lekker?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lekker en bezopen zoals altijd met mono
je vroeg het zeker 4 keerquote:Op zondag 20 mei 2012 04:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zei een keer voor de grap pics![]()
en toen zei je dat ik moest kappen heb ik gedaan ga je zelf verder
Wat een heldquote:Op zondag 20 mei 2012 04:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Snuf
Ik zat op de camping afgelopen paar dagen in Noord Holland.
Er zat een man met een Sparta sjaal en pet op. Ik heb hem een biertje gegeven omdat Snuf
quote:Op zondag 20 mei 2012 04:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat een held
Heb je net nog wat tofs gedaan?
Ik ken dat spelletje nietquote:Op zondag 20 mei 2012 04:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bier gedronkenEn Keezen, episch bordspel.
Toen ging het licht uit ?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ken dat spelletje nietIk heb donderdag van 17:00 tot 23:00 zitten Kingzen
quote:Op zondag 20 mei 2012 04:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee, ik zei het zeker 4 keer.
maar ik weet wel beter
Oke leuk om te weten jongeman.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:29 schreef Typisch het volgende:
Sparta.Kanker club. Vroeger ging zat ik daar regelmatig op het kasteel met een maatje (basisschool tijden jwz) zijn pa heeft daar zo'n business seat zooi. Maersk grote sponsor daar en shit, zijn pa is daar nu hoofd van in Nederland oid. Allemaal leuk, lieve club wel.
Maar mijn ex was ook voor sparta, dus ging er toen ook wel eens heen maar dan in een normaal vak. Met mijn Feyenoord sjaal om op de tribune werd ik uitgescholden voor kanker lul en kanker leijer, echt een kut club dat sparta.
Haten op de club van Snuf.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:29 schreef Typisch het volgende:
Sparta.Kanker club. Vroeger ging zat ik daar regelmatig op het kasteel met een maatje (basisschool tijden jwz) zijn pa heeft daar zo'n business seat zooi. Maersk grote sponsor daar en shit, zijn pa is daar nu hoofd van in Nederland oid. Allemaal leuk, lieve club wel.
Maar mijn ex was ook voor sparta, dus ging er toen ook wel eens heen maar dan in een normaal vak. Met mijn Feyenoord sjaal om op de tribune werd ik uitgescholden voor kanker lul en kanker leijer, echt een kut club dat sparta.
Tjonge ik dacht dat ik het moeilijk hadquote:Op zondag 20 mei 2012 04:29 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord> Sparta. Verder lief clubje hoor, lekker degraderen misschien afentoe eens meedoen in de Éredivise niets mis mee.quote:
Ah tof, laatste keer Feyenoord-Sparta was wel gezellig.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenskaart en ik bezoek een keer of 9 per jaar een uitwedstrijdje.
Ben 1 keer in de Kuip geweest bij Feyenoord - Sparta en dat was wel genoeg eigenlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah tof, laatste keer Feyenoord-Sparta was wel gezellig.Altijd leuk om ''Sparta is de club van Rotterdam'' te horen om er na x aantal minuten ( na de eerste tegengoal) niks meer van te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |