picsquote:Op zondag 20 mei 2012 04:37 schreef hardlopen het volgende:
waarom praten jullie alleen maar over voetbal?![]()
hoe moet ik hier tussen komen
Het gaat dus niet om de goals bij Spartaquote:Op zondag 20 mei 2012 04:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah tof, laatste keer Feyenoord-Sparta was wel gezellig.Altijd leuk om ''Sparta is de club van Rotterdam'' te horen om er na x aantal minuten ( na de eerste tegengoal) niks meer van te horen.
Okay. Ben je van huis uit Spartaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ben 1 keer in de Kuip geweest bij Feyenoord - Sparta en dat was wel genoeg eigenlijk.
Mijn moeder is voor Feyenoord en mijn vader is voor Sparta, maar ook eigenlijk pas sinds we een seizoenskaart hebben (10 jaar geleden ofzo)quote:
Hmm zou kunnenquote:Op zondag 20 mei 2012 04:38 schreef Typisch het volgende:
[..]Waar denk je dat jouw laptopje/pc/mac/macbook binnen is gekomen? Via Rotterdam waarschijnlijk he.
Mijn papa is voor Ajax en mijn mama geeft niets om voetbal maar komt uit Brabant.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn moeder is voor Feyenoord en mijn vader is voor Sparta, maar ook eigenlijk pas sinds we een seizoenskaart hebben (10 jaar geleden ofzo)
Jij bent niet veel gewendquote:Op zondag 20 mei 2012 04:41 schreef Monopoly het volgende:
Dit opzetten en genieten van de skyline van Rotterdam
Mijn moeder is niet die hard ofzo hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn papa is voor Ajax en mijn mama geeft niets om voetbal maar komt uit Brabant.Maar gelukkig zijn ze vlakbij Rotterdam gaan wonen en ben ik daar geboren.
Brabant + Ajax = Feyenoorder/Rotterdam in dit geval.
Hehe, mijn pa wel tot een paar jaar terug, seizoenkaart enzo. Een van de redenen waarom ze uit elkaar zijn.quote:
In dit geval welquote:Op zondag 20 mei 2012 04:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Ik hou gewoon van de stad waar ik woon. Dat is toch niet zo raar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |