Ja. Was voor de 2e keer blijven zitten in 5gym dus mocht niet overquote:
Ik kan geen goede vragen voor die katern vinden, zou je een linkje kunnen sturen?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef MarjoleinK het volgende:
Ik ga denk nog maar oefenvragen maken over de republiek. Pff, kan al die willems en karels niet uit elkaar houden.
Nog één jaar op mijn school moet ik niet aan denken. En dan heb ik t nog niet eens over het feit dat vakken als Geschiedenis totaal anders zijn en dat je daar dan nog voor moet gaan leren...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Opzich zou een jaar Vavo voor mij niet anders zijn dan nog een jaar Havo op mijn huidige school. Heb wegens ziek zijn een jaar over moeten doen, en ik ging dus ook naar school, zit mijn uren en uit, en ga weer naar huis. Dit jaar slagen, moet lukken. Anders eet ik mijn schoenen op.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja. Was voor de 2e keer blijven zitten in 5gym dus mocht niet overkon wel op vavo 6wvo doen, dat maar gedaan
Ik heb het Katern van walburg pers.. daarmee kun je inloggen op hun website en staan antwoorden van de basisvragen die achterin het katern staan. Kan geen link sturen helaas.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kan geen goede vragen voor die katern vinden, zou je een linkje kunnen sturen?
Hmm, lastig. Oh well, ik zie wel wat het morgen wordt. Ik ga nog ff leren tot een uurtje of 12, 1, en dan hopen dat ik morgen een 5.5 haal.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Ik heb het Katern van walburg pers.. daarmee kun je inloggen op hun website en staan antwoorden van de basisvragen die achterin het katern staan. Kan geen link sturen helaas.
Ik heb dit jaar hard geleerd voor mijn SE's en Examens, het enige wat ik op het vavo zou moeten doen is die kennis op peil houdenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja maar het ligt er nog maar net aan hoe je met die vrijheid omgaat he, je moet er imo wel heel zelfstandig voor zijn, want de leraren op het vavo hebben, van wat ik begrepen heb, echt scheit aan je. Je bent zelf verantwoordelijk voor je cijfers, en het is geheel aan jezelf of je slaagt.
Dat ik niet overging kwam vooral door latijn, rector geloofde ook wel dat ik het zou kunnen halen en met het voordeel van de twijfel van de vavoschool mocht ik beginnenquote:
Ik hoop voor je dat je ondertussen gestopt bent met Latijn?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat ik niet overging kwam vooral door latijn, rector geloofde ook wel dat ik het zou kunnen halen en met het voordeel van de twijfel van de vavoschool mocht ik beginnen![]()
Sta er nu ook wel redelijk voor en doe net zo weinig als de vorige jarendusja..
Dat hangt dan van je school af, hier heb ik juist het gevoel dat de docenten echt willen dat je slaagt.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja maar het ligt er nog maar net aan hoe je met die vrijheid omgaat he, je moet er imo wel heel zelfstandig voor zijn, want de leraren op het vavo hebben, van wat ik begrepen heb, echt scheit aan je. Je bent zelf verantwoordelijk voor je cijfers, en het is geheel aan jezelf of je slaagt.
Dan ligt het idd aan de school, lees over het algemeen ook wel goede dingen over het Vavo, maar ik wil dit jaar gewoon slagenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat hangt dan van je school af, hier heb ik juist het gevoel dat de docenten echt willen dat je slaagt.
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 20 mei 2012 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je ondertussen gestopt bent met Latijn?
ik ga ze niet eens uit elkaar proberen te houden, zo letterlijk zul je ze toch wel niet krijgen denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef MarjoleinK het volgende:
Ik ga denk nog maar oefenvragen maken over de republiek. Pff, kan al die willems en karels niet uit elkaar houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |