hoe?quote:Op zondag 20 mei 2012 10:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Dankzij een of andere randdebiel vannacht m'n halve arm opengesneden.
Er was een vechtpartij tussen ongeveer 10 gasten voor een kroeg. Ik stond daar rustig een peukie te roken met de uitsmijter die een vriend van me is. Ik hielp dus even mee het een beetje uit elkaar te krijgen. Het was snel rustig alleen toen kwam er een gast op mij afrennen met een kapot glas en probeerde me daarmee te steken ter hoogte van mijn nek. Gelukkig kunnen afweren.quote:
Lekkerquote:Op zondag 20 mei 2012 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er was een vechtpartij tussen ongeveer 10 gasten voor een kroeg. Ik stond daar rustig een peukie te roken met de uitsmijter die een vriend van me is. Ik hielp dus even mee het een beetje uit elkaar te krijgen. Het was snel rustig alleen toen kwam er een gast op mij afrennen met een kapot glas en probeerde me daarmee te steken ter hoogte van mijn nek. Gelukkig kunnen afweren.
Ja, klerelijers. Ik snap het nooit zo goed waarom sommige lui altijd moeten knokken tijdens het uitgaan en ook die gasten die boos worden om helemaal niks. Blijf lekker thuis als je je niet kan gedragen..quote:
drank, groepsdruk, cultuur, geen IQ, marokkaan. Welke gingen op?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, klerelijers. Ik snap het nooit zo goed waarom sommige lui altijd moeten knokken tijdens het uitgaan en ook die gasten die boos worden om helemaal niks. Blijf lekker thuis als je je niet kan gedragen..
Veel drank, lompe boeren uit een of ander dorpquote:Op zondag 20 mei 2012 11:14 schreef Cara het volgende:
[..]
drank, groepsdruk, cultuur, geen IQ, marokkaan. Welke gingen op?
ja zaterdagavond is boer'n avondquote:Op zondag 20 mei 2012 11:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Veel drank, lompe boeren uit een of ander dorp
Ik ga ook steeds minder, altijd dat opgefokte gedoe in zo'n beetje elke stad in Nederlandquote:Op zondag 20 mei 2012 11:36 schreef Happel het volgende:
Mooi kut Sjaak.
Daarom ga ik ook zelden uit. Er is echt altijd wel wat aan de hand in de stad.
Inderdaad maandag is ook wel okquote:Op zondag 20 mei 2012 11:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga ook steeds minder, altijd dat opgefokte gedoe in zo'n beetje elke stad in Nederland. Donderdag uitgaan is trouwens wel een stuk toffer.
Ik ga meestal al op vrijdagavond inderdaad. Op donderdag en vrijdag is het veel relaxter.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga ook steeds minder, altijd dat opgefokte gedoe in zo'n beetje elke stad in Nederland. Donderdag uitgaan is trouwens wel een stuk toffer.
Inderdaad zegquote:Op zondag 20 mei 2012 11:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga meestal al op vrijdagavond inderdaad. Op donderdag en vrijdag is het veel relaxter.
Zie hier een blik op de toekomst trouwens. Wat een mongool.
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
Wakker worden met je broek nog aan, de geur vam shoarma uit je bakkes en een nieuwe fiets in de tuin.
Dat zijn de avonden.
echt wtf is dat met die meisjes van tegenwoordigquote:
Ik vind tattoo's en stretched earlobes gewoon woest aantrekkelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef Cara het volgende:
[..]
echt wtf is dat met die meisjes van tegenwoordig
Kansenjeugdquote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind tattoo's en stretched earlobes gewoon woest aantrekkelijk.
quote:
Oke, fijn voor jullie dat jullie het niet aantrekkelijk vinden. Maar om dan meteen zo te gaan schelden op mijn mening is wel erg laag.quote:
deze gozer stopt fucking magneten in zn arm. en jij vindt hem aantrekkelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind tattoo's en stretched earlobes gewoon woest aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |