Daar ben ik sowieso bij.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:20 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Ik weet al waar die gozer op school zit, wie van de FOK! knokploeg gaat er mee om hem klappen te geven?
Is een Nederlandse schone niet eens een leuk idee. Kunnen we die in Real Life ook eens gaan lastig vallen.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef Piethur het volgende:
[..]
Is een Nederlandse schone niet eens een leuk idee. Kunnen we die in Real Life ook eens gaan lastig vallen.
Dat laatste zou goed nieuws zijn. 14 jarigen hunten ftw.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Heeft ie vast al gedaan. Ze heeft al veel langer een vriend en meisjes in Scandinavie worden reeds vroeg ontmaagd.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef sinepedraap het volgende:
Was zij nou dat meisje waar dumpert en geenstijl toen helemaal over lagen? Met die kippenvel foto in de sneeuw? Maar ze is pas 16? Wut?
Volgens mij niet alleen in Noorwegen, maat van mij had laatst een 13 jarige ontmaagdquote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef Lexis het volgende:
[..]
Dat laatste zou goed nieuws zijn. 14 jarigen hunten ftw.
Alsof jij qua uiterlijk ook maar een promille in de buurt kwamquote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Alsof één van jullie ook maar een halve % kand had.
Ieuw das vies man mijn zusje is 13.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef Piethur het volgende:
[..]
Volgens mij niet alleen in Noorwegen, maat van mij had laatst een 13 jarige ontmaagd
Ik wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee idd, maar dat probeer ik ook nergens te beweren.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Alsof jij qua uiterlijk ook maar een promille in de buurt kwam
Nee maar ik zeg het welquote:Op zondag 20 mei 2012 14:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee idd, maar dat probeer ik ook nergens te beweren.
Ik ben knapper dan die gozer iigquote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dit dus. Een beetje het leven van een Noors of Zweeds meisje bijhouden die hij niet eens kent. Beetje triest wel.quote:
Mannen die uitsluitend op een bepaalde haarkleur vallenquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Alsof jij qua uiterlijk ook maar een promille in de buurt kwam
Ja die ja. Weet het niet zeker, lijkt me sterk ook gezien de leeftijd. Maar die associeer ik met elkaar vanwege geenstijl.quote:
Ik heb iets gemist volgens mijquote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja die ja. Weet het niet zeker, lijkt me sterk ook gezien de leeftijd. Maar die associeer ik met elkaar vanwege geenstijl.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee idd, maar dat probeer ik ook nergens te beweren.
Klopt dit, Marokkaanse Kip?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:33 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ooh ik heb wel eens een foto van haar gezien in dr fobo toen
of ergens op FOK!
Mannen die op internet doen alsof ze vrouw zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 14:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mannen die uitsluitend op een bepaalde haarkleur vallen
Mannen die absoluut niet op een bepaalde haarkleur vallen
Mannen die lekkerheid beoordelen aan de hand van haarkleur
Mannen die Voe niet zouden doenaaaaaaaalemaal homo
Nee hoor, ik ben vrouw, maar als ik een man was zou ik Voe zeker doenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Mannen die op internet doen alsof ze vrouw zijn
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mannen die uitsluitend op een bepaalde haarkleur vallen
Mannen die absoluut niet op een bepaalde haarkleur vallen
Mannen die lekkerheid beoordelen aan de hand van haarkleur
Mannen die Voe niet zouden doenaaaaaaaalemaal homo
[ afbeelding ]
(Voe en haar moeder)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar bemoei jij je mee dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[..]
Klopt dit, Marokkaanse Kip?
Ze isquote:
Zekers maar het is nogal zinloos wanneer ze in het buitenland woont.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben vrouw, maar als ik een man was zou ik Voe zeker doen![]()
Echt een prachtig popje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |