Zo gekkehuisquote:Op zondag 20 mei 2012 04:43 schreef smitjew het volgende:
Ik ging kapot vanavond kameraden wonen vlak naast elkaar gaat die ene gewoon over schuting naar huis
quote:Op zondag 20 mei 2012 04:43 schreef smitjew het volgende:
Ik ging kapot vanavond kameraden wonen vlak naast elkaar gaat die ene gewoon over schuting naar huis
reageer op DM! ik stuur jouw mijn foto en nu moet jij de jouwe sturen!!! ander is het niet eerlijk!quote:
ja maar hij was dronken en ging op de bek en de hond van de buren ging hem pakken dus ging kapot(was kut klein hondje)quote:
Dat werkt niet, ik heb het ook al geprobeerdquote:Op zondag 20 mei 2012 04:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
reageer op DM! ik stuur jouw mijn foto en nu moet jij de jouwe sturen!!! ander is het niet eerlijk!
voor niks mijn haar goed gedaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat werkt niet, ik heb het ook al geprobeerd
Die hond wil ik wel, wat was dat voor hond?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:45 schreef smitjew het volgende:
[..]
ja maar hij was dronken en ging op de bek en de hond van de buren ging hem pakken dus ging kapot
zo'n kut malthees leeuwtje hahaquote:Op zondag 20 mei 2012 04:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die hond wil ik wel, wat was dat voor hond?
Ik heb niks binnengehadquote:Op zondag 20 mei 2012 04:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
reageer op DM! ik stuur jouw mijn foto en nu moet jij de jouwe sturen!!! ander is het niet eerlijk!
quote:Op zondag 20 mei 2012 04:50 schreef hardlopen het volgende:
[..]:
en foto's toon ik niet; als het iemand is die daar misschien ooit kans op maakt dan is het wel dientje (hij nodigt me altijd uit voor topics; terwijl anderen mij weg proberen te pesten)
Blond en dubbel Dquote:Op zondag 20 mei 2012 04:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is je ras, kleur haar, ogen, lengte en gewicht?!
kammen.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:51 schreef hardlopen het volgende:
[..]
dus jij kamt je haar alleen voor chicks?
nederlands , kaal , blauw , 1.80 , 95quote:Op zondag 20 mei 2012 04:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel doe hetzelfde als dientje dan kom je daar misschien ooit nog achterquote:Op zondag 20 mei 2012 04:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
weetje wat het is, je toont je pics of wel of niet, niet aan 1 iemand want dan weet iedereen hoe je eruit zietquote:Op zondag 20 mei 2012 04:52 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Wel doe hetzelfde als dientje dan kom je daar misschien ooit nog achter![]()
Vanaf nu moet iedereen weten dat IK alleen getoond word aan mensen die het verdienen
ik train veelquote:
Andere FOK! chicks (die zich niet schamen) gooienj gewoon een foto op fobo. Dus kom niet lullen swa, je schaamt je gewoon voor jezelf G!quote:Op zondag 20 mei 2012 04:52 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Wel doe hetzelfde als dientje dan kom je daar misschien ooit nog achter![]()
Vanaf nu moet iedereen weten dat IK alleen getoond word aan mensen die het verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |