Ofniet. Wazig gezicht alles! Fotootje van 3 jaar oud, kan gewoon.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:55 schreef wietparkiet het volgende:
ik keek net in de FOBO van Typisch, hij is wel hete boy
No homo
heb je geen paraplu?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
kammen.
nee kwam een uur geleden thuis door de regen en bliksem! dus alles was verpest dus gel erweer in gedaan speciaal voor jou. En voor andere FOK! chicks maar die zijn niet online. Dussee showen die pics!
quote:
Hij heeft het over zichzelf.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:57 schreef hardlopen het volgende:
[..]![]()
Hij zit er zover naast
nothing more said
Wat heeft Dientje gedaan dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:52 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Wel doe hetzelfde als dientje dan kom je daar misschien ooit nog achter![]()
Vanaf nu moet iedereen weten dat IK alleen getoond word aan mensen die het verdienen
Falende.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:57 schreef hardlopen het volgende:
[..]![]()
Hij zit er zover naast
nothing more said
Ja dat dacht ik alquote:Op zondag 20 mei 2012 04:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weetje wat het is, je toont je pics of wel of niet, niet aan 1 iemand want dan weet iedereen hoe je eruit ziet
oké jij bent een gozer.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:58 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al
Daarom ik ga eerst kijken wie ik kan vertrouwen en of ik wel toekomst zie met diegene
Rot op manquote:Op zondag 20 mei 2012 04:58 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al
Daarom ik ga eerst kijken wie ik kan vertrouwen en of ik wel toekomst zie met diegene
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:55 schreef wietparkiet het volgende:
ik keek net in de FOBO van Typisch, hij is wel hete boy
No homo
altijd goed geleid en shitquote:
je bent zelf ook lichtblondquote:Op zondag 20 mei 2012 05:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet.
Pinda's.Halfbloedjes.
Mooie ogen.
Tetten.
Billetjes.
Donkere haren.
Blonde haren.
Er werd gewoon een sjaal ingeleverd van Sparta vandaag.... Ik serieus van dit is de enige club uit Rotterdam maar niemand ging er serieus mee om.... Nou zit ie in een winter doos en komt ie voorlopig niet meer te voorschijn....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |