Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
er is nog niks bekend, je hebt net alleen het vreselijke gegild van team Tom gemistquote:Op zondag 20 mei 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Shit, ik dacht dat het al lang geweest wasDat krijg je met die rare tijden
Ik ook!quote:
Hahaaa!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit lijkt wel een jonge versie van Sarah Ferguson
Nee, ik vermoed dat ze 17 of 18 is, dus D. zou zeggen 'generatiekloofje'quote:
Dat is dan direct de reden dat ik haar niet ken, ik hou niet van alle landen hun eigen palingsound bijquote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Paloma_Faith
wereldberoemd in het VK
26 dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed dat ze 17 of 18 is, dus D. zou zeggen 'generatiekloofje'
You wouldn't sayquote:
ik hoop het, ik heb hoedje geadopteerd, maar Bo wil ik ook graag doorquote:
Als Vince dan ook nog door mag, met Bo en hoedje en die ene waar van ik geen naam weet... hmmquote:Op zondag 20 mei 2012 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik hoop het, ik heb hoedje geadopteerd, maar Bo wil ik ook graag door
Vince is al doorquote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Vince dan ook nog door mag, met Bo en hoedje en die ene waar van ik geen naam weet... hmm
Oh dat heb ik dan gemist, toen ik net hierheen zat te rennen, dankquote:
tot volgende week dan maar hè?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
Vince en Bo zijn door, de rest boeit me niet![]()
Nwah, voor Team Jessie boeit het me niet zo eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn er ook mensen die vinden dat Becky doormoet? Gewoon even voor mijn beeldvorming
Eeeeeeeeeeeejquote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed dat ze 17 of 18 is, dus D. zou zeggen 'generatiekloofje'
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn er ook mensen die vinden dat Becky doormoet? Gewoon even voor mijn beeldvorming
JA!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef Daph_ het volgende:
Stom dat we er niet drie bij Jessie naar huis kunnen sturen en dan één extra doorsturen bij Team Danny
Ik vind haar ook leuk en wel goed, alleen gisteren was ze heel slecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Zit je wel op dezelfde zender?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Redefine het volgende:
Kijk dit is dan weer eens en goed optreden
niet op leeftijd discrimineren hequote:Op zondag 20 mei 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Alex naar huis, kan niet zingen, is niet te verstaan als hij praat, te jong. Tjuus
Zegt hij over kloofjes sprekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |