Demagoogquote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is weer een vleeskeuringtopic geworden, dat had ik nou nooit zien aankomen.
Ja mensen, je moet vrouwen niet op hun uiterlijk beoordelen, het gaat tenslotte om het innerlijk. Zoals Vadertje Cats al zei, wie het wijf trouwt om het lijf verliest het lijf en houdt het wijf.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het van de beste geleerd he.
Neuj, zijn veel meer mooie vrouwen, Smaball topic is er een voorbeeld vanquote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Is er nog animo of samen met Lexis en mij die boy te klappen?
hommoquote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef Piethur het volgende:
[..]
Neuj, zijn veel meer mooie vrouwen, Smaball topic is er een voorbeeld van
Don't hate the player.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Is er nog animo of samen met Lexis en mij die boy te klappen?
Leuke trui wel; zulke modelletjes heb ik ook in de kast hangen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef Shispeed het volgende:
ze is al een keer lastig gevallen door een FOK!ker, ik denk dus niet meer dat iemand van ons nog een kans maakt bij haar:
[ afbeelding ]
Ja dat klopt.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[..]
Klopt dit, Marokkaanse Kip?
Ik zou die 3 brunettes liever willen dan Voe.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]Voe![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voe en die links van haar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze kijkt er wel vrolijk bijquote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Leuke trui wel; zulke modelletjes heb ik ook in de kast hangen.
Ah, haha. Lief wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef Shispeed het volgende:
ze is al een keer lastig gevallen door een FOK!ker, ik denk dus niet meer dat iemand van ons nog een kans maakt bij haar:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |