Ik had het gewoon overdag.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:23 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Guinness is lekker bij etenbij vlees enzo, gewoon overdag is het niet echt super
Ik probeer het zaterdag wel bij eten.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:24 schreef TwentyFourr het volgende:
maar bij eten is het ook meteen heel erg lekker
Jullie mogen het examen eerder maken dan ik, jaloers.quote:
Hoe laat jij?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jullie mogen het examen eerder maken dan ik, jaloers.
ligt aan jouquote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef enthiric het volgende:
=o zijn er bijna alleen maar vwo hier of ligt het nu aan mij?
Een groot deel wel ja, maar ook wat havo en een enkele vmbo'er geloof ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef enthiric het volgende:
=o zijn er bijna alleen maar vwo hier of ligt het nu aan mij?
5 uur 's avonds pas.quote:
60x60 pixelsquote:
Radialen heb ik ook wel eens gebruikt bij natuurkunde.quote:
Nauwelijksquote:Op zondag 20 mei 2012 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
5 uur 's avonds pas.
[..]
60x60 pixels
[..]
Radialen heb ik ook wel eens gebruikt bij natuurkunde.
geen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Weka het volgende:
@alle geschiedeniskandidaten VWO: hoeveel jaartallen kennen jullie ongeveer uit je hoofd?
Altijd al zo geweest eigenlijk in EXA. De rest houdt zich blijkbaar in mindere mate bezig met het digitaal bespreken van de examensquote:Op zondag 20 mei 2012 22:28 schreef Rezania het volgende:
Er zijn trouwens wel veel vwo'ers ja, best wel apart.
Dit is dan ook FOK!.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het nou aan mij of horen deze resultaten op nationaal niveau omgekeerd te zijn?
Wat zijn we toch een nerds.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest eigenlijk in EXA. De rest houdt zich blijkbaar in mindere mate bezig met het digitaal bespreken van de examens
Oh ja, IQ van minstens 130, lul van 30cm en een netto-inkomen van 3 ton per jaar. Tuurlijk, alles is weer logisch.quote:
heeft ook mee te maken dat de vmboers altijd worden gebasht door de meesten hierquote:Op zondag 20 mei 2012 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest eigenlijk in EXA. De rest houdt zich blijkbaar in mindere mate bezig met het digitaal bespreken van de examens
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk duidelijk dat er geen vrouwen op het internet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |