Te jong denk ik.quote:
Ze heeft wel een goddelijk lichaam als ik t zo zie en waarom geen smaak?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze is
a) vrouw
b) heeft geen smaak.
Can't blame her
Er zijn (bijna) geen mooie duitsers? Alleen maar emo's daar.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:44 schreef Waaghals het volgende:
Als die kut yanks en russen de duitsers niet hadden weggeschopt, hadden we nu veel meer van dit soort exemplaren
Ze kleedt zich beter dan jou, vies dikkertje.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze is
a) vrouw
b) heeft geen smaak.
Can't blame her
Nee de Duitsers hadden in Noorwegen een programma opgezet om dit soort arische schoonheden te fokken.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef Lexis het volgende:
[..]
Er zijn (bijna) geen mooie duitsers? Alleen maar emo's daar.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:42 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een goddelijk lichaam als ik t zo zie en waarom geen smaak?
Ze heeft het over mij, he.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Ze kleedt zich beter dan jou, vies dikkertje.
Oh bedoel je het zo. Nouja, ik zal kijken wat er van over is. Maar helaas geldt dat meer voor één of twee generaties terug, niet direct meer voor de huidige generatie.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee de Duitsers hadden in Noorwegen een programma opgezet om dit soort arische schoonheden te fokken.
En dan zijn ze niet meer 'Arisch', maar nog steeds mooi. Big deal.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef Lexis het volgende:
[..]
Oh bedoel je het zo. Nouja, ik zal kijken wat er van over is. Maar helaas geldt dat meer voor één of twee generaties terug, niet direct meer voor de huidige generatie.
Dat vraag ik me dus ook af. Aangezien ze elke dag dit soort foto's plaatstquote:Op zondag 20 mei 2012 14:50 schreef Chai het volgende:
Heeft ze altijd een persoonlijke fotograaf bij zich of zo?
Vind ik ook, hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Levolution het volgende:
Ik vind het serieus geen interessant wijf. Zonder geouwehoer, niet met dat plaatje van die sharp knees komen, want ik zou haar wel degelijk raken. Maar is ze bijzonder? Nee.
Dit dus. Echt zo van: "Hahaha, het gaat echt lang duren voordat mijn benen voor je spreiden"quote:Op zondag 20 mei 2012 14:50 schreef Lexis het volgende:
Die blik van haar naar haar vriendje doet lijken alsof ze een enorme preutse doos is
Ja klopt, een vrouw/meid met principesquote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Dit dus. Echt zo van: "Hahaha, het gaat echt lang duren voordat mijn benen voor je spreiden"
Maar je begrijpt wel waarom veel mannen haar zo aantrekkelijk vinden toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Levolution het volgende:
Ik vind het serieus geen interessant wijf. Zonder geouwehoer, niet met dat plaatje van die sharp knees komen, want ik zou haar wel degelijk raken. Maar is ze bijzonder? Nee.
Ik vind die linker leuker dan Voe.quote:
Jawel, ik ga niet beweren dat ze lelijk is. Alles klopt wel enzo, maar ze heeft niets wat echt mijn aandacht vasthoudt.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar je begrijpt wel waarom veel mannen haar zo aantrekkelijk vinden toch?
Jawel, is wel mooie meid maar daar zijn er nog wel veel meer van op de wereld en ook in Nederland .quote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar je begrijpt wel waarom veel mannen haar zo aantrekkelijk vinden toch?
Partyboy?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:00 schreef MPC60 het volgende:
Zie die partyboy stoer doen hier dan, in zijn eigen topic kan ie alleen maardoen.
Demagoogquote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is weer een vleeskeuringtopic geworden, dat had ik nou nooit zien aankomen.
Ja mensen, je moet vrouwen niet op hun uiterlijk beoordelen, het gaat tenslotte om het innerlijk. Zoals Vadertje Cats al zei, wie het wijf trouwt om het lijf verliest het lijf en houdt het wijf.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het van de beste geleerd he.
Neuj, zijn veel meer mooie vrouwen, Smaball topic is er een voorbeeld vanquote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Is er nog animo of samen met Lexis en mij die boy te klappen?
hommoquote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef Piethur het volgende:
[..]
Neuj, zijn veel meer mooie vrouwen, Smaball topic is er een voorbeeld van
Don't hate the player.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Is er nog animo of samen met Lexis en mij die boy te klappen?
Leuke trui wel; zulke modelletjes heb ik ook in de kast hangen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef Shispeed het volgende:
ze is al een keer lastig gevallen door een FOK!ker, ik denk dus niet meer dat iemand van ons nog een kans maakt bij haar:
[ afbeelding ]
Ja dat klopt.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[..]
Klopt dit, Marokkaanse Kip?
Ik zou die 3 brunettes liever willen dan Voe.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]Voe![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voe en die links van haar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze kijkt er wel vrolijk bijquote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Leuke trui wel; zulke modelletjes heb ik ook in de kast hangen.
Ah, haha. Lief wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef Shispeed het volgende:
ze is al een keer lastig gevallen door een FOK!ker, ik denk dus niet meer dat iemand van ons nog een kans maakt bij haar:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |