 of 3 vakken per week op school moet doen vind ik dat geen probleem
Alsof ik verder thuis ga zittenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou me echt dood vervelen met maar 3 vakken per week.
Het is rustiger ja, je kan er meer tijd aan besteden en je haalt ongetwijfeld hogere cijfers. Maar het is rete saai. Maandag 4 uurtjes, dinsdag 2 uurtjes en woensdag hele dag school. Do/Vr vrij, en in het begin kon ik gaan werken bij m'n bijbaan maar toen hadden ze me niet meer nodig, dus zat ik thuis uit m'n neus te eten. Huiswerk had ik ook niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:58 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
als ik 2 of 3 vakken per week op school moet doen vind ik dat geen probleem
ik zal mn best voor je doenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is rustiger ja, je kan er meer tijd aan besteden en je haalt ongetwijfeld hogere cijfers. Maar het is rete saai. Maandag 4 uurtjes, dinsdag 2 uurtjes en woensdag hele dag school. Do/Vr vrij, en in het begin kon ik gaan werken bij m'n bijbaan maar toen hadden ze me niet meer nodig, dus zat ik thuis uit m'n neus te eten. Huiswerk had ik ook niet.
Dus beter haal je het gewoon.
Werken is wel lekker ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:59 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Alsof ik verder thuis ga zittenLekker een jaar werken en dan 2 maanden op verkansie
Ik hou sowieso een tussenjaar na VWO dus dan maatk dat ook niet zo gek veel uit
Precies en ik ben dan nog wel een aanpakker die met gemak ieder mogelijk uurtje die die niet naar school hoeft gaat werken. Dus geen probleem voor mij. Als ik VWO gewoon haal doe ik een tussenjaar en ga ik ook 35-40 uur werken.quote:
Tussenjaar werken lijkt me dan weer niks, ik wil gelijk aan één stuk door.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:01 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Precies en ik ben dan nog wel een aanpakker die met gemak ieder mogelijk uurtje die die niet naar school hoeft gaat werken. Dus geen probleem voor mij. Als ik VWO gewoon haal doe ik een tussenjaar en ga ik ook 35-40 uur werken.
haha hoezo?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is vervelend ja, maar zorg er alsjeblieft voor dat je slaagt.vavo is een afrader.
Dit is wel zo ja... praat af en toe met mensen in de pauze maar dat is het ook welquote:Op zondag 20 mei 2012 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga met niemand om, ik praat met niemand op school, ik kom en ik ga weer.
wil je dit?
nja, ligt ook wel een beetje aan mijik WIL niet met ze omgaan
maar het zijn mijn type mensen ook niet.
Doe jij vavo?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dit is wel zo ja... praat af en toe met mensen in de pauze maar dat is het ook wel
Ik wil graag even alle stress van de afgelopen 3 jaar van me afzetten (ook vanuit privé), een jaar ervaring opdoen op de werkvloer (al is t een kutbaan) en wat van de wereld zien (2 maanden weg)quote:Op zondag 20 mei 2012 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tussenjaar werken lijkt me dan weer niks, ik wil gelijk aan één stuk door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |