Ze is te knap voor jequote:Op zondag 20 mei 2012 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja was ze maar homoseksueel geweest en mijn vriendin
Ha, dool jij ook nog steeds op FOK! rondquote:Op zondag 20 mei 2012 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja was ze maar homoseksueel geweest en mijn vriendin
Ja tis hier leuker dan op het viva forum.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ha, dool jij ook nog steeds op FOK! rond
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef Levolution het volgende:
Voe is zo dertien-in-een-dozijn. En waarschijnlijk ook puntige knieën.
Ik vind hem niet zo knap, dus dat vraag ik me af...quote:
Heeft ie vast al gedaan. Ze heeft al veel langer een vriend en meisjes in Scandinavie worden reeds vroeg ontmaagd.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:11 schreef Neerlands_Trots het volgende:
En dan de gedachte dat hij binnenkort zijn paarsgemutste staafmixer bij haar naar binnen propt
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef Levolution het volgende:
Zit je hier nu serieus mee?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:11 schreef Neerlands_Trots het volgende:
En dan de gedachte dat hij binnenkort zijn paarsgemutste staafmixer bij haar naar binnen propt
Aaah, eerst Bar Rafeali, nu Voe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Pics?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:15 schreef Dimens het volgende:
Genoeg andere meisjes die heel erg op haar lijken.
En met fantasie kom je ook een heel eind.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:15 schreef Dimens het volgende:
Genoeg andere meisjes die heel erg op haar lijken.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Aaah, eerst Bar Rafeali, nu Voe.Weinig kans inderdaad maar dat is wel het strevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Ja blijft weinig over he roos. Jij bezet, chai bezet, voe nu ook al bezet!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:15 schreef rosepetals het volgende:
Allemaal veel succes gewenst met de verwerking. Kom op jongens, er zijn meer vissen in de zee.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
http://fuckhyvesx.hyves.nl
Als twee druppels water.
Woont ook nog in Nederland? Nice!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als twee druppels water.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als twee druppels water.
Dikke bovenbenen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als twee druppels water.
Cheyenne niet. Voe wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:24 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ja maar is ze bekend ofzo? VERTEL DAN
Daar ben ik sowieso bij.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:20 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Ik weet al waar die gozer op school zit, wie van de FOK! knokploeg gaat er mee om hem klappen te geven?
Is een Nederlandse schone niet eens een leuk idee. Kunnen we die in Real Life ook eens gaan lastig vallen.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef Piethur het volgende:
[..]
Is een Nederlandse schone niet eens een leuk idee. Kunnen we die in Real Life ook eens gaan lastig vallen.
Dat laatste zou goed nieuws zijn. 14 jarigen hunten ftw.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Heeft ie vast al gedaan. Ze heeft al veel langer een vriend en meisjes in Scandinavie worden reeds vroeg ontmaagd.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef sinepedraap het volgende:
Was zij nou dat meisje waar dumpert en geenstijl toen helemaal over lagen? Met die kippenvel foto in de sneeuw? Maar ze is pas 16? Wut?
Volgens mij niet alleen in Noorwegen, maat van mij had laatst een 13 jarige ontmaagdquote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef Lexis het volgende:
[..]
Dat laatste zou goed nieuws zijn. 14 jarigen hunten ftw.
Alsof jij qua uiterlijk ook maar een promille in de buurt kwamquote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Alsof één van jullie ook maar een halve % kand had.
Ieuw das vies man mijn zusje is 13.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef Piethur het volgende:
[..]
Volgens mij niet alleen in Noorwegen, maat van mij had laatst een 13 jarige ontmaagd
Ik wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee idd, maar dat probeer ik ook nergens te beweren.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Alsof jij qua uiterlijk ook maar een promille in de buurt kwam
Nee maar ik zeg het welquote:Op zondag 20 mei 2012 14:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee idd, maar dat probeer ik ook nergens te beweren.
Ik ben knapper dan die gozer iigquote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dit dus. Een beetje het leven van een Noors of Zweeds meisje bijhouden die hij niet eens kent. Beetje triest wel.quote:
Mannen die uitsluitend op een bepaalde haarkleur vallenquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Alsof jij qua uiterlijk ook maar een promille in de buurt kwam
Ja die ja. Weet het niet zeker, lijkt me sterk ook gezien de leeftijd. Maar die associeer ik met elkaar vanwege geenstijl.quote:
Ik heb iets gemist volgens mijquote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja die ja. Weet het niet zeker, lijkt me sterk ook gezien de leeftijd. Maar die associeer ik met elkaar vanwege geenstijl.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee idd, maar dat probeer ik ook nergens te beweren.
Klopt dit, Marokkaanse Kip?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:33 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ooh ik heb wel eens een foto van haar gezien in dr fobo toen
of ergens op FOK!
Mannen die op internet doen alsof ze vrouw zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 14:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mannen die uitsluitend op een bepaalde haarkleur vallen
Mannen die absoluut niet op een bepaalde haarkleur vallen
Mannen die lekkerheid beoordelen aan de hand van haarkleur
Mannen die Voe niet zouden doenaaaaaaaalemaal homo
Nee hoor, ik ben vrouw, maar als ik een man was zou ik Voe zeker doenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Mannen die op internet doen alsof ze vrouw zijn
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mannen die uitsluitend op een bepaalde haarkleur vallen
Mannen die absoluut niet op een bepaalde haarkleur vallen
Mannen die lekkerheid beoordelen aan de hand van haarkleur
Mannen die Voe niet zouden doenaaaaaaaalemaal homo
[ afbeelding ]
(Voe en haar moeder)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar bemoei jij je mee dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[..]
Klopt dit, Marokkaanse Kip?
Ze isquote:
Zekers maar het is nogal zinloos wanneer ze in het buitenland woont.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben vrouw, maar als ik een man was zou ik Voe zeker doen![]()
Echt een prachtig popje.
Te jong denk ik.quote:
Ze heeft wel een goddelijk lichaam als ik t zo zie en waarom geen smaak?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze is
a) vrouw
b) heeft geen smaak.
Can't blame her
Er zijn (bijna) geen mooie duitsers? Alleen maar emo's daar.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:44 schreef Waaghals het volgende:
Als die kut yanks en russen de duitsers niet hadden weggeschopt, hadden we nu veel meer van dit soort exemplaren
Ze kleedt zich beter dan jou, vies dikkertje.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze is
a) vrouw
b) heeft geen smaak.
Can't blame her
Nee de Duitsers hadden in Noorwegen een programma opgezet om dit soort arische schoonheden te fokken.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef Lexis het volgende:
[..]
Er zijn (bijna) geen mooie duitsers? Alleen maar emo's daar.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:42 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een goddelijk lichaam als ik t zo zie en waarom geen smaak?
Ze heeft het over mij, he.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Ze kleedt zich beter dan jou, vies dikkertje.
Oh bedoel je het zo. Nouja, ik zal kijken wat er van over is. Maar helaas geldt dat meer voor één of twee generaties terug, niet direct meer voor de huidige generatie.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee de Duitsers hadden in Noorwegen een programma opgezet om dit soort arische schoonheden te fokken.
En dan zijn ze niet meer 'Arisch', maar nog steeds mooi. Big deal.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef Lexis het volgende:
[..]
Oh bedoel je het zo. Nouja, ik zal kijken wat er van over is. Maar helaas geldt dat meer voor één of twee generaties terug, niet direct meer voor de huidige generatie.
Dat vraag ik me dus ook af. Aangezien ze elke dag dit soort foto's plaatstquote:Op zondag 20 mei 2012 14:50 schreef Chai het volgende:
Heeft ze altijd een persoonlijke fotograaf bij zich of zo?
Vind ik ook, hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Levolution het volgende:
Ik vind het serieus geen interessant wijf. Zonder geouwehoer, niet met dat plaatje van die sharp knees komen, want ik zou haar wel degelijk raken. Maar is ze bijzonder? Nee.
Dit dus. Echt zo van: "Hahaha, het gaat echt lang duren voordat mijn benen voor je spreiden"quote:Op zondag 20 mei 2012 14:50 schreef Lexis het volgende:
Die blik van haar naar haar vriendje doet lijken alsof ze een enorme preutse doos is
Ja klopt, een vrouw/meid met principesquote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Dit dus. Echt zo van: "Hahaha, het gaat echt lang duren voordat mijn benen voor je spreiden"
Maar je begrijpt wel waarom veel mannen haar zo aantrekkelijk vinden toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Levolution het volgende:
Ik vind het serieus geen interessant wijf. Zonder geouwehoer, niet met dat plaatje van die sharp knees komen, want ik zou haar wel degelijk raken. Maar is ze bijzonder? Nee.
Ik vind die linker leuker dan Voe.quote:
Jawel, ik ga niet beweren dat ze lelijk is. Alles klopt wel enzo, maar ze heeft niets wat echt mijn aandacht vasthoudt.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar je begrijpt wel waarom veel mannen haar zo aantrekkelijk vinden toch?
Jawel, is wel mooie meid maar daar zijn er nog wel veel meer van op de wereld en ook in Nederland .quote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar je begrijpt wel waarom veel mannen haar zo aantrekkelijk vinden toch?
Partyboy?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:00 schreef MPC60 het volgende:
Zie die partyboy stoer doen hier dan, in zijn eigen topic kan ie alleen maardoen.
Demagoogquote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is weer een vleeskeuringtopic geworden, dat had ik nou nooit zien aankomen.
Ja mensen, je moet vrouwen niet op hun uiterlijk beoordelen, het gaat tenslotte om het innerlijk. Zoals Vadertje Cats al zei, wie het wijf trouwt om het lijf verliest het lijf en houdt het wijf.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het van de beste geleerd he.
Neuj, zijn veel meer mooie vrouwen, Smaball topic is er een voorbeeld vanquote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Is er nog animo of samen met Lexis en mij die boy te klappen?
hommoquote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef Piethur het volgende:
[..]
Neuj, zijn veel meer mooie vrouwen, Smaball topic is er een voorbeeld van
Don't hate the player.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Is er nog animo of samen met Lexis en mij die boy te klappen?
Leuke trui wel; zulke modelletjes heb ik ook in de kast hangen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef Shispeed het volgende:
ze is al een keer lastig gevallen door een FOK!ker, ik denk dus niet meer dat iemand van ons nog een kans maakt bij haar:
[ afbeelding ]
Ja dat klopt.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[..]
Klopt dit, Marokkaanse Kip?
Ik zou die 3 brunettes liever willen dan Voe.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]Voe![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voe en die links van haar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze kijkt er wel vrolijk bijquote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Leuke trui wel; zulke modelletjes heb ik ook in de kast hangen.
Ah, haha. Lief wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef Shispeed het volgende:
ze is al een keer lastig gevallen door een FOK!ker, ik denk dus niet meer dat iemand van ons nog een kans maakt bij haar:
[ afbeelding ]
Vind ik ook. Toch zou je geven.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef Levolution het volgende:
Er staat voe onderin de foto, zemmelke.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als twee druppels water.
Allemaal, behalve de jouwequote:Op zondag 20 mei 2012 18:20 schreef vincerusso het volgende:
Lelijk rotwijf . Hoeveel spuiten heeft die slet al gehad ?
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vriend of geen vriend, versierd had je haar toch niet ts. Niets is dus veranderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |