Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
er is nog niks bekend, je hebt net alleen het vreselijke gegild van team Tom gemistquote:Op zondag 20 mei 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Shit, ik dacht dat het al lang geweest wasDat krijg je met die rare tijden
Ik ook!quote:
Hahaaa!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit lijkt wel een jonge versie van Sarah Ferguson
Nee, ik vermoed dat ze 17 of 18 is, dus D. zou zeggen 'generatiekloofje'quote:
Dat is dan direct de reden dat ik haar niet ken, ik hou niet van alle landen hun eigen palingsound bijquote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Paloma_Faith
wereldberoemd in het VK
26 dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed dat ze 17 of 18 is, dus D. zou zeggen 'generatiekloofje'
You wouldn't sayquote:
ik hoop het, ik heb hoedje geadopteerd, maar Bo wil ik ook graag doorquote:
Als Vince dan ook nog door mag, met Bo en hoedje en die ene waar van ik geen naam weet... hmmquote:Op zondag 20 mei 2012 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik hoop het, ik heb hoedje geadopteerd, maar Bo wil ik ook graag door
Vince is al doorquote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Vince dan ook nog door mag, met Bo en hoedje en die ene waar van ik geen naam weet... hmm
Oh dat heb ik dan gemist, toen ik net hierheen zat te rennen, dankquote:
tot volgende week dan maar hè?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
Vince en Bo zijn door, de rest boeit me niet![]()
Nwah, voor Team Jessie boeit het me niet zo eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn er ook mensen die vinden dat Becky doormoet? Gewoon even voor mijn beeldvorming
Eeeeeeeeeeeejquote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed dat ze 17 of 18 is, dus D. zou zeggen 'generatiekloofje'
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn er ook mensen die vinden dat Becky doormoet? Gewoon even voor mijn beeldvorming
JA!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef Daph_ het volgende:
Stom dat we er niet drie bij Jessie naar huis kunnen sturen en dan één extra doorsturen bij Team Danny
Ik vind haar ook leuk en wel goed, alleen gisteren was ze heel slecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Zit je wel op dezelfde zender?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Redefine het volgende:
Kijk dit is dan weer eens en goed optreden
niet op leeftijd discrimineren hequote:Op zondag 20 mei 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Alex naar huis, kan niet zingen, is niet te verstaan als hij praat, te jong. Tjuus
Zegt hij over kloofjes sprekendquote:
Zie jequote:Op zondag 20 mei 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat hij Hoedje kiest, maar ik hoop zelf op nummer 3
Die Engelse dudes zijn echt midgets, oh wacht, ze heeft hakken aanquote:Height – 5ft 8 – 173cm
Ik had het gehoopt, maar helaasquote:
19:30quote:
daar of hier 19:30?quote:
hierquote:
ja hier natuurlijk, alsof ik de Britse tijd geef voor 'ons'quote:
quote:Jessie J verklapt per ongeluk jurykeuze al voor uitzending
Jessie J en The Voice Uk, het is vooralsnog een weinig gelukkig huwelijk. Gisteren kreeg ze half Engeland over zich heen toen ze drie uur voor uitzending van de (eerder al opgenomen) uitslagenshow, haar keuze van kandidaten die verder mochten in de competitie bekendmaakte. Dat was uiteraard niet de bedoeling. Ze haalde pijlsnel de foto weg, maar het kwaad was al geschied.
Eerder deze week lag de zangeres als onder vuur bij het publiek vanwege haar dreigement op te stappen uit het programma na kritiek op haar kledingkeuze. Jessie deinst er niet voor terug gewaagde outfits aan te trekken, 'maar het publiek wil graag dat ik me kleed als Cheryl Cole. Daar ga ik natuurlijk niet aan beginnen', zo twitterde ze.
Twee shows
Ook in het Verenigd Koninkrijk wordt een show van The Voice verdeeld over twee dagen, met op zaterdag de zangshow live en zondag het uitslagenprogramma dat onmiddellijk na de zaterdagshow wordt opgenomen.
Zo kon het dus gebeuren dat de twittervolgers van Jessie J gistermiddag al wisten wie het programma moest verlaten. Tot verdriet van velen was daar ook de kale zangeres Toni Warne bij. Ze werd eerder nog gezien als een groot kanshebber voor de eindzege.
Halve finale aanstaande
De vier juryleden hebben nu nog elk twee kandidaten in de race. Grote favoriete bij jury én publiek is de 20-jarige Londense Ruth Brown, die wordt begeleid door Tom Jones. Ze werd al meerdere malen bestempeld als dé opvolgster van Aretha Franklin.
De show is in het VK relatief minder succesvol dan in Nederland. Afgelopen zaterdag keken ongeveer 6,5 miljoen mensen naar de show, waar het kijkcijfer eerder in de reeks piekte op ruim 12 miljoen.
Bron: ad.nl
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het een 'oepsje' was, alhoewel... ze nemen het op en vergeten misschien dat het na de eerste 'helft' van live naar niet-live gaat...quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor, ik zat iets over Gavin Degraw te zoeken op google en kom hem tegen met (danseres) KARINA bij Dancing with the starsLeuk
Wat tofquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las iets over Will, hij heeft een stukje met de Olympische vlag mogen rennen.
Voice UK duurt tot 10 voor 9 en ESF begint om 9 uur, dus we kunnen allebei kijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde al roepen 'vanavond, vanavond!' maar ESF is vanavond natuurlijkBen wel heel benieuwd wie er vanavond uit gaat, maar dat kunnen we morgen dan wel zien.
OHHH!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Voice UK duurt tot 10 voor 9 en ESF begint om 9 uur, dus we kunnen allebei kijken
Ah ja half 8!quote:
Jeuj volle bak qua tv jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:02 schreef Karina het volgende:
En vanavond is OOK nog Nederland-Bulgarije, dat wordt zappen denk ik.
Ja dat zou ik ook zeggen met die adhd-inzendingquote:
Dat Engeland die vreselijke stuiterballen voor het 2e jaar gestuurd heeftquote:
Géén idee waar je het over hebt?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat Engeland die vreselijke stuiterballen voor het 2e jaar gestuurd heeft
Da's Ierland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat Engeland die vreselijke stuiterballen voor het 2e jaar gestuurd heeft
Oh ik dacht Engelandquote:
Even gekeken in het UK topic, dat is een stuk fijnerquote:
quote:
Bij jullie zeker net zo warm als hier en dan studeren, poeh, lijkt me inderdaad geen pretje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook klaar, met 't avondeten, dus niet full-speed meeposten
Hierna weer aan de studie![]()
![]()
![]()
lukt voor geen meter
![]()
![]()
en maandag en dinsdag tentamens
Wel een leuk jurkje!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
En Holly heeft weer een bloot jurkje aan, NOG bloter dan anders.
Whehe, dat dacht ik ook meteen. Lange zitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
OK ik zit klaar, wordt een lange avond met dit EN ESF. Plus af en toe even zappen naar het voetballen.
Leidt het mooie weer nog af? Dat je al half in vakantiestemming komt, of dat niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, heerlijk in de tuin! Ben me een partij bruin! Gaat prima an sich, maar het studeren zelf lukt gewoon niet. Moet grote essayvragen beantwoorden, is een 'seen exam', maar ik krijg m'n verhaal gewoon niet op een rijtje en álles loopt inmiddels in m'n hoofd door elkaar![]()
![]()
Oh lekker perenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Ik wacht nog even met chips, ik zit nog vol van het eten. Straks kan ik wel een perenijsje nemen misschien
Eeejquote:
Ik denk dat de put zo weer open gaatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat 't minder schreeuwen wordt als vorige week
Ik las wat andersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de put zo weer open gaat
Vertelquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
Will lijkt nu net uit Star Trek te zijn gestapt.
Startrekkin' across the universequote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
Will lijkt nu net uit Star Trek te zijn gestapt.
Oh, ik dacht iets creatieversquote:
Gimme that nuttquote:
Te laat hierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]Houd op, dan zit het meteen in mijn kop.
Jij ziet dat ze zich beheersen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die tieten van Holly zitten nog heel beheerst in het jurkje
quote:
Ja normaal hangen ze eruit, zeker speciaal Pinkster-editionquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja normaal hangen ze eruit, zeker speciaal Pinkster-edition
Ik zie ook het nut niet om die ons te laten zienquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
He bah, ik vind dat toch zo vies, die harige oksels
dit. Beter had ie ze geschoren, of iig kort geknipt ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
De buren zijn aan het \BBQ'en en nu stinkt mijn hele slaapkamer ernaar
Mee eens, 2xquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Amy Winehouse? Nu twijfel ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor vaag nummer? Ik vind er niets aan.
Da's van Amyquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor vaag nummer? Ik vind er niets aan.
Wat heb je gehad?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit bijna te huppelen achter de laptop, dat belooft nog wat voor de avond
Hoezo dat? Zenuwachtig voor het ESF? Dat hoeft niet meer hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit bijna te huppelen achter de laptop, dat belooft nog wat voor de avond
Piano deuntje uit het liedje van netquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zenuwachtig voor het ESF? Dat hoeft niet meer hoor
Moe van de zon en het fietsenquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn vader kwam net binnen en zag Vince zingen.
Eerste wat hij zei was: 'Is dit Finland?'
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
De buren zijn aan het \BBQ'en en nu stinkt mijn hele slaapkamer ernaar
Wat bbqen je buren danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
ik vind iedereen wel goedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben jullie al een favoriet van alles wat nu nog over is? Zo ja, wie?
Ik meost even spieken, maar Jaz denk ik, als hij tenminste een leuk nummer zingtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog 2 adoptiekindjesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Whehehquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je 'onder invloed' was
Die Eazy-E quote zag ik ook niet aankomen
Moest het optreden weer opnieuw?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
"I'm always honest, as people know"
Y-e-a-h
Adopt en favo zijn toch niet snel hetzelfde, of bij jou dan wel?quote:
Met uierhaarquote:
quote:
Nee, alles behalve zelfsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Adopt en favo zijn toch niet snel hetzelfde, of bij jou dan wel?
*zet in het overzicht*
En leuk om jullie favo's zo te lezen![]()
Doe ff die rok uit en je losse broek aan, dat praat makkelijker.quote:
Ik weet niet wie er nog allemaal meedoenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe ff die rok uit en je losse broek aan, dat praat makkelijker.
Wie is je favoriet?
#1 Hollyquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe ff die rok uit en je losse broek aan, dat praat makkelijker.
Wie is je favoriet?
quote:
Alleen bij Mike mag alles amazing zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Uh Jessie, dat deden jullie in het begin wel, alles was amazing. En nu opeens niet meer
Zijn trui is idd ook amazin'quote:
Jaz, niet Jazz.quote:
Sterker nog ze maken er vaak achterlijke en lelijke versies. Vaak ook uitvoeringen die makkelijker zijn dan het origineel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:58 schreef D. het volgende:
Ik heb liever wel dat het op het origineel lijkt, dan is het beter te beoordelen dan die schreeuwers
Ja nu je het zegt!quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zal 'm linkje naar 't dieettopic twitteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |