Hoe is kansenjeugd ''schelden''?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Oke, fijn voor jullie dat jullie het niet aantrekkelijk vinden. Maar om dan meteen zo te gaan schelden op mijn mening is wel erg laag.
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:19 schreef Cara het volgende:
[..]
deze gozer stopt fucking magneten in zn arm. en jij vindt hem aantrekkelijk
Nah, die magneten vind ik wel overdreven ja. Al vind ik het wel grappig en een leuk ideequote:Op zondag 20 mei 2012 13:19 schreef Cara het volgende:
[..]
deze gozer stopt fucking magneten in zn arm. en jij vindt hem aantrekkelijk
putain, deze wereldquote:Op zondag 20 mei 2012 13:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah, die magneten vind ik wel overdreven ja. Al vind ik het wel grappig en een leuk ideeJe kan ze er zo weer uithalen als je er zat van bent.
Maar ik bedoelde meer de rest van de man.
Is geen schelden maar definiërenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doelde met schelden ook meer op de post van Tarado.
zo kom je wel over jaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oké, fijn dat je mij een provinciaal huppelkutje vindt_
doe eens niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh my, iemand denk anders dan jij en meteen de hele wereld is verneukt.
Dat je zo over komt betekent niet dat je het dan ook bent, maak je verder niet zo druk om wat ik vind, was verder ook niet zo persoonlijk bedoeld, meer dat kleine/jonge onwetende meisjes dit blijkbaar interessant vinden.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat goed dat je dat uit posts haal die ik op het internet maak.
Nja, als ik iets zeg betekend dat niet meteen dat de rest van de 'kleine/jonge ontwetende' meisjes het ook vindt. Integendeel, ik ben een van de weinige meisjes in mijn leeftijdscategorie.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat je zo over komt betekent niet dat je het dan ook bent, maak je verder niet zo druk om wat ik vind, was verder ook niet zo persoonlijk bedoeld, meer dat kleine/jonge onwetende meisjes dit blijkbaar interessant vinden.
ik zei gister al gisteravond een meisje van 14 die 'once you go black you never go back' zei. Het zal je dochter maar zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
Wou net zeggen. De meeste meisjes in die leeftijdscategorie houden gewoon van negerlullen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, ben ik blij dat je geen mod meer bentmaar waarom?
Doe dat even in het MMA topic.quote:
Ohhhhhh.. oepsquote:
Ben bezig. Zit net de Kyle - Feijao te kijken. Nice finish.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohhhhhh.. oepssorry. Stond zeker op de laatste pagina, wou al zeggen je gaa ttoch geen topics terug lezen.
Sorrymaar ook met spoiler zeker waard om terug te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feijao is een Braziliaan zeker? Grappige bijnaam (boon)quote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben bezig. Zit net de Kyle - Feijao te kijken. Nice finish.
Staat trouwens op de eerste pagina van dit topic.
Dat is zijn achternaam. Braziliaan inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feijao is een Braziliaan zeker? Grappige bijnaam (boon)
Zoiets.quote:
Even opgezocht maar is wel een bijnaam, zijn naam is: Rafael Cavalcantequote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is zijn achternaam. Braziliaan inderdaad.
[..]
Zoiets.
Nee hier en daar paar stukken.quote:
Okc - spurs...quote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee hier en daar paar stukken.
Maar had niet verwacht dat OKC nog ging winnen.
Dat was ook de enige verdiende western final.quote:
Een van die 2 gaat ook de playoffs winnen, east heeft echt bagger teams..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was ook de enige verdiende western final.
NBA?quote:
Ah ok.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even opgezocht maar is wel een bijnaam, zijn naam is: Rafael Cavalcante
Ik had verwacht/gehoopt dat de Heat nog ging winnen, maar dat zie ik niet meer gebeuren.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een van die 2 gaat ook de playoffs winnen, east heeft echt bagger teams..
Meest talentvolle teamquote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef Happel het volgende:
[..]
NBA?
Oklahoma? Die ploeg ken ik niet.
[..]
Ah ok.
Ze zijn ook pas 3 jaar in NBA. Ze hadden hiervoor een andere naam.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef Happel het volgende:
[..]
NBA?
Oklahoma? Die ploeg ken ik niet.
[..]
Ah ok.
die zijn kansloosquote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had verwacht/gehoopt dat de Heat nog ging winnen, maar dat zie ik niet meer gebeuren.
Ze komen niet eens langs de Pacers.quote:
Als ze vanavond verliezen, dan is het klaar met miami. Ze moeten een betere bench halen of wade/bosh dumpenquote:
Dat zou echt moeten gebeuren, want zo kan het niet meer langer.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ze vanavond verliezen, dan is het klaar met miami. Ze moeten een betere bench halen of wade/bosh dumpen
Battierquote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zou echt moeten gebeuren, want zo kan het niet meer langer.
Onze bench heeft zo vaak Miami laten verliezen (Zie tegen Bulls, Bosten en DC ()).
Voetbal is afgelopen anderd zaten we nu te genieten van het verlies van psvquote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Gister MMA nu basketbal en vorige maand korfbal. Wat zijn jullie toch sportmannen.
Volgende week weerquote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Gister MMA nu basketbal en vorige maand korfbal. Wat zijn jullie toch sportmannen.
[davy modus]quote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voetbal is afgelopen anderd zaten we nu te genieten van het verlies van psv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |