Zoiets had ik ook ja, maar zoals ik al zei ik kan bij examens echt nooit helder/logisch denkenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:09 schreef Rummikub het volgende:
Sommige mensen hadden, ja ze staat tussen wapens en dat is gevaarlijk dus ze had niet moeten gaan (of iets van die strekking)
Ja einde van het examen he, je moet iets verzinnenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:09 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook ja, maar zoals ik al zei ik kan bij examens echt nooit helder/logisch denken
ik las aan het begin 20 vragen, was ik bij 19 nog een uur te gaanquote:Op maandag 21 mei 2012 13:09 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ja einde van het examen he, je moet iets verzinnen
Ja terwijl het zo voo rde hand kan liggenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:09 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ja einde van het examen he, je moet iets verzinnen
dat hoop ik wel in ieder gevalquote:Op maandag 21 mei 2012 13:10 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ja terwijl het zo voo rde hand kan liggenNet zoals die Kunst Algemeen examens, dat je bij het einde ook denkt: waarom heb ik daar in godsnaam niet aan gedacht
Ja en nog 2 punten ookquote:Op maandag 21 mei 2012 13:11 schreef WJE11 het volgende:
Laatste vraag was btw wel inkoppertje, alsof ze dachten, ja we willen iedereen met een goed gevoel klaar laten zijn.
Was gewoon China's overname van Taiwan's plek in de Veiligheidsraad in 1972 toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:11 schreef WJE11 het volgende:
Laatste vraag was btw wel inkoppertje, alsof ze dachten, ja we willen iedereen met een goed gevoel klaar laten zijn.
Ja in grote lijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:12 schreef Weka het volgende:
[..]
Was gewoon China's overname van Taiwan's plek in de Veiligheidsraad in 1972 toch?
Ja idd, mijn leraar zei tegen mij, hier heb je alle kans gehad op een mooi compensatiecijfer.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:13 schreef Rummikub het volgende:
Geschiedenis 165 20492
Valt nog mee met de klachten, maar het was dan ook een prima examen volgens mij, weinig onduidelijkheden.
ik had; Nixon had een deal met China gesloten waardoor Taiwan uit de Verenigde Naties was gezet, waardoor de rol in de internationale politiek en de internationale positie van Taiwan daalde.quote:
herkansingquote:Op maandag 21 mei 2012 13:15 schreef WJE11 het volgende:
Bij ons was er btw een jongen die dacht dat we half 2 examen hadden, die heeft m gemist..
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:15 schreef WJE11 het volgende:
Bij ons was er btw een jongen die dacht dat we half 2 examen hadden, die heeft m gemist..
Ja maar dat is dan toch zijn enige? Aangezien het onreglementair is.quote:
Ze werden niet uit de VN gezet he, alleen uit de VN-veiligheidsraad.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
ik had; Nixon had een deal met China gesloten waardoor Taiwan uit de Verenigde Naties was gezet, waardoor de rol in de internationale politiek en de internationale positie van Taiwan daalde.
Idd, ze verloren alleen de permanente zetel.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:16 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ze werden niet uit de VN gezet he, alleen uit de VN-veiligheidsraad.
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:17 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Idd, ze verloren alleen de permanente zetel.
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:16 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ze werden niet uit de VN gezet he, alleen uit de VN-veiligheidsraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |