gmtaquote:Op zondag 20 mei 2012 03:01 schreef Monopoly het volgende:
Jammer, had het Flips gegund
En gaan ze niet zeuren om kanker in tt ?
Hoorde iets over Fernandes reeks ofzo
Niemand meer werken, iedereen een uitkering, ideale wereldquote:
Ga je serieus tr doen?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maakt niet uit, deze krijgt toch een slotje, kan zij de nieuwe openen.
Jup zo komen we er welquote:Op zondag 20 mei 2012 03:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niemand meer werken, iedereen een uitkering, ideale wereld
En ik dan boelerquote:Op zondag 20 mei 2012 03:04 schreef Plastic_zak het volgende:
popjes ik ga ook slapen :$ kus kus
en een extra kus voor monks :$
Grapjuhhhhhquote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik niet, die hebben ze bij mijn geboorte verwijderd
quote:Op zondag 20 mei 2012 03:04 schreef Plastic_zak het volgende:
popjes ik ga ook slapen :$ kus kus
en een extra kus voor monks :$
quote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef Flippiee het volgende:
ik ga eens kijken hoe ver mijn download is en anders lekker slapen, kusjes en slaap leekker alvast
Slaap lekker!quote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef Flippiee het volgende:
ik ga eens kijken hoe ver mijn download is en anders lekker slapen, kusjes en slaap leekker alvast
slapen met handdoek om je haarquote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik wil ook gaan slapen maar mijn haar is nog nat en met nat haar slapen is niet lekkurrr
slapen met je hoofd over de bedrand, zodat je kussen niet nat wordtquote:
Dan gaat mijn nek kapotquote:Op zondag 20 mei 2012 03:11 schreef Beach het volgende:
[..]
slapen met je hoofd over de bedrand, zodat je kussen niet nat wordt
Zal ik je buurman worden?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:14 schreef monkyyy het volgende:
Kom dan in het noorden wonen, daar regent het nu niet
Goed plan.quote:
kwam ik al in op mijn 16equote:Op zondag 20 mei 2012 03:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ging vandaag een club voor 21 plus binnen, daar heb ik van genoten
a serbian film ?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:21 schreef monkyyy het volgende:
Van die film waarbij je nauwelijks het dialoog kan verstaan, dus ze je het geluid wat harder, en plotseling slaat er een deur dicht waardoor je oren eruit worden geblazen. Kutfilms
Herkenbaarquote:Op zondag 20 mei 2012 03:21 schreef monkyyy het volgende:
Van die film waarbij je nauwelijks het dialoog kan verstaan, dus ze je het geluid wat harder, en plotseling slaat er een deur dicht waardoor je oren eruit worden geblazen. Kutfilms
paranormal activity 2quote:
Nee, paranormal activity 2.quote:
Niet gezien.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vond die mastruberende tuinkabouter wel grappig in the human centipede 2
ga dan ook niet kijken gekke monksquote:Op zondag 20 mei 2012 03:33 schreef monkyyy het volgende:
En weer een hele harde boem waardoor ik me de tering schrik
quote:
I don't think soquote:Op zondag 20 mei 2012 03:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ha topic voor mij alleen![]()
doei monks
wie ?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:44 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Jullie dachten mij weg te kunnen pesten he
ik ook ?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:51 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Plastic_zak, Dimens, Tchock etc. (jij ook een beetje)
quote:Op zondag 20 mei 2012 04:08 schreef Typisch het volgende:
hoi ik post hier omdat dit een actief topic is
groetjes
quote:Op zondag 20 mei 2012 04:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik betwijfel of deze daad daadwerkelijk zijn vruchten zal afwerpen.
gegroet lotgenootquote:Op zondag 20 mei 2012 04:08 schreef Typisch het volgende:
hoi ik post hier omdat dit een actief topic is
groetjes
ik heb jou zien en horen zingen op zo'n chat een tijdje terug.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
nu is ze mijn DM box aan het volgooienquote:Op zondag 20 mei 2012 04:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe zag hij eruitquote:Op zondag 20 mei 2012 04:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb jou zien en horen zingen op zo'n chat een tijdje terug.
Dat kan kloppen. Ik had genoten van gerstenat die avond.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb jou zien en horen zingen op zo'n chat een tijdje terug.
tsss wat sta je nou te liegen; jij nam t initiatiefquote:Op zondag 20 mei 2012 04:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu is ze mijn DM box aan het volgooien
Snufquote:
ik zei een keer voor de grap picsquote:Op zondag 20 mei 2012 04:22 schreef hardlopen het volgende:
[..]
tsss wat sta je nou te liegen; jij nam t initiatief
vervolgens bleef je me stalken en smeken om pics zelfs nadat ik had gezegd dat je moest oprotten
lekker?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lekker en bezopen zoals altijd met mono
je vroeg het zeker 4 keerquote:Op zondag 20 mei 2012 04:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zei een keer voor de grap pics![]()
en toen zei je dat ik moest kappen heb ik gedaan ga je zelf verder
Wat een heldquote:Op zondag 20 mei 2012 04:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Snuf
Ik zat op de camping afgelopen paar dagen in Noord Holland.
Er zat een man met een Sparta sjaal en pet op. Ik heb hem een biertje gegeven omdat Snuf
quote:Op zondag 20 mei 2012 04:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat een held
Heb je net nog wat tofs gedaan?
Ik ken dat spelletje nietquote:Op zondag 20 mei 2012 04:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bier gedronkenEn Keezen, episch bordspel.
Toen ging het licht uit ?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ken dat spelletje nietIk heb donderdag van 17:00 tot 23:00 zitten Kingzen
quote:Op zondag 20 mei 2012 04:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee, ik zei het zeker 4 keer.
maar ik weet wel beter
Oke leuk om te weten jongeman.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:29 schreef Typisch het volgende:
Sparta.Kanker club. Vroeger ging zat ik daar regelmatig op het kasteel met een maatje (basisschool tijden jwz) zijn pa heeft daar zo'n business seat zooi. Maersk grote sponsor daar en shit, zijn pa is daar nu hoofd van in Nederland oid. Allemaal leuk, lieve club wel.
Maar mijn ex was ook voor sparta, dus ging er toen ook wel eens heen maar dan in een normaal vak. Met mijn Feyenoord sjaal om op de tribune werd ik uitgescholden voor kanker lul en kanker leijer, echt een kut club dat sparta.
Haten op de club van Snuf.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:29 schreef Typisch het volgende:
Sparta.Kanker club. Vroeger ging zat ik daar regelmatig op het kasteel met een maatje (basisschool tijden jwz) zijn pa heeft daar zo'n business seat zooi. Maersk grote sponsor daar en shit, zijn pa is daar nu hoofd van in Nederland oid. Allemaal leuk, lieve club wel.
Maar mijn ex was ook voor sparta, dus ging er toen ook wel eens heen maar dan in een normaal vak. Met mijn Feyenoord sjaal om op de tribune werd ik uitgescholden voor kanker lul en kanker leijer, echt een kut club dat sparta.
Tjonge ik dacht dat ik het moeilijk hadquote:Op zondag 20 mei 2012 04:29 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord> Sparta. Verder lief clubje hoor, lekker degraderen misschien afentoe eens meedoen in de Éredivise niets mis mee.quote:
Ah tof, laatste keer Feyenoord-Sparta was wel gezellig.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenskaart en ik bezoek een keer of 9 per jaar een uitwedstrijdje.
Ben 1 keer in de Kuip geweest bij Feyenoord - Sparta en dat was wel genoeg eigenlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah tof, laatste keer Feyenoord-Sparta was wel gezellig.Altijd leuk om ''Sparta is de club van Rotterdam'' te horen om er na x aantal minuten ( na de eerste tegengoal) niks meer van te horen.
quote:
picsquote:Op zondag 20 mei 2012 04:37 schreef hardlopen het volgende:
waarom praten jullie alleen maar over voetbal?![]()
hoe moet ik hier tussen komen
Het gaat dus niet om de goals bij Spartaquote:Op zondag 20 mei 2012 04:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah tof, laatste keer Feyenoord-Sparta was wel gezellig.Altijd leuk om ''Sparta is de club van Rotterdam'' te horen om er na x aantal minuten ( na de eerste tegengoal) niks meer van te horen.
Okay. Ben je van huis uit Spartaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ben 1 keer in de Kuip geweest bij Feyenoord - Sparta en dat was wel genoeg eigenlijk.
Mijn moeder is voor Feyenoord en mijn vader is voor Sparta, maar ook eigenlijk pas sinds we een seizoenskaart hebben (10 jaar geleden ofzo)quote:
Hmm zou kunnenquote:Op zondag 20 mei 2012 04:38 schreef Typisch het volgende:
[..]Waar denk je dat jouw laptopje/pc/mac/macbook binnen is gekomen? Via Rotterdam waarschijnlijk he.
Mijn papa is voor Ajax en mijn mama geeft niets om voetbal maar komt uit Brabant.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn moeder is voor Feyenoord en mijn vader is voor Sparta, maar ook eigenlijk pas sinds we een seizoenskaart hebben (10 jaar geleden ofzo)
Jij bent niet veel gewendquote:Op zondag 20 mei 2012 04:41 schreef Monopoly het volgende:
Dit opzetten en genieten van de skyline van Rotterdam
Mijn moeder is niet die hard ofzo hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn papa is voor Ajax en mijn mama geeft niets om voetbal maar komt uit Brabant.Maar gelukkig zijn ze vlakbij Rotterdam gaan wonen en ben ik daar geboren.
Brabant + Ajax = Feyenoorder/Rotterdam in dit geval.
Hehe, mijn pa wel tot een paar jaar terug, seizoenkaart enzo. Een van de redenen waarom ze uit elkaar zijn.quote:
In dit geval welquote:Op zondag 20 mei 2012 04:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Ik hou gewoon van de stad waar ik woon. Dat is toch niet zo raar?
Zo gekkehuisquote:Op zondag 20 mei 2012 04:43 schreef smitjew het volgende:
Ik ging kapot vanavond kameraden wonen vlak naast elkaar gaat die ene gewoon over schuting naar huis
quote:Op zondag 20 mei 2012 04:43 schreef smitjew het volgende:
Ik ging kapot vanavond kameraden wonen vlak naast elkaar gaat die ene gewoon over schuting naar huis
reageer op DM! ik stuur jouw mijn foto en nu moet jij de jouwe sturen!!! ander is het niet eerlijk!quote:
ja maar hij was dronken en ging op de bek en de hond van de buren ging hem pakken dus ging kapot(was kut klein hondje)quote:
Dat werkt niet, ik heb het ook al geprobeerdquote:Op zondag 20 mei 2012 04:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
reageer op DM! ik stuur jouw mijn foto en nu moet jij de jouwe sturen!!! ander is het niet eerlijk!
voor niks mijn haar goed gedaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat werkt niet, ik heb het ook al geprobeerd
Die hond wil ik wel, wat was dat voor hond?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:45 schreef smitjew het volgende:
[..]
ja maar hij was dronken en ging op de bek en de hond van de buren ging hem pakken dus ging kapot
zo'n kut malthees leeuwtje hahaquote:Op zondag 20 mei 2012 04:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die hond wil ik wel, wat was dat voor hond?
Ik heb niks binnengehadquote:Op zondag 20 mei 2012 04:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
reageer op DM! ik stuur jouw mijn foto en nu moet jij de jouwe sturen!!! ander is het niet eerlijk!
quote:Op zondag 20 mei 2012 04:50 schreef hardlopen het volgende:
[..]:
en foto's toon ik niet; als het iemand is die daar misschien ooit kans op maakt dan is het wel dientje (hij nodigt me altijd uit voor topics; terwijl anderen mij weg proberen te pesten)
Blond en dubbel Dquote:Op zondag 20 mei 2012 04:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is je ras, kleur haar, ogen, lengte en gewicht?!
kammen.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:51 schreef hardlopen het volgende:
[..]
dus jij kamt je haar alleen voor chicks?
nederlands , kaal , blauw , 1.80 , 95quote:Op zondag 20 mei 2012 04:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel doe hetzelfde als dientje dan kom je daar misschien ooit nog achterquote:Op zondag 20 mei 2012 04:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
weetje wat het is, je toont je pics of wel of niet, niet aan 1 iemand want dan weet iedereen hoe je eruit zietquote:Op zondag 20 mei 2012 04:52 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Wel doe hetzelfde als dientje dan kom je daar misschien ooit nog achter![]()
Vanaf nu moet iedereen weten dat IK alleen getoond word aan mensen die het verdienen
ik train veelquote:
Andere FOK! chicks (die zich niet schamen) gooienj gewoon een foto op fobo. Dus kom niet lullen swa, je schaamt je gewoon voor jezelf G!quote:Op zondag 20 mei 2012 04:52 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Vanaf nu moet iedereen weten dat IK alleen getoond word aan mensen die het verdienen
Ofniet. Wazig gezicht alles! Fotootje van 3 jaar oud, kan gewoon.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:55 schreef wietparkiet het volgende:
ik keek net in de FOBO van Typisch, hij is wel hete boy
No homo
heb je geen paraplu?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
kammen.
nee kwam een uur geleden thuis door de regen en bliksem! dus alles was verpest dus gel erweer in gedaan speciaal voor jou. En voor andere FOK! chicks maar die zijn niet online. Dussee showen die pics!
quote:
Hij heeft het over zichzelf.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:57 schreef hardlopen het volgende:
[..]![]()
Hij zit er zover naast
nothing more said
Wat heeft Dientje gedaan dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:52 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Falende.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:57 schreef hardlopen het volgende:
[..]![]()
Hij zit er zover naast
nothing more said
Ja dat dacht ik alquote:Op zondag 20 mei 2012 04:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weetje wat het is, je toont je pics of wel of niet, niet aan 1 iemand want dan weet iedereen hoe je eruit ziet
oké jij bent een gozer.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:58 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al
Daarom ik ga eerst kijken wie ik kan vertrouwen en of ik wel toekomst zie met diegene
Rot op manquote:Op zondag 20 mei 2012 04:58 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al
Daarom ik ga eerst kijken wie ik kan vertrouwen en of ik wel toekomst zie met diegene
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:55 schreef wietparkiet het volgende:
ik keek net in de FOBO van Typisch, hij is wel hete boy
No homo
altijd goed geleid en shitquote:
je bent zelf ook lichtblondquote:Op zondag 20 mei 2012 05:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet.
Pinda's.Halfbloedjes.
Mooie ogen.
Tetten.
Billetjes.
Donkere haren.
Blonde haren.
Er werd gewoon een sjaal ingeleverd van Sparta vandaag.... Ik serieus van dit is de enige club uit Rotterdam maar niemand ging er serieus mee om.... Nou zit ie in een winter doos en komt ie voorlopig niet meer te voorschijn....quote:
de meid waar ik nu mee bezig ben is ook blondquote:Op zondag 20 mei 2012 05:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van mijn vriendinnen waren er ook 3 van de 4 blond, maar normaal vind ik daar niks aan.
Donkere ogen + donkere haren.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de meid waar ik nu mee bezig ben is ook blond
quote:Op zondag 20 mei 2012 05:04 schreef hardlopen het volgende:
[..]
HIJ WAS GEWOON AARDIG
mij uitnodigen voor topics enzo
Pics, or....quote:Op zondag 20 mei 2012 05:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de meid waar ik nu mee bezig ben is ook blond
quote:Op zondag 20 mei 2012 05:05 schreef wietparkiet het volgende:
Gelukkig laat Hij haar bij de TC's buiten staan
Het gaat nu om de combo, ogen + haren.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he ene victoria justice op mijn beeldschermpje
waarom negeer je?quote:Op zondag 20 mei 2012 05:05 schreef wietparkiet het volgende:
Gelukkig laat Hij haar bij de TC's buiten staan
je moet mij eerst een pic sturen om toegang te krijgenquote:Op zondag 20 mei 2012 05:07 schreef hardlopen het volgende:
[..]
waarom negeer je?![]()
HOE KOM IK BIJ FOBO
ik doe er nu weinig meequote:Op zondag 20 mei 2012 05:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok en wat doe je er nu inm mee? Zoentje op haar wang?
pics en ik vertel het je.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:07 schreef hardlopen het volgende:
[..]
waarom negeer je?![]()
HOE KOM IK BIJ FOBO
stout.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doe er nu weinig mee![]()
maar meestal kusje op mn lippen
Heel goed!quote:Op zondag 20 mei 2012 05:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doe er nu weinig mee![]()
maar meestal kusje op mn lippen
16.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:09 schreef wietparkiet het volgende:
Ze word van de zomer 16, kan ze eindelijk een keertje zelf haar sigaretten halen
Ik ben hier niet zo lang lid hoor hoeruhjongquote:Op zondag 20 mei 2012 05:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blond?Gewoon zelf aanmaken bij je instellingen.
Outpost beledigen,quote:Op zondag 20 mei 2012 05:11 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik ben hier niet zo lang lid hoor hoeruhjong
Dus als ik er 1 zelf aanmaak; heb ik toegang tot die van anderen?
Hoe maak ik er 1 aan voor mezelf? Waar moet ik zijn?
Toen was ik geslaagd op de HAVO.quote:
Hoe oud ben je zelf?quote:Op zondag 20 mei 2012 05:09 schreef wietparkiet het volgende:
Ze word van de zomer 16, kan ze eindelijk een keertje zelf haar sigaretten halen
Ik fucked my self twicequote:Op zondag 20 mei 2012 05:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Outpost beledigen,
Bitch u fucked yourself
Bakkesquote:Op zondag 20 mei 2012 05:16 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Niet letterlijk
Je bent te dom om het te begrijpen
Hoeruhjong?quote:Op zondag 20 mei 2012 05:11 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik ben hier niet zo lang lid hoor hoeruhjong
Waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 05:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeruhjong?Sorry je praat hier niet altijd met leeftijdsgenoten! Doet eens ff normaal zeg!
quote:Op zondag 20 mei 2012 05:09 schreef wietparkiet het volgende:
die jij niet leuk vond jaquote:Op zondag 20 mei 2012 05:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Is dit hetzelfde grietje als van een paar maanden geleden?
Die opmerking kan echt niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Heb zelf pas 1 keer een dame gehad jonger dan ik, voor de rest altijd ouder.
Jij hebt aparte grenzen en een nog veel aparter vocabulaire, en ga nu maar wegquote:Op zondag 20 mei 2012 05:20 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Die opmerking kan echt niet.
Grenzen zijn er, laat iedereen dat duidelijk begrijpen.
Hoezo?quote:Op zondag 20 mei 2012 05:20 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Die opmerking kan echt niet.
Grenzen zijn er, laat iedereen dat duidelijk begrijpen.
LVO movementquote:Op zondag 20 mei 2012 05:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo?
Meisjes van elf die bepalen het zelf!
Meisjes van negen stribbelen nog niet tegen!
Nee, dat je debiel aan het doen bent met je postgedrag en vijanden loopt te makenquote:Op zondag 20 mei 2012 05:22 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee te zeggen dat ik oud ben?
Tsss ik zei ook dat ze er wel leuk uitzag.quote:
maar je zou haar niet doenquote:Op zondag 20 mei 2012 05:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsss ik zei ook dat ze er wel leuk uitzag.
PICS!quote:Op zondag 20 mei 2012 05:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsss ik zei ook dat ze er wel leuk uitzag.
Niet oud genoeg om zo een bitch te zijn tegen mij. Bewijs eerst maar eens dat je vrouw bent, dan praten we verder.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:22 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee te zeggen dat ik oud ben?
Vijand ben je niet snel van mij.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, dat je debiel aan het doen bent met je postgedrag en vijanden loopt te maken
Volgens mij heb ik alleen gezegd dat het mijn type niet was.quote:
Ga jij maar eens vozen met je firstlove broekiequote:Op zondag 20 mei 2012 05:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij hebt aparte grenzen en een nog veel aparter vocabulaire, en ga nu maar weg
HHquote:Op zondag 20 mei 2012 05:26 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ga jij maar eens vozen met je firstlove broekie
Laat grote mensen hier het woord doen; good bye
Ik ben net 18.quote:
Heloefje ook hier.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen gezegd dat het mijn type niet was.
Want vrienden maak je via fok!quote:Op zondag 20 mei 2012 05:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, dat je debiel aan het doen bent met je postgedrag en vijanden loopt te maken
Tuurlijk vadertje.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heloefje ook hier.Hou je nog een beetje van me?
Ik ben daar wat minder kieskeurig in.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nouen. Ik ben bijna 19 (NOG 4 DAGEN WOEEIII) en hoef echt geen chick van (net) 16 hoor,
quote:Op zondag 20 mei 2012 05:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen gezegd dat het mijn type niet was.
quote:Leuk kind wel, niet echt mijn type.
Het zou je verbazen.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:28 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Want vrienden maak je via fok!![]()
Jij moet nog veel leren kleine
Zei ik toch.quote:
ik heb liever dat de users hier mij normaal behandelen en vice versa dan dat ik iedereen en alles ga uitschelden en de hele tijd gebashed wordquote:Op zondag 20 mei 2012 05:28 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Want vrienden maak je via fok!![]()
Jij moet nog veel leren kleine
Het is je vergeven.quote:
Ja, ach mijn standaard was mijn eerste keer al gezet, die was 2 jaar ouder.quote:
True truequote:Op zondag 20 mei 2012 05:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb liever dat de users hier mij normaal behandelen en vice versa dan dat ik iedereen en alles ga uitschelden en de hele tijd gebashed word
pics kut hoerquote:Op zondag 20 mei 2012 05:34 schreef hardlopen het volgende:
[..]
True true
Maar dat is het nu juist: maar weinig doen normaal tegen moi
Ik heb geen standaard reden laat zich makkelijk raden.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ach mijn standaard was mijn eerste keer al gezet, die was 2 jaar ouder.
dat heb je zelf veroorzakt pindaquote:Op zondag 20 mei 2012 05:34 schreef hardlopen het volgende:
[..]
True true
Ik negeer je gewoon. Ik zie dat als normaal gedrag.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:34 schreef hardlopen het volgende:
[..]
True true
Vind je dat serieus heel raar met jou gedrag (wat ik zo merk vandaag)quote:Op zondag 20 mei 2012 05:34 schreef hardlopen het volgende:
[..]
True true
Hehe, ach komt vanzelf zeggen ze altijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen standaard reden laat zich makkelijk raden.
Grappig; dat deed ik dus ook bij jou.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik negeer je gewoon. Ik zie dat als normaal gedrag.
Vertel..quote:Op zondag 20 mei 2012 05:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vind je dat serieus heel raar met jou gedrag (wat ik zo merk vandaag)
En bij mij....quote:Op zondag 20 mei 2012 05:38 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Grappig; dat deed ik dus ook bij jou.
Dat hebben ze vaak genoeg tegen me gezegd ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, ach komt vanzelf zeggen ze altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |