Feijao is een Braziliaan zeker? Grappige bijnaam (boon)quote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben bezig. Zit net de Kyle - Feijao te kijken. Nice finish.
Staat trouwens op de eerste pagina van dit topic.
Dat is zijn achternaam. Braziliaan inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feijao is een Braziliaan zeker? Grappige bijnaam (boon)
Zoiets.quote:
Even opgezocht maar is wel een bijnaam, zijn naam is: Rafael Cavalcantequote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is zijn achternaam. Braziliaan inderdaad.
[..]
Zoiets.
Nee hier en daar paar stukken.quote:
Okc - spurs...quote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee hier en daar paar stukken.
Maar had niet verwacht dat OKC nog ging winnen.
Dat was ook de enige verdiende western final.quote:
Een van die 2 gaat ook de playoffs winnen, east heeft echt bagger teams..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was ook de enige verdiende western final.
NBA?quote:
Ah ok.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even opgezocht maar is wel een bijnaam, zijn naam is: Rafael Cavalcante
Ik had verwacht/gehoopt dat de Heat nog ging winnen, maar dat zie ik niet meer gebeuren.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een van die 2 gaat ook de playoffs winnen, east heeft echt bagger teams..
Meest talentvolle teamquote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef Happel het volgende:
[..]
NBA?
Oklahoma? Die ploeg ken ik niet.
[..]
Ah ok.
Ze zijn ook pas 3 jaar in NBA. Ze hadden hiervoor een andere naam.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef Happel het volgende:
[..]
NBA?
Oklahoma? Die ploeg ken ik niet.
[..]
Ah ok.
die zijn kansloosquote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had verwacht/gehoopt dat de Heat nog ging winnen, maar dat zie ik niet meer gebeuren.
Ze komen niet eens langs de Pacers.quote:
Als ze vanavond verliezen, dan is het klaar met miami. Ze moeten een betere bench halen of wade/bosh dumpenquote:
Dat zou echt moeten gebeuren, want zo kan het niet meer langer.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ze vanavond verliezen, dan is het klaar met miami. Ze moeten een betere bench halen of wade/bosh dumpen
Battierquote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zou echt moeten gebeuren, want zo kan het niet meer langer.
Onze bench heeft zo vaak Miami laten verliezen (Zie tegen Bulls, Bosten en DC ()).
Voetbal is afgelopen anderd zaten we nu te genieten van het verlies van psvquote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Gister MMA nu basketbal en vorige maand korfbal. Wat zijn jullie toch sportmannen.
Volgende week weerquote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Gister MMA nu basketbal en vorige maand korfbal. Wat zijn jullie toch sportmannen.
[davy modus]quote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voetbal is afgelopen anderd zaten we nu te genieten van het verlies van psv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |